globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: faro 2011
28.10.2010 v 21:34
Vážení,dávám Vám tímto na vědomí že začínám s přípravama na červencový výlet do portugalskýho Fara na výroční 30tej moto meeting.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 12:11 | Nahoru | #1
mr.mickey> Dva tisíce kiláků není žádný problém, to jsme s kámošem letos v pohodovém tempu natočili za prodloužený víkend. Čtyři dny, čtyři státy - ČR, Německo, Itálie a Rakousko. Kam chceš vyrazit, jestli se můžu zeptat?

Pokrok nezastavíš, s tím souhlasím, na druhou stranu si myslím, že fakt, že se skoro deset let vyráběla bez zásadních změn o lecčems svědčí. Jasně, po stránce výkonu ji litry asi po třech letech od uvedení srovnaly, ale objem ničím nenahradíš a krouťák je úplně jinde. Tahle motorka má obrovský potenciál a je jen velmi málo pilotů, kteří ho opravdu umí využít. Nejnovější technologie neznamená vždy nejlepší. Každá motorka je jen tak dobrá, jak dobrý je její pilot. Problém je v tom, že tohle si spousta motorkářů odmítá přiznat.

Na nové Buse se mi líbí ten čumák, protažené okraje světlometů a blikače působí agresivnějším a svalnatějším dojmem. Zezačátku jsem byl odpůrcem těch trojúhelníkových kanystrů ála výfuky, ale teď se mi líbí. Jsou masivní a zůstaly po obou stranách, hodí se k mašině. Snad jen ta prdelka moc kopíruje přední partii a je zbytečně velká, nevynikne tak zadní pneumatika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

20.11.2010 v 14:51 | Nahoru | #2
Petřičák> mám s té nové uplně stejnej pocit.Taky sem byl těžkej odpůrce těch laufů, ale s odstupem času mi připadne že k ní docela sednou.Jen to zakřivení zadní části je divný.Na té nové mě láká hlavně možnost těch režimů, když sem jel na balaton v dešti, tak sem si to opakoval pořád:D Výkonově je sice silnější, ale to pro mě není nějak velký lákadlo.Ani u té staré ten výkon nevyužiju.Spíš se mi líbí právě ten krouťák.Když sem ve dvou a naloženej tak je fajn pocit že nemusim ani podřadit při předjíždění.Ten pocit s toho tahu jsem neměl ani na té dvouválcové potvoře TLS

Pamatuju si ještě uplně živě když sem rozdělal motor, tak válce vypadaly že pomalu ještě nejsou zajetý:D Ta mašina nmá neuvěřitelnej potenciál.Sám sem na ní nalítal nejakejch 25 tisíc, převážně cestovně, a musim řict, že sem nikdy na ničem lepším neseděl.

A jinak co je v plánu? Takovej týdení výlet, možná jen 5 dní.Přes slovensko na balaton,potom plitvický jezera v chorvatsku, na den nebo dva někam k pobřeží, a zpátky přes grossglokner a domů.Přítulka to odsouhlasila, já se rád mrknu znovu na balaton do Tihany, a u moře a na Grossglokneru sem ještě taky nebyl.
Další možnost je severní moře, ale to ještě nemám nějak extra promyšlený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist