Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1250 GS vs. Multistrada V4 S vs. Pan America 1250 Special
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.9.2021 | Zobrazeno: 24 739x
Pustil jsem si video, ale když sem slyšel, jak je GS pohodlné i pro spolujezdce, jak nemá vibrace, tak jsem video vypnul, to že se plexi za jízdy nedá seřídit, pokud člověk jede už okolo 80 km/h, že se za jízdy mydlí, jak na levný motorce, vyřešil jsem výztuhu od TT.
Vloni sem si pořídil GS 1250 Adventure, přešel jsem na něj z KTMky 1290 SAR a ve spoustě věcí, je pro mě velkým zklamáním.
Uvažoval jsem i o HD, ale když jsem viděl, jaký má zpracování a přístup zastoupení HD, tak sem se otočil a odešel. Ale co mě mile u HD překvapilo, je to, že má motorka češtinu, to je pro mě u BMW, Hondy i KTM velkým zklamáním.
Jasně pohodlnější motorku než GS jsem nikdy nesedlal, beru to z pozice řidiče, zvuk origo výfuku je úžasný a laďák je podle mě zbytečný.
Zdravím VlaHoJa, trio mích nejoblíbenějších redaktorů, testmisterů . Děkuju za pěkný test a videorecenzi. Jenom mi kluci řekněte, proč na těch polňačkách, s těma motorkama, lítá jenom chudák Vláďa? Vždyť z toho musí bejt, úplně vyklepanej a vy si tam v klidu stojíte s Goprem
To byl samozřejmě vtip. A teď můj názor. Přemýšlím o GS a HD, by mě nikdo koupit nedonutil. Podle té masky bych si připadal, že jezdím s autobusem . Ať se daří
Skvělý test dekuji , dobře se na to diva :)
Jen by mně zajímalo v čase 13:22 za jízdy svíti na displeji hláška o "Vysunutým bočním stojanu" , to bude asi nějaká chyba ?
Cim dalej tym lepsie videa paradny test
parádní testík jen škoda toho českýho počasí Trochu mi tam chyběly ukázky dynamiky, jak to vlastně valí, když se tomu zatopí, za kolik to umí 2 kila a tak. A taky takový malý nedostatek všech testů a tabulek s tech. údaji, hodnota šířky řidítek... Všude se uvádí výška sedla, ale šířka řidítek nikoho nezajímá? Multice a Báwo pěkný, ale Multice ta V4 musí bejt masakr Harley vypadá fakt divně, vubec mi to celý přijde spíš jak nějaká ruská motorka, napůl cesty dodělaná, napůl filmová rekvizita, jak motorka pro nějakýho komiksovýho superpadoucha nebo co Myslim, že bude brzo druhá generace, kde to dotáhnou, tedy doufejme
U nás už začali měřit i mimo město,Speciálně sobota a neděle odpoledne kdy jezdí motorkáři, na tomhle bude asi taky těžký Udržet rychlost na státovce do 130
Pěkná recenze,super motorek. Ale na fotkách a videích vypadá HD dobře,měl jsem možnost ho nedávno shlédnout na vlastní oči z blízka a byl jsem dost překvapen.Až na ten motor který je asi dobrej a vypadá dobře, vše ostatní je takové divné,nějak odfláknuté a dost lacině vypadající,hlavně ty plasty a zpracování taky nic moc.Dovolil bych si tvrdit,že vypadá jako motorka z Číny tak z roku 2018.Takže k těmto dvěma konkurentům si to nemůže zatím ani čuchnout.Můj názor
Díky chlapi za parádní videotest! Za mě MS V4S a přepnout na režim sport!
Dobrej test rad jsem si početl … mě se strašně líbí GS … jakože vzhledově a jelikož ho máme v partě, tak i vím co to umí.. ok možná je to až moc dokonalý ale kolem 45 už si trochu pohodlí zaslouzime . Multice je Top a jednu 1200 jsem měl a miloval ji … asi ný to chtělo projet V4 ale do tehle kategorie se mi více hodí 2V
GS mají všichni.Haryka jedině jako Softail de luxe.Takže Dukáti jasná volba.
Moc hezkej srovnávák, to počasí muselo bejt žůžo! Jinak uplný výstřel do tmy to podle mě pro HD nebyl. Buell XB12X Ulysses byl model, ve kterém jistě mělo pár lidí od HD smočenej rákos. Nebo si to aspoň myslím...
Video a test pěkný, ale bylo to spíše pouze o tom komu se co na dané motorce líbí či nelíbí a najeli na nich jen pár km. Objektivnější by bylo kdyby kluci jeli na týden 14 dní pod stan a projet trochu Evropu nebo třeba Mongolsko a zpět. Jen příklad. Pak by viděli jak se každá motorka chová dlouhodobě. Jak je pohodlná, jaká je manipulace s bagáží apod. Takhle to vypadalo jako reklama.
2 reakce
tak neviem .. Multistradu by som skor porovnaval s S1000XR a versys 1000 a podobnymi ... GS je predsa len trosicku o niecom inom
4 reakce
S1000XR a Versys 1000 je dnes už jiná kategorie, proti nim je Multistrada Pikes Peak a kdo četl test nebo viděl video, ví, že GS o ničem jiném není. Teda je, tím, že je to GS, ale jinak jsou to rovnocenní konkurenti, stačí si to přečíst...
6:59:
Jakej je plán?
Teďkonc vyrazíme ...
... dálnice ...
Na Lipno!
K moři.
K moři na Lipno!
Díky kluci.
1 reakce
Díky za pěkný, obsáhlý a objektivní test . V kategorii velkých cestovních strojů je podle mě docela důležitým tématem taky spolujezdec, proto mi přijde škoda, že toto téma se ve srovnání neobjevilo.
Moc pěknej test.Díky
Skvělý test :) jestě velký Tiger a Super Adventure :) ale chápu, dostat všechno do jednoho testu je skoro nemožný.
Jinak skvělá práce. Já bych šel asi cestou největšího komfortu, tedy GS.
1 reakce
Nějak mi tam chybí další 2 stroje z Evropy:
Především KTM a taky Triumph
3 reakce
Jo, to máš pravdu a věř nám, že pokud by to jen trošku šlo, určitě bychom je do testu zařadili. Někdy je problém testovací kousky sehnat a jsme rádi, že to aspoň takto klaplo.
skvělej a myslím že i maximálně objektivní test
Jsou to špičkově vybavené mašiny.
Ale pokud Tě baví využívat plného výkonu stroje, hezky to z něj dolovat, zjistit, co se děje alespoň od 7 tisíc otáček za minutu, tak jdi do kategorie "střední", která má dnes víc výkonu, než před lety kategorie nejvyšší. Na silnici rozhodně nikoho zdržovat nebudeš a to ani ve dvou. Odměnou Ti bude lepší využití mimo silnice a to, že nebudeš zpocený, už když budeš motorku tlačit přes práh z garáže.
13 reakcí