globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: faro 2011
28.10.2010 v 21:34
Vážení,dávám Vám tímto na vědomí že začínám s přípravama na červencový výlet do portugalskýho Fara na výroční 30tej moto meeting.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 15:14 | Nahoru | #1
mr.mickey> První dvě sezony jsem si taky říkal, že ty slabší vstřikovací mapy můžou bejt fajn, ale dneska už si to nemyslím. Nejsem sice kdovíjaký extra jezdec, ale cit pro plynovou rukojeť je něco, co by měl umět každý. Moderní elektronika, kontrola trakce nebo přepínání palivových map je podle mě jen náhrada téhle jezdecké dovednosti. Vtip je v tom, že tohle umění se piluje celý život a to mě na tom baví nejvíc - vždycky je co zlepšovat. A pokud jde o jízdu v dešti, pokud máš správné obutí v dobrém stavu, pak se není čeho bát. Rezerva v přilnavosti je mnohem větší než si jezdec obvykle myslí. Alespoň u mě to tak funguje a to už jsem projel slušnou dávkou slejváků. Ztrátu jistoty podvozku jsem zaznamenal za mokra jen jedinkrát, při přejezdu bílého pruhu přechodu pro chodce v mírném náklonu, to se utrhla jak přední, tak i zadní pneu. Pokud jde o využitelnost výkonu, v běžném provozu taky překračuju sedm tisíc otáček jen velmi zřídka a to teprve vrcholí krouťák. Ten tah je návykový, ale taky není všemocný, občas je potřeba podřadit... Já se přistihnul přitom, že jsem nejdřív přestal řadit šestku, pak pětku a čtverku taky používám jen na otevřenějších úsecích.

Ta trasa vypadá suprově. Já na GrossGlockneru ještě nebyl a abych byl upřímný, ani mě to tam moc netáhne. Vyhledávám spíš místa, která jsou atraktivní, ale netrpí tolik masovou turistikou, GG je už strašně profláknutý. Italské Dolomity mi v tomto směru učarovaly mnohem víc, jsou divočejší. Silničky jsou tam úzké, Italové blázniví řidiči... Scenérie jsou úchvatné asi v každé části Alp, ale ten italský přístup je mi v tomhle bližší než rakouská strojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 18:41 | Nahoru | #2
Petřičák> Tak tak,pořád je potřeba pilovat a pilovat nikdy není dost praxe a naježděnejch km.Mě se to v tom dešti stalo když sem měl busu relativně krátce, ale měl sem obutou fungl novou sadu avonů.Najel sem v hodně velkým sjeváku do vyjeté koleje plné vody a začlo to tancovat takovym zpusobem, kterej sem nikdy nezažil:D ale ustál sem to, sám nevim jak:D

Ohledně GG, taky mi tam vadí ta masovost, ale je to tak nejak na trase relativně. Dolomity, ty mě lákají o hodně víc ale tam bych si chtěl zajet na solo vylet, jen čistě tam, pěkně si to tam projet a věnovat tomu nádhernýmu místu aspon prodlouženej víkend.Byla by škoda tama jen projet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist