renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník droud
Vloženo 13.9.2012
Aktualizováno 13.9.2012
Zobrazeno 10 171x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


moje druhá motorka je to takový kočkopes ale za ten rok co ji mám mi vyhovuje čím dál víc

Recenze

Tak touhle mášou jsem nahradil svou jen o rok starší jawu 350 (stále jí mám v garáži jen na ní jezdí brácha)
No loni v září jsem si ji dovez domů přitažená z itálie a pré jen 30 000 km na tacháči no nevím po kolikáté (má ho jen pěti mísný) ze začátku jsem se s ní dost natrápil a svou náladovost dotáhla až k vysypané ojnici a vlastně půlce motoru to bylo někdy na velikonoce takže taková malá generálka druhá klika nový šálky do ojnic novej rozvodák a primár nakonec i jiný písty (už delší dobu jsem měl zlé tušení tak jsem sehnal další motor na díly) samozřejmě ještě olej filtry a další drobnosti teď v létě ještě nový zadní kolo a řetězovka no a konečně už jí začínám věřit .
Tak a teď něco k tomu jak to jezdí tahle ač mezi spoustou motorkářů dost opovrhovaná motorka má spousty kladů ale i pár záporů mezi věci co se mi na ní líbí vede její ovladatelnost na to jak je vysoká a dlouhá jde krásně do zatáče pěkně se překlápí a nechá se vést kam si člověk smyslí jednadvacítka přední kolo pobere spousty nerovností a dofoukatená přední vidlice umožníňuje nastavení podle libosti takže na okreskách a v serpentýnách se cítí jako doma a to i při kvalitě českého asfaltu co se týče terénu tomu moc neholduju ale polní cesty projíždím kochacím tempem okolo 70 pokud tedy vypadají jako cesta a né tankodrom jedinou slabinou na podvozku shledávám zadní pružinu při mých 100kg je to na nejvyšší předpětí tak akorát ale když naložím přítulu a kufry čapne si tak že přítula škrtne nohou o zem dřív jak já (a má potom nějaký nemístný připomínky) takže jen co budou finance navíc dostane tvrdší pružinu .
no brzdy o kle se všeobecně ví že nebrzdí ale po jawě brzdí všechno takže si vystačím jen to člověk musí víc zmáčknout ale zastavila zatím vždycky.
co se týče sedla spousta lidí frfňá že stojí za prd ale to je tím že ne ní málo jezdí po pár dnech za sebou s nájezdem oklolo 500km řiť natolik zocelí že je vše naprosto v pořádku navíc se na ní dá jezdí krásně ve stoje takže si člověk může ulevit
posez je při mých 180cm takový že za celou cestu do estounska a zpět jsem nevěděl co je to bolest zad a nebo rukou proste jak na židli
jedinou chybkou je plexi na tento model se puvodne nedávalo tak si tam ital koupil nějaký od givi no a mě to fouká přímo na helmu a drobátko mi to třepe hlavou chtělo by to hold o nějaký 10cm vyšší
tak teď to největší zlo na celé motorce a tím je nádrž má jen 15 litrů a vzhledem k mé spotřebě 5-7 litru člověk pořád tankuje v čr to teda moc nevadí tady jsou čerpačky všude a člověk se po 200km rád trochu pohne ale těch 5L navíc tam kluci japonští dát mohly na delší cesty sebou vozím 5l kanystr (mám držák kufru vlasní výroby tak jsem s umístěním kanystru počítal potřeba ho bylo jen jednou a to jen proto že jsem při návratu z litvi neměl už žádné litasy a potřeboval dojet do polska no co už
Teď něco k motoru notoricky známí 2V 500ccm od kawi v pár úpravách se vyskytoval v er5 gpz500 a en500 má to nějakých 37kw 6 rychlostí a otáčkoměr jde až někam za roh no na rovinu je to motor na silnici ale upřímně kdo si koupí kle na ježdění v terénu který je výrazně horší než polní cesta takže do cestovního endura ok a k mým účelům naprosto vyhovuje 90% času jedu po asfaltu různé kvality na polní ceste ši vede taky dobře a těch pár přejezdů lesní pěšinou kde by si lépe vedl nějakej jednobuch jsem zatím zvládl bez ztráty květinky co se týče jeho tolik probýrané žravosti sám jezdím tak 5-5,5 ve dvou 6-6,5 a to si myslím že po seřízení karburátoru půjde ještě dolů mám teď o něco bohatší směs co se týče výkonu tech 170km/h jsem s ní dostal a jelikož jezdím sám tak netuším jestli udržím tempo i s většími stroji ale to si myslím je spíš stylem jízdy než výkonem on ten motor je totiž postavenej tak že do nějakých 5000ot/min má jen něco přes 20kw a těch 37 se tam objeví až někde mezi 7000-8000 takže pokud jedu na šestku devadesát což odpovídá nějakým 4500 ot/min nemůžu čekat raketové zrychlení to to holt musím skopat na trojku a ona se potvůrka probudí.
a to už by tak nějak mohlo stačit pokud to někdo přečetl do konce užil jsi mých výlevů a pravopisných chyb do sytosti
a pro ty co se jim to číst nechtelo
+ovladatelnost
+pohodlný posez
+celková jednoduchost
+výborná dostupnost náhradních dílů
+motor pokud jej umíš použít
+zvládnutelná i začátečníkem
+21" přední kolo

-měkký centrál
-malá nádrž
-nad 140km/h je už malinko neklidná
-sedlo by mohlo být malinko delší při nasazení zadního kufru spolujezdkyně frle něco o sardince

jinak je to prostě malé lehké enduro dá se na tom jezdit okolo komína ale i dálková letos sem byl s přítulou v kunďe cca 3500km je to spíš na okresky než na dálnice ty nechám nadlitrovým cesťákům v lehčím terénu se sní člověk neztratí a dá se s ní užít spousta zábavy i když je to 20let stará herka a ten ital co ji měl přede mnou si myslel že je bezůdržbová

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 29.04.14 v 21:37

Pěkná .

NotCry.Radeon-
NotCry.Radeon- napsal 23.03.14 v 20:36 10b.

Hezká babča Těch km jsi tam měl asi opravdu víc, já mám najeto 60 a motor jde jak hodinky Za 10 b

droud
droud napsal 17.09.12 v 16:38

jiří ale ta tvoja je z jinýho století a nemá najeto zdaleka to co ta moja

Jirka777852974
Jirka777852974 napsal 17.09.12 v 16:01

já mám tu moju taky od taloša a jako vypadá to, že se o ni staral moc pěkně! a nebo na ni moc nejezdil.
28.9 budu doma, nepojedem se projet?

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 17.09.12 v 08:46

Držím palce! Hele, trpělivost se voplácí, motka se Ti odmění

Více komentářů



TOPlist