Koupeno u dirtbikes Opava provozovna Hlučín. Modelový rok 2019 do provozu 6 /2020 v barevném provedení Bílá perleť.
Motorka koupena od dirtbikes (Mutěnice) Hlučín - Jednání s majitelem v Opavě i paní Hankou v podobě prodejce na téže prodejně velice korektní.
Motocykl jsem si vyzvedával na provozovně Kawasaki v Hlučíně. I když nebylo vše podle mých představ, nakonec jsme si vše vyjasnili.
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Jelikož již jezdím velmi dlouho, tak mě naprosto nadchl podvozek a jízdní manevrovatelnost. super! V menu je dost zajímavých informací, včetně ukazatele max. náklonu pro levou i pravou stranu. Motocykl má pochopitelně gyroskop.
Motorku bych doporučil pro - Zařadil bych tento motocykl do segmentu ryze cestovní a to jak sólo tak ve dvou.
Doplňky na motorce - Padací rám, chrániče páček, 3 originál kufry Kawasaki. Puig vyvýšený plexi štít. Kryt nádobky přední brzdy. Držák mobilu. Výfuk a svod ke katalyzátoru. Kryt chladiče, brzdové světla do kufru Kawasaki V47 (Givi E-135), digitální voltmetr s 2 USB porty IP67.
Recenze
Klady a zápory můžu napsat až udělám aspoň 1000 km. Pak poskytnu více relevantní informace.
18.12.2020
Ochrana proti větru a ergonomie přístrojů je velmi slušná. SPOJKA mechanická, ale funguje lehce. MOTOR má 88 kW což je dostatečné i na jízdu ve dvou s 3ma kuframa. SEDLO - tak tady si moje zadnice a spolujezdce opravdu hoví. POSEZ - Jelikož jsem po operaci páteře - mi vyhovuje maximálně. SVĚTLA ledková. Tady musím říct že jsem musel navštívit stanici STK. Jelikož po vyjížďce mi kolega hlásil že mu vypaluji oči i při potkávacích světlech. Na motorkáři.cz sice mnozí psali že světla nejdou seřídit, ale technik vše zvládl za malou chvilku a ani za to nic nechtěl ???. BRZDY - přiměřeně jedovaté s ABS, škoda že ABS nejde vypnout. Nevadí. PNEUMATIKY - tady bych rád podotknul, že Bridgestone nesou můj šálek kávy. Odcházejí moc rychle a v testech taky žádná sláva. Zadní guma poskákaná po stranách více než by bylo zdrávo i když to může být i jízdním stylem. Přední by měla vydržet 2 zadní, ale tady půjdou obě najednou dolů a pryč. Mám velmi dobré zkušenosti s pneumatikama Dunlop SPORTMAX ROADSMART III, životnost a kvalita přilnavosti - Paráda. KUFRY - tady bych moc rád pochválil vývojáře u Kawasaki! Uchycení je tříprvkové! Nikde nic nepřečníá. Pouze pro originální kufry. Horní kufr je sice Kawasaki, ale je to čistokrevný GIVI V47. Zato jde dokoupit origo příslušenství Givi STOP LIGHT KIT E -135 brzdové světlo. Pouze malý detail - koupí li se laděný výfuk, musí se na pravý kufr dodělat tepelný štít, aby se kufr ze spodu nepoškodil teplem výfukových splodin.
Tak toto jsou mé postřehy.
18.10.2020
I když je velmi těžké něco kritizovat na takto komplexně po léta vyvíjeném stroji, tak jsem byl jednou zvláštností při jízdě vcelku překvapen. Při akceleraci ( minimum hluku v prostoru přilby - hlavy ) je slyšet detonující zvuk při výrazném sání! A řekl bych že je to vcelku nepříjemné. Sání pod sedačkou řidiče.
Na motocykl dokoupeno:
1, kryt nádržky přední brzdy
2, držák na mobil do prostoru nad přístrojovkou
3, koncovka tlumiče výfuku
4, kryt chladiče
5. montáž brzdových světel do kufru
6. montáž digitálního voltmetru s 2mi USB porty IP67
4.11.2020
Pár postřehů před zazimováním.
1. Při čistění a mazání sekundárního řetězu je třeba vyčistit i gumové vodítko řetězu v horní části kyvné vidlice. Je tam spoustu nánosu maziva z řetězu a v tom i drobný písek a prach. Jde to dobře konkorem ve spreji. ( olej mastnotu dobře rozpouští).
2. A mám ještě jeden postřeh. Při odstraňování nečistot z chladiče, je třeba být hodně opatrný. Omýt vodou a houbou. Nepokoušet se nic odstraňovat rukou nebo nějakým hrubším předmětem. Lamely jsou velmi! jemné a okamžitě dojde k jejich poškození, nebo ohnutí. Rozhodně doporučuji dokoupit kryt chladiče. Černý nebo chromovaný. Cca 700 Kč I s logem " Versys".
13.11.2020
Další krok úprav.
Montáž výfuku včetně tepelného carbonového štítku proběhla bez sebemenších potíží. Zvuk je dle mých představ a vzhledově to tomuto motocyklu i sluší!
Cena Zanedbatelná tlumič . 700 kč trubka k tlumiči 800 kč
19.11.2020
Montáž krytu chladiče.
Tento díl doporučuji dokoupit! Žebrování na
cladiči je velmi jemné a dochází k lehkému poškození i při běžném provozu.
24.11.2020
Montáž originálního setu světel do kufru Kawasaki Versys "V47 STOP LIGHT KIT E -135"
Nic náročného, zvládne to každý běžný kutil. Givi dodává podrobný návod. I když je horní kufr KAWASAKI originál, tak výrobce je Givi. Kufr jde jednoduše sundat, konektory jsou dotykové pružinové. Napojení na motokabeláž zajistí zacvakavající dvojspojka. Viz fotografie. Černý se žlutým proužkem je zem nebo chceš li "0" a modrý kabel je fáze - přívod do zadního světla.
5.12.2020
To že mají dnes všechny nové motocykly zásuvku 12V je jasné!
Ale proč musí být na zastaralý typ cigaretové zásuvky to mi je záhadou. Vždyť na motorce všichni používáme navigace jako mobily a ty jsou převážně na USB porty.
Našel jsem za skvělou cenu 320 Kč digitální voltmetr s 2mi USB porty IP67 včetně pojistkového doku.
Demontáž původní zásuvky nešla zrovna jednoduše, ale nakonec se mi podařilo povolit kolečko ( matka ) pod přístrojovkou. Montáž již byla bez problémů.
Více na: https://www.motorka...etail&ddid=78210
Copyright © Motorkari.cz
25.08.2021
Když se majitel motocyklu rozhodne k výměně koncového tlumiče výfuku a zároveň chce jezdit s batožinou ( bočníma kuframa ), musí brát zřetel na fakt, že laděné výfuky mají obvykle kratší koncovku a proto zplodiny vyúsťují již pod samotným kufrem. Toto je z hlediska teplot odváděných zplodin pro kufr velmi nebezpečné. Může a zajisté dojde k poškození spodní části kufru. Proto je třeba: buď koupit originál kufry s tepelným štítem - pro Ninja 1000 SX kufry s tepelným štítem, číslo dílu: 99994-0866
POUZE K TOMUTO MOTOCYKLU SE TYTO KUFRY PRODÁVAJÍ.
Poz. jako náhradní díl Kawasaki tuto položku NEVEDE!
Nebo si musíte tepelný štít vyrobit jako já doma.
viz. fotografie originál dílu a potom domácí výroba
Originální díl je z perforovaného hliníku.
Domácí výroba je z hliníkového plechu 1 mm z vyřazené dopravní značky
Vyčerpávající popis motorky. Pěkná, elegantní barva.
Super bike.
Pěkná mašina. Zajímavá a ne moc obvyklá barva
toto keby sa stalo mne tak s takým prístupom tu motorku tam necham a beriem € späť...a tie bodky vzhľadom aj na stav reťaze by som povedal že je skôr korózia hlinníka a nie neumytý vosk...