
Kawasaki den 2005
21.7.2005
1991 | 1992 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2003 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 499 cm3 | 498 cm3 | 499 cm3 | 498 cm3 | 499 cm3 | ||
Výkon | 36.5 kW | 35.8 kW | 24.8 kW | 35 kW | |||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | 7500 ot/min | 8500 ot/min | |||
Množství oleje | - | 3.4 l | |||||
Točivý moment | - | 36 Nm | 45 Nm | - | |||
Otáčky při max toč.mom. | - | 3000 ot/min | 6500 ot/min | - | |||
Uspořádání válců | Řadový | - | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet válců | 2 | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | ||||
Vrtání | 74 mm | - | 74 mm | - | |||
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | - | |||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | - | 9.8 : 1 | - | |||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | 2 | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | |||||
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | ||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||||
Zdvih předního odpr. | - | 220 mm | - | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | - | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 63 ° | - | ||||
Závlek předního kola | - | 105 mm | - | ||||
Rozvor | - | 1510 mm | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | ||||||
Přední třmen | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | - | 21 " | |||||
Zadní kolo | - | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | 90/90 21 | 90/90-21 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 130/80 17 | 130/80-17 | |||
Výška sedla | - | 850 mm | 860 mm | 850 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 181 kg | 178 kg | 181 kg | - | 181 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | - | 205 kg | - | |||
Objem nádrže | 15 l | - | 15 l | ||||
Rezerva | - | 3.4 l | - | ||||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | ||||
Zrychlení | - | 5.9 0-100 km/h | - | ||||
Maximální rychlost | 165 km/h | - | 164 km/h | 160 km/h | |||
První cena | - | 229000 Kč | - | ||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | ||||||
Poznámka | - | ||||||
Výměna motorového oleje | - | ||||||
Výměna olejového filtru | - | ||||||
Výměna převodového oleje | - | ||||||
Výměna hnacího řemene | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - |
Od Joef13(2005)
Od Rakosnicek.(2004)
Od Demag(2004)
Od Bader(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od dadanek1999(1993)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Kawasaki KLE 500 - nejde do otáček | 23 | 14.4.2018 20:28 | ||
Opravy a údržba | vidle Kawa KLE, jak na to | 7 | 12.4.2018 11:09 | ||
Opravy a údržba | Podložení pružiny zadního tlumiče | 29 | 12.4.2018 07:09 | ||
Opravy a údržba | Kawasaki KLE 500 odškrcení | 16 | 11.4.2018 11:24 | ||
Enduro & funbike | sedlo | 4 | 10.4.2018 13:32 | ||
Opravy a údržba | Občasné kovové šustění na šestku | 34 | 3.4.2018 22:13 | ||
Enduro & funbike | Pomoc nechce jet | 6 | 30.3.2018 19:12 | ||
Opravy a údržba | Centrál YSS-nastavení odskoku | 5 | 26.3.2018 22:15 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLE 500 ložiska kolesa | 8 | 26.3.2018 19:53 | ||
Silniční cestovní | KLE 500 vs Pegaso 650 | 44 | 18.3.2018 16:35 | ||
Výběr moto | Moto na rozbité okresky | 41 | 16.3.2018 13:01 | ||
Opravy a údržba | Nejdou blinkry | 4 | 8.3.2018 18:52 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLE 500 | 2 | 7.3.2018 22:35 | ||
Enduro & funbike | KLE 500- Upozornění na inzerát | 8 | 6.3.2018 22:45 | ||
Enduro & funbike | Doporučení pneu | 23 | 27.2.2018 11:17 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLE500 - řetězovka | 36 | 26.2.2018 18:42 | ||
Enduro & funbike | KLE500 versus TA600 | 22 | 24.2.2018 21:16 | ||
Enduro & funbike | Koupě Endura | 14 | 12.2.2018 19:26 | ||
Enduro & funbike | Koupit kle 500? | 37 | 25.1.2018 18:18 | ||
Enduro & funbike | KLE 500 1993 cestovní plexi | 15 | 25.1.2018 16:02 |
Vysoká, úzká, oproti Simálu příšerně těžká, koupená nepojízdná a s tekoucíma vidlema jako bonus. Ale...
Moje druhá motorka, první také Kawa KLE 500, současná má mnoho úprav, první byla sériovka, táhne mě ...
Vybral jsem si ji pro moji první zkušenost s endurem
Po dlouhém brouzadní po netu jsem se nakonec rozhodl pro KLE .. zatím sním nemam moc zkušeností tak ...
Po 7 sezonach prodano, budu vzpominat v dobrem. Byla to skvela univerzalni motorka. Za tu dobu najet...
moje druhá motorka je to takový kočkopes ale za ten rok co ji mám mi vyhovuje čím dál víc
Malé enduro od Kawasaki. Svižný hltač kilometrov, ktorý svojim motorom prekvapí, ale nie len tým- je...
je to táková holka kterou nikdo nechce, a tak na mě zbyla:D
Je to nejlehčí, spolehlivý a dvouválcový enduro za rozumný peníze.
Dvouválcové enduro, které táhne do světa.
Lehká, dva pístečky, starý kolo z Liberty brzdí líp, a asi bych na ní ve dvou s báglama nikam nejel ...
Po několika skútrech první opravdová motorka, spolehlivá, čitelná, mám ji rád :)
Malé enduro od Kawasaki. Svižný hltač kilometrov, ktorý svojim motorom prekvapí, ale nie len tým- je...
Nádherné a poslušné endurko, co zatím nezklamalo ani ve středním terénu.. :)
Štíhlá, ladná, lehká, skvěle ovladatelná. A hezká.
Motorka na ježdění na pohodu, která nesvádí k tomu být všude první
Pohodlná motorka, která je určena na jak na cestu tak i šotolinu
Velmi dobré lehké silniční enduro. Je to takový můj malý KLEnot.
Po dlouhém brouzadní po netu jsem se nakonec rozhodl pro KLE .. zatím sním nemam moc zkušeností tak ...
Kawasaki KLE 500 vyrobená v roce 1991 a dovezená z Rakouska. Leštĕnka ;-)
Rok se s rokem sešel, udělalo se trochu hezky a já trpící naléhavým svěděním rukou, kdykoliv se kole...
Letos poprvé s manželkou ( římská číslice v nadpisu uvádí celkový počet výletů s manželkou). Volba p...
Hezké slunečné, i když větrné počasí, mne opět vehnalo za řídítka motorky. Abychom trochu utužili vz...
Letošní jaro nastavilo motorkářům nevlídnou tvář. Volnému slunečnému pátku nešlo po dlouhé zimní odm...
Začátkem února jsem se mimo soutěž účastnil svojí první rally. Tempo jsme si drželi celkem slušný al...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.7/10 |
Průběh výkonu | 7.6/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.6/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 7.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.4/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.2/10 |
Terén | 6.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.9/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 6.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.9/10 |
Servisní intervaly | 7.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.4/10 |
Výška | 7.2/10 |
Ochrana motoru | 8.2/10 |
Skoky | 4.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda XL 650V Transalp | KLE byla na svůj věk hodně zachovalá a v terénu nejetá. Najeté km po ověření na TK v Itálii seděly. |
Yamaha FZ 600 | KLE 500 mi lépe padlo do ruky |
BMW F 650 GS | Jednoválec není vhodný pro delší cestování a BMW díly jsou předražené |
Honda XL 600V Transalp | KLE v odpovídajícím stavu mi padla do ruky dřív |
Yamaha XT 600 | |
Honda NX 650 Dominator | |
Yamaha XTZ 660 Tenere | s požadavkem najetých kilometrů a stavu mimo cenovou relaci. |
Honda NX 650 Dominator | Jednoválec, za stejnou cenu mnohem horší motorka. |
Suzuki DR 650 | Jednoválec, za stejnou cenu horší motorka. |
Aprilia Pegaso 650 | Nenašel jsem nikoho nezávislého kdo by mi doporučil z důvodu motoru..... |
Suzuki DR 600 | Měl jsem Suzuki taky, ale po vyčerpání v terénu a po pádu ji člověk s vypětím všech sil jen taktak nastartoval, takže to chtělo startér 😁 |
Honda XL 650V Transalp | vyšší pořizovací ceny, budí dojem \"parníku\", pětikvalt |
Suzuki XF 650 Freewind | jednobuch, chtěl jsem dvouvál |
Aprilia Pegaso 650 | jednobuch, jinak pěkný design |
Honda CB 500 | Přišla mi malá a spíš pro holku |
Honda NX 650 Dominator | Vzduchem chlazený jednobuch s krátkými servisními intervaly |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Žádná pěkná nebyla poblíž a opět mnohem nižší cena KLE |
Aprilia Pegaso 650 | Jednobuch, typická volnoběžka, spotřeba a KLE bylo mnohem levnější. Navíc má většina 36kW v TP, jinak to byla druhá možnost, hodně se mi Italka líbila... |
Aprilia Pegaso 650 Trail | vyšší cena a malá nabídka |
Yamaha XT 660 R | vyšší cena |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda XRV 750 Africa Twin | Malý výběr na českém a německém trhu a nakonec jsem byl i přesvědčen že i obsah nebude časem stačit |
Aprilia Pegaso 650 | Stejně jako u Hondy |
Suzuki DR 650 | Nenašel jsem žádnou rozumnou nabídku, která by se mi líbila. |
Honda XL 600V Transalp | Na trhu nebyly téměř žádné doplňky (padáky, nosiče kufrů atd.), charakter motoru spíš pro silniční motorku. |
Kawasaki EN 500 | nebolo ich |
Suzuki DR 650 | má jednotný blok |
Honda XL 600V Transalp | Slabší motor, horší brzdy, méně pohodlná |
Honda XL 650V Transalp | Tragická přední brzda, slabší a vibrující motor, stav nabízených kusů. |
Suzuki XF 650 Freewind | Dle recenzí méně spolehlivý stroj než Freewind |
Yamaha TDM 850 | |
Honda SLR 650 | momentálně nebyla k mání dle představ |
Yamaha XT 660 R | skoro jsme ji vzal, ale nakonec jsem se rozhodl pro jednoválec, je prostě zábavnější a víc se hodí na enduro |
Honda NX 650 Dominator | Už jsem měl, dobrá motorka, ale asi bych uhnal motor protože láká ke sportovní jízdě |
Honda XL 600V Transalp | |
Honda XL 600V Transalp | paci sa mi asi rovnako ako TA 600, no nemal som moznost KLEcko nikde v okoli vyskusat alebo sa nan pozriet na zivo, tak som zobral co mi prislo prve pod ruku |
Aprilia Pegaso 650 | Maska se mi moc nelíbila |
Aprilia Pegaso 650 | |
Suzuki DL 650 V-Strom | Ideální cestovní enduro jednoduché konstrukce, vhodné na všechny terény. |
Suzuki DR 650 | Dlouho jsem se rozhodoval ale nakonec jsem šel zase do jednoválce |
Honda NX 650 Dominator | Testovací jízda mě nepřesvědčila. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2005 | Labakov | servis2005.pdf | 7.7 MB | |
2005 | Vojta_KLE | servis2005.pdf | 7.7 MB | AJ manual pro KLE, v novejsi masce, na 95% sedi na vsechny rocniky KLE. 400 str. Pak jeste existuje i cesky manual na starsi rocniky, ten je ovsem neuplny a navic je naskenovan jako jpg. |
2005 | Merhaut | zapalovani-kle.pdf | 73 KB | Pouze schéma zapalování |
2000 | Snubbies | manual-kle500-01.jpg | 19 KB | |
1996 | Nemehlo | klemanualcz1996.zip | 3.0 MB | více na kle500.com |
1996 | Kočičák_ | kawasaki-kle-500-manual-cz.pdf | 3.7 MB | CZ manuál už tu je, ale tohle je v pdfku, takže je to přehlednější |
1995 | manxman | kawasakikle500manual.pdf | 7.7 MB | KLE500-DÍLENSKÝ MANUAL |
1991 | Droxi | 23.12.2016 | Stáhnout mp4 |
Staženo:77x Exhaust Dominator |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin T63 | 17" | Zadek | 1 | Překvapila mne stabilita a přilnavost, u takových "špuntů" j... | 25.09.2014 v 11:20 |