je to táková holka kterou nikdo nechce, a tak na mě zbyla:D
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - točivej motor dává dojem že neskutečně letíte
Motorku bych doporučil pro - Jak už bylo psáno je to stroj nezáludný a vcelku nízký takže ideální pro holčiny nebo začátečníky.
Doplňky na motorce - V ceně stroje byla horní plotna s kufrem hepco a boční držáky kufrů, kufry jsou někde zašitý.
Recenze
nový výrobky z naší dílny
jinak máme novou řetězovku a mitas e07
rychlej sestřih
Otecko přítelkyně KLE tenkrát vykšeftoval za KLRko aby moch s maminou obkroužit republiku. Motorka byla padlá na pravý bok a jakš takš polepená do provozuschopného stavu, oprava slouží v podstatě až do teď. Mašina byla cirka posledních 5 let uložená a jezdilo na ní sporadicky, pak se pořídil baworák a na kawu se už jenom prášilo. Po pár letech do rodiny přišla další mašina a kawasaki překážela, já si zrovna v tu chvíli dodělal dospělej řidičák, to se psal červen 2015, takže to dopadlo tak že jsem ji začal garážovat u mě.
Na motorce jsem už v minulosti párkrát svez takže jsem věděl do čeho jdu, váhově je to pro mě celkem optimální stroj. Předchozí moto byla od 14let jawa 250 takže je to rozdíl nějakých 55kg ale s jakoukoliv manipulací nemám problém (nemá centrál takže ji zvedám na špalek :D). Jídní vlastnosti odpovídají roku výroby, je to velmi plavný styl cestování na který si dá zvyknout, přední tlumiče půjdou na generálku takže doufám že se motorka trochu sklidní při přejezdu nerovností na asfaltu, v terénu není na co si stěžovat, tedy až na světlost. Sice jsem eště neměl výraznější problém ale k pár kontaktům o šusplech došlo.
Jelikož je to moje první pořádná motorka jsem sní až na pár chybiček spokojený. Hned první investice byly do svíček, seřízení karburátorů, výměna regulátoru dobíjení a nového oleje. Jsem z vesnice takže se terénu nevyhýbám někdy i si dáme i něco pořádnýho s přítelkyní. Zprvu jsem měl obutu v předu pirelli scorpion trail ale to mě ve dvou na prachu celkem vyšplouchlo tak jsem nasadil 14 let starý mitas e 07 a i když je to hazard tak jsem maximálně spokojenej, pokud nejedu na čas tak se dá jed i v pěkným bahně. Vzadu mám mitas e07 a až na jeden moment kdy nám to ve dvou ulítlo na vodě na kruháči (mám pocit že na asfaltu musel být nějaký bordel, protože předchozí kruháč jsme proletěli vyšší rychlostí bez zaváhání) tak krom toho jsem s nimi spokojen ale přeci jenom hned jak bude znát úbytek pudu taky do E07.
Budoucnost motorky je taková, že dostane novou řetězovku repas předku i s krkem a nový řídítka, pak snad nějakou dobu cestovat a až přijde vhodná doba, pořídím něco většího a kawa bude sloužit přítelkyni.
12.3.2016 nejeto 3000km
po najetí nějakých těch kilometrů mě motorka začíná bavit, hlavně díky tomu že je použitelná i ve středně těžkém terénu, musím se přiznat že pokud bych sháněl nějaký cenduro, KLEčko bych asi ihned zavrhl ale jelikož se ke mně dostalo tak jak se dostalo tak sem se sním musel z počátku spokojit ale teď ho v podstatě beru jako skoro ideální stroj pro mně. Zvládne osamělé výlety v bahně tak i pár set kilometrový přesun ve dvou. Motor by mohl mít větší krouťák, podvozek by se nemusel tolik potápět ale co byste chtěli za ty prachy. Opravdu začínám pomalu věřit že je to opovrhovaný stroj.
Mam A3 na Metzelerech, jezdim s ni do prace a na chate pres les pro chleba do vsi a to ji presne vyhovuje...
Paradni foto i video
Vidím, že jezdíš terén. Taky mám KLE s off úpravou. Jasných 10b. Ať slouží. Na fóru jsem si všimnul, že chceš repasovat vidle z ostřejšího endura. Povedlo se?
Tvl slušná hromada bláta
jasně že za deset
díky