Kawasaki KLE 500
Články
Cestopisy
Technické údaje Kawasaki KLE 500
1991 1992 1996 1997 1998 1999 2003
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 499 cm3 498 cm3 499 cm3 498 cm3 499 cm3
Výkon 36.5 kW 35.8 kW 24.8 kW 35 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min - 7500 ot/min 8500 ot/min
Množství oleje - 3.4 l
Točivý moment - 36 Nm 45 Nm -
Otáčky při max toč.mom. - 3000 ot/min 6500 ot/min -
Uspořádání válců Řadový -
Startér - Elektrický
Počet válců 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina - Kapalina
Vrtání 74 mm - 74 mm -
Zdvih 58 mm - 58 mm -
Kompresní poměr 10.8 : 1 - 9.8 : 1 -
Rozvod DOHC - DOHC
Ventilů na válec 4 - 4 2
Příprava paliva - Karburátor
Počet rychlostí 6 5 6
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu - Dvojitý kolébkový -
Materiál rámu - ocel -
Zdvih předního odpr. - 220 mm -
Zdvih zadního odpr. - 200 mm -
Úhel hlavy řízení - 63 ° -
Závlek předního kola - 105 mm -
Rozvor - 1510 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče -
Přední třmen -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo - 21 "
Zadní kolo - 17 "
Rozměr přední pneu 90/90-21 - 90/90 21 90/90-21
Rozměr zadní pneu 130/80-17 - 130/80 17 130/80-17
Výška sedla - 850 mm 860 mm 850 mm
Suchá hmotnost - 181 kg 178 kg 181 kg - 181 kg
Pohotovostní hmotnost 198 kg - 205 kg -
Objem nádrže 15 l - 15 l
Rezerva - 3.4 l -
Spotřeba - 5.4 l/100 km -
Zrychlení - 5.9 0-100 km/h -
Maximální rychlost 165 km/h - 164 km/h 160 km/h
První cena - 229000 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Galerie Kawasaki KLE 500 od uživatelů
Videa Kawasaki KLE 500
Témata ve fóru o Kawasaki KLE 500
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Napínák rozvodového řetězu KLE 500 2 21.10.2017 10:39
Opravy a údržba Pomoc s elektrikou KLE500 - regulátor 17 4.10.2017 16:15
Opravy a údržba oprava magnetů rotoru 27 20.8.2017 12:48
Enduro & funbike KLE 500 Nestartuje 17 19.8.2017 20:36
Opravy a údržba Stahovák na Rotor pro KLE500 4 16.8.2017 18:33
Enduro & funbike Zkušenosti s Bridgestone Trailwing TW41/TW42 nebo co jinýho obout na kle 7 10.8.2017 17:44
Opravy a údržba Občasné kovové šustění na šestku 24 19.7.2017 15:51
Opravy a údržba Výběr kluzných ložisek KLE 500 16 4.7.2017 18:06
Opravy a údržba Ventilové vůle obecně 26 18.6.2017 10:29
Japonské Výměna chladící kapaliny 15 16.6.2017 15:30
Enduro & funbike Kawasaki KLE500 - laďák 23 14.6.2017 12:50
Opravy a údržba Posouzení barvy svíce 16 7.6.2017 13:47
Opravy a údržba yss tlumič na kle 500 10 6.6.2017 23:20
Papírování a nehody Výkon v TP 3 6.6.2017 20:25
Enduro & funbike Kawasaki KLE 500 - zadní destičky 4 5.6.2017 14:29
Enduro & funbike Kawasaki KLE500 - řetězovka 33 2.6.2017 15:02
Silniční cestovní Benzín protéká do airboxu KLE 500 5 30.5.2017 23:05
Přestavby sháním majitele přestavby KLE 5 24.5.2017 20:06
Enduro & funbike Zvýšení řídítek vs. délka kabelů 5 20.5.2017 12:22
Opravy a údržba přitahování spojkového lanka při vysokých itáčkách 1 14.5.2017 21:52
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 65 uživatelů
Motor
Spojka
7.6/10
Průběh výkonu
7.6/10
Vibrace
7.1/10
Převodovka
7.5/10
Mechanická hlučnost
7.1/10
Zvuk
7.1/10
Spolehlivost
9.4/10
Podvozek
Možnost nastavení
6.6/10
Těsnost tlumičů
8.8/10
Tuhost rámu
7.8/10
Jízda
Sport
6.4/10
Město
8.0/10
Cestování
8.1/10
Terén
6.9/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.9/10
Ceny servisu
6.2/10
Servisní síť
6.4/10
Dostupnost dílů
8.0/10
Nabídka doplňků
5.8/10
Servisní intervaly
7.8/10
Terén
Brodivost
6.4/10
Výška
7.2/10
Ochrana motoru
8.1/10
Skoky
4.6/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.1/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.1/10
Ochrana jezdce cestování
6.6/10
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.96 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 48 uživatelů.
Kupující kteří dali KLE 500 přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda XL 600V Transalp KLE v odpovídajícím stavu mi padla do ruky dřív
Yamaha XT 600
Honda NX 650 Dominator
Yamaha XTZ 660 Tenere s požadavkem najetých kilometrů a stavu mimo cenovou relaci.
Honda NX 650 Dominator Jednoválec, za stejnou cenu mnohem horší motorka.
Suzuki DR 650 Jednoválec, za stejnou cenu horší motorka.
Aprilia Pegaso 650 Nenašel jsem nikoho nezávislého kdo by mi doporučil z důvodu motoru.....
Suzuki DR 600 Měl jsem Suzuki taky, ale po vyčerpání v terénu a po pádu ji člověk s vypětím všech sil jen taktak nastartoval, takže to chtělo startér 😁
Honda XL 650V Transalp vyšší pořizovací ceny, budí dojem \"parníku\", pětikvalt
Suzuki XF 650 Freewind jednobuch, chtěl jsem dvouvál
Aprilia Pegaso 650 jednobuch, jinak pěkný design
Honda CB 500 Přišla mi malá a spíš pro holku
Honda NX 650 Dominator Vzduchem chlazený jednobuch s krátkými servisními intervaly
Yamaha XTZ 660 Tenere Žádná pěkná nebyla poblíž a opět mnohem nižší cena KLE
Aprilia Pegaso 650 Jednobuch, typická volnoběžka, spotřeba a KLE bylo mnohem levnější. Navíc má většina 36kW v TP, jinak to byla druhá možnost, hodně se mi Italka líbila...
Aprilia Pegaso 650 Trail vyšší cena a malá nabídka
Yamaha XT 660 R vyšší cena
Aprilia Pegaso 650 Strada pouze na silnici
Suzuki XF 650 Freewind Jednoválec a je stále hodně v ceně
Honda XL 600V Transalp Bylo obtížné narazit co by měla do 35Kw v TP a druhá věc cena
Kupující místo KLE 500 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda XL 650V Transalp Tragická přední brzda, slabší a vibrující motor, stav nabízených kusů.
Suzuki XF 650 Freewind Dle recenzí méně spolehlivý stroj než Freewind
Yamaha TDM 850
Honda SLR 650 momentálně nebyla k mání dle představ
Yamaha XT 660 R skoro jsme ji vzal, ale nakonec jsem se rozhodl pro jednoválec, je prostě zábavnější a víc se hodí na enduro
Honda NX 650 Dominator Už jsem měl, dobrá motorka, ale asi bych uhnal motor protože láká ke sportovní jízdě
Honda XL 600V Transalp
Honda XL 650V Transalp Vzhled moto z boku,točivý motor mám radeji krouťák od spodu
Honda XL 600V Transalp paci sa mi asi rovnako ako TA 600, no nemal som moznost KLEcko nikde v okoli vyskusat alebo sa nan pozriet na zivo, tak som zobral co mi prislo prve pod ruku
Aprilia Pegaso 650 Maska se mi moc nelíbila
Aprilia Pegaso 650
Suzuki DL 650 V-Strom Ideální cestovní enduro jednoduché konstrukce, vhodné na všechny terény.
Suzuki DR 650 Dlouho jsem se rozhodoval ale nakonec jsem šel zase do jednoválce
Honda NX 650 Dominator Testovací jízda mě nepřesvědčila.
Suzuki XF 650 Freewind žádná slušná nebyla k mání
Aprilia Pegaso 650
Yamaha XJ 600 dražší
Yamaha TDM 850 Yam.TDm 850 II byla sexi, inovativní mix Deltaboxu s vysokým zdvihem a ??designe . A recenze byly super !!
Yamaha XTZ 750 SuperTenere
Suzuki XF 650 Freewind Malá nádrž, více do terénu, a já chtěl spíše cestovní.
Manuály pro Kawasaki KLE 500
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2005 Labakov servis2005.pdf 7.7 MB
2005 Vojta_KLE servis2005.pdf 7.7 MB AJ manual pro KLE, v novejsi masce, na 95% sedi na vsechny rocniky KLE. 400 str. Pak jeste existuje i cesky manual na starsi rocniky, ten je ovsem neuplny a navic je naskenovan jako jpg.
2000 Snubbies manual-kle500-01.jpg 19 KB
1996 Nemehlo klemanualcz1996.zip 3.0 MB více na kle500.com
1996 Kočičák_ kawasaki-kle-500-manual-cz.pdf 3.7 MB CZ manuál už tu je, ale tohle je v pdfku, takže je to přehlednější
1995 manxman kawasakikle500manual.pdf 7.7 MB KLE500-DÍLENSKÝ MANUAL
Zvuky
1991 Droxi 23.12.2016 Stáhnout mp4 Staženo:62x
Exhaust Dominator
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Kawasaki KLE 500 (rss)
Vyzkoušené pneumatiky na Kawasaki KLE 500
Název pneumatiky Průměr Použito na Známka Popis Hodnoceno
Vložit vlastní hodnocení
Michelin T63 17" Zadek 1 Překvapila mne stabilita a přilnavost, u takových "špuntů" j... 25.09.2014 v 11:20

TOPlist