Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1250 GS vs. Multistrada V4 S vs. Pan America 1250 Special
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.9.2021 | Zobrazeno: 24 737x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW R 1250 GS 2022 | Harley Davidson Pan America 1250 2022 | Ducati Multistrada V4 / S 2022 | |
---|---|---|---|
Objem | 1254 cm3 | 1247 cm3 | 1158 cm3 |
Výkon | 100 kW | 112 kW | 125 kW |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 9000 ot/min | 10500 ot/min |
Točivý moment | 143 Nm | 127 Nm | 125 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 6750 ot/min | 8750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Boxer | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 4 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 102.5 mm | 105 mm | 83 mm |
Zdvih | 76 mm | 72 mm | 53.5 mm |
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | 13 : 1 | 14 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Samonosný | Monocoque |
Materiál rámu | ocel | ocel | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 190 mm | 190 mm | 170 mm |
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | 190 mm | 180 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 320 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | 120/70R19 | 120/70ZR19 |
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | 170/60R17 | 170/60ZR17 |
Rozvor | 1514 mm | 1580 mm | 1567 mm |
Úhel hlavy řízení | 25.7 ° | 25 ° | 24.5 ° |
Závlek předního kola | 100.6 mm | 108 mm | 102.5 mm |
Světlá výška | - | 210 mm | 220 mm |
Výška sedla | 850 mm | 868 mm | 840 mm |
Výška sedla max | 870 mm | 894 mm | 860 mm |
Suchá hmotnost | - | - | 215 kg |
Pohotovostní hmotnost | 249 kg | 245 kg | 240 kg |
Užitečná hmotnost | 216 kg | 209 kg | 226 kg |
Objem nádrže | 20 l | 21.2 l | 22 l |
Rezerva | 4 l | 3.8 l | - |
Množství oleje | - | 4.5 l | - |
Spotřeba | 4.75 l/100 km | - | 6.5 l/100 km |
Zrychlení | 3.6 0-100 km/h | - | - |
Maximální rychlost | 219 km/h | 220 km/h | 250 km/h |
První cena | 427000 Kč | 410000 Kč | 460000 Kč |
Poznámka | - | - | cena 17 990 EUR. Verze S: brzdy 330 mm, 243 kg, cena 20 990 EUR/545 000 Kč |
Výměna motorového oleje | - | - | 15000 Km |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 60000 Km |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.