globalmoto_kveten





Téma: faro 2011
28.10.2010 v 21:34
Vážení,dávám Vám tímto na vědomí že začínám s přípravama na červencový výlet do portugalskýho Fara na výroční 30tej moto meeting.

(reakce na) faro 2011

1.11.2010 v 21:03 | Nahoru | #31
Petřičák> K tomu sem se eště nedostal,bude to záležet kudy se pojede,kolikrát se bude kempovat,stravování,můj velmi hrubej odhad je 20tis a rozdíl se spolujezdkyní a bez bude minimální.Sem ve stadiu hrabání se v mapách pak přijde na řadu rozpočet a jak budu mít něco konkrétního dám to sem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

2.11.2010 v 07:38 | Nahoru | #32
Petřičák>Počítej tak 15-20 t. kč A to jen na cestu. Před cestou vyměnit olej a gumu a když se vrátíš, tak na tacho budeš mít o 6200 až 7000 km víc a čeká tě opět olej a zadní guma ...

Naposledy editováno 02.11.2010 07:40:03

faro 2011

3.11.2010 v 01:34 | Nahoru | #33
Tak s nájezdem kilometrů a výměnou oleje se počítá, co se týče spotřeby pneumatik, tam to podle mě nebude tak hrozný, BT021 vydržela 14 tisíc a od BT023 očekávám minimálně stejný kilometrový proběh. Přední pneu se chystám vyměnit na jaře, současná už se blíží hranici opotřebení a se slickem vepředu jezdit nehodlám. Horší to bude se zadkem, tam už má pneu naběhaných 4500 a do července si určo ještě něco odjezdí. Ale to je asi zatím předčasné řešit. Olej a filtr není zas tak šílená položka... Dát dokupy dvacítku na takovej vejlet by neměl být problém, pokud se mi tedy nějak razantně nezmění poměr příjmů a výdajů. Jaká je představa o účasti? Předpokládám, že nás moc nebude, ideálku bych tipoval tak do pěti strojů, spíš míň... Kdo všechno je ochotný do takové srandy jít?

Edit: Abych to prozatím shrnul:
- Předstartovní servis: 2500 Kč.
- Nová sada pneu: 7500 až 8000 Kč.
- Předběžné náklady na cestu: 20000 Kč.
- Finanční rezerva: 3000 až 5000 Kč.

Naposledy editováno 03.11.2010 01:44:16

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

3.11.2010 v 20:48 | Nahoru | #34
No - já vyrážím prvního, a těch čtrnáct dní mám jako kochačku. A jen tak si myslím, že tvůj finanční náhled bude končit někde před Andorou.
a) palivo - 8OOOkm cca 500l = 600€
b) spaní - podle nocí cca 2O€/noc
c) vstupy, parkoviště, zpoplatněné silnice 10-20€/den
d) strava cca 30€/den

Tak jen když to střízlivě spočítám, tak pod 2000€ bych asi ani motorku v tvém případě nesundaval ze stojánku.

Je možné, že chceš jet jen nejkratší cestou tam, nejkratší zpět a přespávat budeš na dálničních odpočívadlech, motorka skoro nežere a tvojí stravou budou cestou spolykaní chrousti - potom věřím, že se do 1000€ můžeš při troše štěstí vejít.

Jen by to trochu nekorespondovalo s tvrzením, že i cesta je cíl. Já osobně jedu na měsíc, jihem tam, severem zpět, a když už budu na Gibraltaru, tak chci i trajektem na chvilinku do Afriky. Chtít mohu, jestli to vyjde nevím, ale můj hrubý nástin financí je okolo 3000€. Nakonec ale každý, kdo byl někdy dál než okolo komína ví, kolik ho to vyšlo a sčítání a násobení jsme měli na základce.

Já jen aby se ostatní zamysleli a bezhlavě se netěšili na nereálné cíle. Za 1000€ je to hazard.
Tak jestli to zvládneš, tak se tam možná někde uvidíme - je pravdou, že jsem asi spíše strašák, vždy přivezu nějaký obnos zpět, ale když je třeba cestou nutné koupit pneu, raději vím, že mě tato nečekaná událost dovolenou nezkazila, než abych pracně nechával posílat peníze z Čech a ztratil tím někdy i několik dní.

Nechtěl jsem se nikoho dotknout, ale berte to jako námět k zamyšlení, vezměte papír a tužku, chvilku počítejte a přidejte si rezervu. To, co vám vyjde, berte jako minimum, bez kterého raději ani nevyjíždějte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

3.11.2010 v 22:30 | Nahoru | #35
Brůča> Respektuji Tvůj názor, který máš nejspíš podepřený zkušenostmi. Nutnost rezervy uznávám, na tak dlouhé cestě se skutečně může stát ledacos. Tvé propočty mají reálný základ, ale přijdou mi poněkud přemrštěné. S tou částkou dva tisíce Euro bych ještě souhlasil, ale tři tisíce, to už je opravdu nadsazené.

Neber to prosím nijak špatně, ale troufám si tvrdit, že máme poněkud jiné představy o dovolené a cestování. Tipuji to už podle našich strojů. Neznám Tvůj jízdní styl ani návyky, ale dle toho mála co o sobě píšeš si myslím, že jsi zvyklý na pohodlí a komfort na cestách, koneckonců tomu odpovídá i volba stroje. Každý komfort něco stojí. Já můžu mluvit jen za sebe, ale troufám si tvrdit, že jsem schopný si cestu užít i v mnohem skromnějších podmínkách. Tebou zmiňované nocování na dálničních odpočívadlech je v nouzi použitelné, ale nemyslím si, že by noc v kempu byla tak nepřekonatelně drahá. Jde i o volbu trasy a záměrné vyhnutí se profláknutým turistickým lákadlům, kde jsou ceny vyšroubované nahoru.

Letos mi na čtyřdenní cestu po Dolomitech s nájezdem 2000 kilometrů stačilo ani ne pět tisícovek. Uznávám, že oproti Faru je to úplně jiná liga a více méně šomtačka kolem komína. Na druhou stranu mi Tvoje odhady přijdou notně nadsazené. Pokud můžeš, budu moc rád, když svou kalkulaci poněkud upřesníš. Co se týče ubytování a stravy, je opravdu rozdíl, jestli jsou to částky za stan v kempu, nebo hotelový pokoj s garáží. Stejně tak není nutné každý den obědvat v restauraci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

3.11.2010 v 22:34 | Nahoru | #36
Durex> A Ty bys jel, chlapáku?

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

4.11.2010 v 07:57 | Nahoru | #37
Ubytování pod stanem - dva lidé, motorka, stan - za loňsko průměr 18€/den. = 540€.
Palivo - počítám s nájezdem do cca 10 000km - cena paliva cca 1,2€/l - spotřebu mám od 5-7l/100km(podle toho, jak tahám)´= 720€
Strava 30€/den - a to nejsem žádný gurmán - 900€

Nezaplatil jsem ani cent za dálnici, za parkovné, nikde jsem se nebyl podívat, ale už jsem na 2160€. A spím pod stanem na karimatce v kempu

Jak jsem psal, jedu na 30dní, a není to za humny, tak než dávat každý rok 2000€ a vidět jen něco málo, raději dám 3000€ a chci vidět maximum. Jako každý, tak i já se snažím eliminovat zbytečné výdaje, ale když se třeba na dálnici odlepila guma tak, že měla bouli, nebyl problém koupit jinou a mazat dál.
Proto vyšší rozpočet a i delší čas pobytu. Ono to vždy spolu dost úzce souvisí. Nechci tady nikoho strašit, ale jen poskytnout určité informace.
(Také už jsem dával na Stelviu maníkovi 5€ na polívku, protože kdyby si jí koupil ze svého, tak neměl na benál domů)

Minimum = 7000km = benál 420€
Doba pobytu = 14 dní = 200€
Strava = 14 dní = 420€
A skoro 1000€ rezerva je OK, takže lze se v poho vejít do ceny, kterou píšeš = 2000€.
Jen je otázkou, co cestou uvidíš - vpravo hezký, vlevo hezký, ale nezastavujeme - náš cíl je přeci Faro. A to já nechci - vpravo hezký, zastavím a půjdu se kouknout, vlevo hezký - to chci vidět také - a Faro je jen odůvodnění, proč to musí být už teď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

4.11.2010 v 11:42 | Nahoru | #38
Petřičák> No nevím. Jednou bych se tam podívat jel. To určitě. Na příští sezónu máme v plánu předběžně Norsko. Jinak mě guma vydrží max 5000 km, ale spíš 3000. Turistiku nejezdím. Jen sportovní lepidla

(reakce na) faro 2011

4.11.2010 v 18:35 | Nahoru | #39
Durex> Hm, Norsko vypadá taky fajnově. Na jak dlouho, kolik kilometrů, kolik lidí? To zvládáš jet takovou střelbu i naloženej a ještě čumět po značkách, když jsi v cizině?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

4.11.2010 v 18:47 | Nahoru | #40
Brůča> Díkes za upřesnění, jsem rád, že jsme se více méně shodli. Chápu Tvůj přístup a za jiných okolností bych jej nejspíš sdílel, ale bohužel nevím, jestli budu mít možnost tak dlouhého volna v práci. Druhá věc jsou ony finance. Našetřit dvacet tisíc není problém, třicet až čtyřicet s trochou odříkání taky ne, ale téměř dvojnásobek, to už by bylo nad moje možnosti a že si nežiju zas tak špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

4.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #41
Petřičák> Nejsem také žádný vatař - motorku mám ojetou, cenovka za ní byla pětimístná(proto jsem do toho šel)a doufám, že si ještě něco přivezu domů Ono je totiž v plánování vyvést naše drahé někam k jihu Francie a nebo sever Španělska, tam jim ukázat směr a poslat je dom. Měsíc je dlouhá doba a porafání by bylo celkem jisté - a já nevím, kdy byla naposledy přeočkována proti vzteklině Tak tam bychom mohli dost zlevnit a cestou dál si to chlapsky užít. A je také možné, že po třech nedělích to vzdáme a bude to nejrychlejší cestou domů. Doma je pět dětí, nejstarší bude mít čerstvě řidičák na auto, tak možná v Čechách budu platnější než někde v Toledu Ale to ukáže až čas - plán je zatím jasný - na 30tý sraz se jede 30dní

(reakce na) faro 2011

4.11.2010 v 23:20 | Nahoru | #42
Brůča> No jak jsou v tom ženský, tak už chápu Tvoje obavy a nadhodnocený rozpočet. Abych řekl pravdu, taky mám takovou naivní představu, že cestovat ve dvou s ženskou na tandemu je fajn. Jenže kdybych měl spoléhat na ženský kolem sebe, doposud jsem nevytáhl paty z domu. A tohle fakt ne. Já si chci život užít, dokud jsem mladej. A když není žádná schopná se chovat tak, aby se s ní dalo rozumně dohodnout, mají jednoduše smůlu a jezdím sám.

Jinak se Ti omlouvám, že jsem Tě trochu soudil podle motorky, to víš, předsudky jsou všude a bohužel ani já jsem se jim nevyhnul. Ať už to bude kamkoli, příští rok prostě chci pořádnou motodovču a nenechám si to nikým zkazit.

faro 2011

11.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #43
joo to muj sen je tt mann pristi rok mozna,ale prespristi rok u stopro

faro 2011

11.11.2010 v 18:54 | Nahoru | #44
Tak Man musí být super. Víš, co láká mě? Zelené peklo... Moct si objet několik kol na legendární Nordschleife. Uvidím jak bude v příští sezóně, Německo není zas tak daleko, stačí jen sehnat prachy.

Edit: Úprava slohu.

Naposledy editováno 12.11.2010 00:00:54

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

17.11.2010 v 13:15 | Nahoru | #45
Rozdělil sem si tento výlet na dvě poloviny a vycházím z několika základních věcí.Průměrná spotřeba mojí motorky,nemám přítulku takže pravděpodobně pojedu solo,nejsem vymetač památek a koupání v moři bylo až do letoška gratis.Nejsem socka ale finanční náklady na takovejhle vejlet lze nastavit v rozumnejch mezích.První polovinu počítám od odjezdu z domu po konec meetingu,moje představa je odjezd sobota 9.7, v úterý 12.7 dojezd do Fara,druhá půlka bude konec meetingu a trasa domů,o té se rozhodnu až na místě.
Takto vypadá můj předpoklad reálných nákladů na trase Nová Paka-Faro:
přibližně 3300km,+1000km počítám na vejlety po Portugalsku takže cca 6500kč benín,
registrační polatek který zahrnuje pobyt v kempu+kempy na trase cca 3000kč,takže sem zhruba na desítce.Cesta zpátky může vypadat podobně,to podle toho kudy se pojede a jak dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

17.11.2010 v 14:42 | Nahoru | #46
milanmagna> Zdarec, to zní hodně dobře. Takže já budu počítat dvacet tisíc náklady na cestu samotnou a dalších deset tisíc jako rezerva pro všechny případy. Na jak dlouho pojedeme? Dva týdny? Nejsem si teď z hlavy úplně přesně jistý, ale napadlo mě, že Nordschleife by možná nemusela být velká zajížďka. Co takhle se tam stavit?

(reakce na) faro 2011

18.11.2010 v 12:34 | Nahoru | #47
Petřičák> Na žádnou výpravu bych nevyjel bez finanční rezervy,doktor,nebo jakákoli jiná nenadálá situace,každej vejlet kamkoliv ale lze dnes spočítat v reálnejch nákladech podle toho kolik sem do toho ochotnej a schopnej investovat a rezerva zůstává stále rezervou.Na jak dlouho se pojede?To ovlivní zase několik věcí,kolik kdo bude mít dovolený,počasí,prachy,to by se domluvilo třeba až na místě a Nordschleife?Proč ne.

faro 2011

18.11.2010 v 20:47 | Nahoru | #48
Super, to zní skvěle. Už teď se nemůžu dočkat.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

19.11.2010 v 02:52 | Nahoru | #49
Sakra tady se plánuje zkusím to nadhodit drahé polovičce. Shodli sme se oba že chceme na delší dovolenou.Ale jestli mi projde 7000 km, to nevím Další otázka jsou finance. Pro dva na dva týdny tak 40 papírů... to abych prodal ledvinu, nebo našel konečně slušnou práci

(reakce na) faro 2011

19.11.2010 v 08:46 | Nahoru | #50
mr.mickey> Tak pro mě je to taky na hranici možností, když do toho připočítám mimořádnou splátku úvěru, kterou chci dát do konce roku a oprava motorky včetně přípravy na sezonu taky nebude zadarmo. Už si to ale slibuju tři sezony a čas myslím uzrál pro realizaci.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

19.11.2010 v 11:55 | Nahoru | #51
NO já právě mluvil s přítulkou a reakce: "smích" no a dál sem to už nerozebíral takže Faro budiž odloženo na neurčito. Navíc to poslední dobou vypadá že bdue mít mašina nejakou dobu jiného majitele.BUď ji pak vezmu zpátky, nebo koupím novější a překousnu ten hnusnej zadek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

19.11.2010 v 21:10 | Nahoru | #52
mr.mickey> Yop, tak přesně kvůli tomuhle do toho chci jít co nejdřív, páč pak už nemusí být šance. Jinak k té nové Buse - já ji zezačátku taky kvůli té prdelce odsuzoval, ale už jsem si zvykl a docela se mi líbí. I když první generace ji má prostě hezčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 11:41 | Nahoru | #53
Petřičák> tak tak, první generace je prostě klasika.Ale po inulé zimě co sem ji měl do šroubku v garáži rozdělanou už si říkám, že ta technika je už vážně jinde. Na léto to asi vypadá jen na nejakou dovču kolem 2000 km, a týden. Trasu zhruba mám, a vypadá to že to nebude ani tak finančně náročný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 12:11 | Nahoru | #54
mr.mickey> Dva tisíce kiláků není žádný problém, to jsme s kámošem letos v pohodovém tempu natočili za prodloužený víkend. Čtyři dny, čtyři státy - ČR, Německo, Itálie a Rakousko. Kam chceš vyrazit, jestli se můžu zeptat?

Pokrok nezastavíš, s tím souhlasím, na druhou stranu si myslím, že fakt, že se skoro deset let vyráběla bez zásadních změn o lecčems svědčí. Jasně, po stránce výkonu ji litry asi po třech letech od uvedení srovnaly, ale objem ničím nenahradíš a krouťák je úplně jinde. Tahle motorka má obrovský potenciál a je jen velmi málo pilotů, kteří ho opravdu umí využít. Nejnovější technologie neznamená vždy nejlepší. Každá motorka je jen tak dobrá, jak dobrý je její pilot. Problém je v tom, že tohle si spousta motorkářů odmítá přiznat.

Na nové Buse se mi líbí ten čumák, protažené okraje světlometů a blikače působí agresivnějším a svalnatějším dojmem. Zezačátku jsem byl odpůrcem těch trojúhelníkových kanystrů ála výfuky, ale teď se mi líbí. Jsou masivní a zůstaly po obou stranách, hodí se k mašině. Snad jen ta prdelka moc kopíruje přední partii a je zbytečně velká, nevynikne tak zadní pneumatika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 14:51 | Nahoru | #55
Petřičák> mám s té nové uplně stejnej pocit.Taky sem byl těžkej odpůrce těch laufů, ale s odstupem času mi připadne že k ní docela sednou.Jen to zakřivení zadní části je divný.Na té nové mě láká hlavně možnost těch režimů, když sem jel na balaton v dešti, tak sem si to opakoval pořád:D Výkonově je sice silnější, ale to pro mě není nějak velký lákadlo.Ani u té staré ten výkon nevyužiju.Spíš se mi líbí právě ten krouťák.Když sem ve dvou a naloženej tak je fajn pocit že nemusim ani podřadit při předjíždění.Ten pocit s toho tahu jsem neměl ani na té dvouválcové potvoře TLS

Pamatuju si ještě uplně živě když sem rozdělal motor, tak válce vypadaly že pomalu ještě nejsou zajetý:D Ta mašina nmá neuvěřitelnej potenciál.Sám sem na ní nalítal nejakejch 25 tisíc, převážně cestovně, a musim řict, že sem nikdy na ničem lepším neseděl.

A jinak co je v plánu? Takovej týdení výlet, možná jen 5 dní.Přes slovensko na balaton,potom plitvický jezera v chorvatsku, na den nebo dva někam k pobřeží, a zpátky přes grossglokner a domů.Přítulka to odsouhlasila, já se rád mrknu znovu na balaton do Tihany, a u moře a na Grossglokneru sem ještě taky nebyl.
Další možnost je severní moře, ale to ještě nemám nějak extra promyšlený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 15:14 | Nahoru | #56
mr.mickey> První dvě sezony jsem si taky říkal, že ty slabší vstřikovací mapy můžou bejt fajn, ale dneska už si to nemyslím. Nejsem sice kdovíjaký extra jezdec, ale cit pro plynovou rukojeť je něco, co by měl umět každý. Moderní elektronika, kontrola trakce nebo přepínání palivových map je podle mě jen náhrada téhle jezdecké dovednosti. Vtip je v tom, že tohle umění se piluje celý život a to mě na tom baví nejvíc - vždycky je co zlepšovat. A pokud jde o jízdu v dešti, pokud máš správné obutí v dobrém stavu, pak se není čeho bát. Rezerva v přilnavosti je mnohem větší než si jezdec obvykle myslí. Alespoň u mě to tak funguje a to už jsem projel slušnou dávkou slejváků. Ztrátu jistoty podvozku jsem zaznamenal za mokra jen jedinkrát, při přejezdu bílého pruhu přechodu pro chodce v mírném náklonu, to se utrhla jak přední, tak i zadní pneu. Pokud jde o využitelnost výkonu, v běžném provozu taky překračuju sedm tisíc otáček jen velmi zřídka a to teprve vrcholí krouťák. Ten tah je návykový, ale taky není všemocný, občas je potřeba podřadit... Já se přistihnul přitom, že jsem nejdřív přestal řadit šestku, pak pětku a čtverku taky používám jen na otevřenějších úsecích.

Ta trasa vypadá suprově. Já na GrossGlockneru ještě nebyl a abych byl upřímný, ani mě to tam moc netáhne. Vyhledávám spíš místa, která jsou atraktivní, ale netrpí tolik masovou turistikou, GG je už strašně profláknutý. Italské Dolomity mi v tomto směru učarovaly mnohem víc, jsou divočejší. Silničky jsou tam úzké, Italové blázniví řidiči... Scenérie jsou úchvatné asi v každé části Alp, ale ten italský přístup je mi v tomhle bližší než rakouská strojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 18:41 | Nahoru | #57
Petřičák> Tak tak,pořád je potřeba pilovat a pilovat nikdy není dost praxe a naježděnejch km.Mě se to v tom dešti stalo když sem měl busu relativně krátce, ale měl sem obutou fungl novou sadu avonů.Najel sem v hodně velkým sjeváku do vyjeté koleje plné vody a začlo to tancovat takovym zpusobem, kterej sem nikdy nezažil:D ale ustál sem to, sám nevim jak:D

Ohledně GG, taky mi tam vadí ta masovost, ale je to tak nejak na trase relativně. Dolomity, ty mě lákají o hodně víc ale tam bych si chtěl zajet na solo vylet, jen čistě tam, pěkně si to tam projet a věnovat tomu nádhernýmu místu aspon prodlouženej víkend.Byla by škoda tama jen projet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 20:03 | Nahoru | #58
mr.mickey> Tak se domluvíme, dej vědět. Já jsem s kámošem letos spoustu passů nestihl, takže tam chci určitě znova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

21.11.2010 v 00:11 | Nahoru | #59
Petřičák> pro mě to budou poprvý pořádný kopce, takže se těšim jak malý děcko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

21.11.2010 v 01:20 | Nahoru | #60
mr.mickey> To Ti věřím. Nevím jak na Glocku, každopádně co se pamatuju, Rakušáci mají silnice o malinko širší a takové přehlednější. Na vracečkách počítej s tím, že vnitřní oblouky jsou občas velmi těsné a je potřeba si hlídat situaci buď nad nebo pod sebou aby sis mohl bezpečně nadjet protisměrem. Na vracečku Tě většinou upozorní zavčasu nějaká cedule, ale některé jsou neoznačené a nemusí být na první pohled vidět, opatrnost je na místě. Počítej s tím, že pojedeš systémem 1 - 2, trojku zařadíš jen zřídka a motor je potřeba mnohem víc točit, což je hlavně při řazení 1 - 2 nepříjemné, musíš striktně dořazovat, jinak se z převodovky nelinou pěkné zvuky. Jak říkám, pokud budeš chtít vyrazit do Dolomit, dej mi vědět. Buď se přidám, nebo aspoň poradím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist