1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011
Neber to prosím nijak špatně, ale troufám si tvrdit, že máme poněkud jiné představy o dovolené a cestování. Tipuji to už podle našich strojů. Neznám Tvůj jízdní styl ani návyky, ale dle toho mála co o sobě píšeš si myslím, že jsi zvyklý na pohodlí a komfort na cestách, koneckonců tomu odpovídá i volba stroje. Každý komfort něco stojí. Já můžu mluvit jen za sebe, ale troufám si tvrdit, že jsem schopný si cestu užít i v mnohem skromnějších podmínkách. Tebou zmiňované nocování na dálničních odpočívadlech je v nouzi použitelné, ale nemyslím si, že by noc v kempu byla tak nepřekonatelně drahá. Jde i o volbu trasy a záměrné vyhnutí se profláknutým turistickým lákadlům, kde jsou ceny vyšroubované nahoru.
Letos mi na čtyřdenní cestu po Dolomitech s nájezdem 2000 kilometrů stačilo ani ne pět tisícovek. Uznávám, že oproti Faru je to úplně jiná liga a více méně šomtačka kolem komína. Na druhou stranu mi Tvoje odhady přijdou notně nadsazené. Pokud můžeš, budu moc rád, když svou kalkulaci poněkud upřesníš. Co se týče ubytování a stravy, je opravdu rozdíl, jestli jsou to částky za stan v kempu, nebo hotelový pokoj s garáží. Stejně tak není nutné každý den obědvat v restauraci.
Petřičák píše: Brůča> Respektuji Tvůj názor, který máš nejspíš podepřený zkušenostmi. Nutnost rezervy uznávám, na tak dlouhé cestě se skutečně může stát ledacos. Tvé propočty mají reálný základ, ale přijdou mi poněkud přemrštěné. S tou částkou dva tisíce Euro bych ještě souhlasil, ale tři tisíce, to už je opravdu nadsazené.
Neber to prosím nijak špatně, ale troufám si tvrdit, že máme poněkud jiné představy o dovolené a cestování. Tipuji to už podle našich strojů. Neznám Tvůj jízdní styl ani návyky, ale dle toho mála co o sobě píšeš si myslím, že jsi zvyklý na pohodlí a komfort na cestách, koneckonců tomu odpovídá i volba stroje. Každý komfort něco stojí. Já můžu mluvit jen za sebe, ale troufám si tvrdit, že jsem schopný si cestu užít i v mnohem skromnějších podmínkách. Tebou zmiňované nocování na dálničních odpočívadlech je v nouzi použitelné, ale nemyslím si, že by noc v kempu byla tak nepřekonatelně drahá. Jde i o volbu trasy a záměrné vyhnutí se profláknutým turistickým lákadlům, kde jsou ceny vyšroubované nahoru.
Letos mi na čtyřdenní cestu po Dolomitech s nájezdem 2000 kilometrů stačilo ani ne pět tisícovek. Uznávám, že oproti Faru je to úplně jiná liga a více méně šomtačka kolem komína. Na druhou stranu mi Tvoje odhady přijdou notně nadsazené. Pokud můžeš, budu moc rád, když svou kalkulaci poněkud upřesníš. Co se týče ubytování a stravy, je opravdu rozdíl, jestli jsou to částky za stan v kempu, nebo hotelový pokoj s garáží. Stejně tak není nutné každý den obědvat v restauraci.
Ahoj, držím ti palce, aby ti to do 1000 euro vyšlo
I když nevím, jestli je to v tomto případě technicky možné...
Ale přeji ti to. Taky nemám moc peněz nazbyt a cestuji co nejlevněji, tedy asi ještě levněji, se spaním na divoko, trochu risk a taky dobrodružství
Např. s přítelkyní jsme jeli Alpy na 10 dní a každého to vyšlo méně, než 4 tisíce Kč.
Nebo Nordkapp za necelých 16 tisíc Kč jsem dal
Takže vím, že to jde levně cestovat
Naposledy editováno 23.06.2011 09:14:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |