globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
16.11.2023 v 16:02
Hodil jsem dotaz do Jawy, zda li neuvažují o reedici řady 660 která se myslím designově velmi povedla.
A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu
Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám


Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 15:42 | Nahoru | #91
Sorry, ale nevidím tam jediný sprostý slovo.

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 16:00 | Nahoru | #92

Koudy01 píše: Je videt, ze mas prehled....

Přesně

brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 16:01 | Nahoru | #93
Je pravda, že Jawa 650 (Classic, Style, Dakar) a 660 (Spotard, Adenium a Vintage) byly poslední legální motorky, co se v Týnci opravdu vyráběly, byť s mnoha dokupovanými díly. Nejdřív to vypadalo, že se u těch pozdějších s motorem Minarelli 660 dřívější nedodělky řad 650 podařilo vychytat, jenže asi ne. Elektrika taky zlobila, vybíjela se baterka a nestartovalo to, praskaly rámy, nešly budíky, tekly vidle, brzdy a já nevím co všechno u těch motorek ještě zlobilo, když s tím někdo začal opravdu jezdit jako Milan a neměl to jen doma vystavené jako raritu.
V tomto světle ty problémové Jawy 650 s motory Rotax nebyly až zas tak špatné, že by se vývoj postupně odebíral cestou od devíti k pěti? Pro ten bájný litr nevypadá úplně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 16:55 | Nahoru | #94
Mestrey> jako hulvát se můžeš chovat i bez toho, abys psal sprostá slova.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 17:13 | Nahoru | #95
jandaxx> Tak to řeknu jinak. Jawa byla shit už když sjela z výrobní linky. Tečka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 17:21 | Nahoru | #96
Mestrey> tak to jsme rádi že jsi nám to sdělil díky

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 17:25 | Nahoru | #97
Milana sleduji, čtu si deníky, a tak vím, co se na motorkách sypalo a rozhodně pokud bych původního Sportarda nebo Vinage chtěl tak ohledně popisovaných závad mě to rozhodně neodradí, protože horší průsery mělo například BMW se svými motory F800, z nichž některé se rozsypaly, další byly unašeče zadního kola, celkem 3 varianty...než se to dořešilo a k těm motorům se BMW nijak nepostavilo pokud padla záruční lhůta. a to nebyly motocykly za 160 tisic...

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 17:27 | Nahoru | #98
elvis78> Není zač

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 18:54 | Nahoru | #99
Mestrey> jestli moje 639 už když sjela z linky nevím, časem se shitovost projevila velmi dobře.

Co se týče Jawy by Mahindra, tak to ukáže čas. Určitě někdo sepíše dlouhodobější zkušenost.

brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 19:30 | Nahoru | #100
Nemám až tak zcela ujasněný názor na Jawu. Kupce znám pouze ze dvou táborů. Jedni to koupí s pocitem........jejich první motorka a s Jawou začínal už i jejich otec. Ti postupem času vystřízliví a přejdou na jinou značku. Druzí si Jawu kupují v očekávání, že jim vrátí mládí.....protože když měli Jawu, bylo jim fajn, nic je nebolelo a svět se jim zdál ještě v pořádku.
Bohužel ani jeden z táborů nepostaví Jawu na nohy. A ve světě už znají Jawu už jen opravdoví znalci, nebo možná pár příznivců ploché dráhy.
Být v sekci prvního tábora, snad RVM by Jawa..........v sekci druhého tábora, tak jednoznačně 300CL (forty two). Motorka by měla prioritně dělat majitelovi radost......a to umí i Jawa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 20:40 | Nahoru | #101
jandaxx> stryc tu indickou ma a byla teda vadna uz z vyroby .. tekl z toho olej, na budikach volne rucicky a jeste neco. Vyfuky do kterych neco dovarili a spoj pretreli stribrenkou, to uz je jen tresnicka na pomyslnem dortiku. Ten motor ktery ma vykon az ve vyssich otackach a musis ho tudiz dost tocit tomu moc retro charakteru neprida… kdo chce kam…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 21:05 | Nahoru | #102
assassin> neříkám ani slovo. Indická Jawa určitě není etalon kvality a nebude najíždět desítky tisíc kilometrů jen s běžnou údržbou. Jen jsem popsal svoje pocity z třídenního ježdění. A ty nejsou úplně špatné. Že se musí točit, je jasný. Je to jen tříkilo. Zase ale jede líp než RE s podobnými motory.

Majitel takového stroje musí počítat s tím, že mimo jízdy je nutné, aby neměl levé ruce. Já nijak Jawu neobhajuji. Několikrát jsem tady napsal, že moje 639 byl sráč. Ale letní zkušenost s 300CL byla celkem pozitivní. Kolik lidí, kteří tady tu Indickou Jawu zcela odsuzují, na ní najeli aspoň to, co já?

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 21:34 | Nahoru | #103
Ok, chápu že má někdo v garáži jako xtou motorku kejvačku, nebo péráka a jednou za měsíc na tom dá z nostalgie 50 km. Ale mít to na denní ježdění a ještě u toho onanovat je pro mě jaksi nepochopitelný. Za komoušů jsem na tom samo začínal, asi jako každej, ale dneska už taky nejezdím maluchem, i když to bylo moje první auto. A co se týče těch pohrobků jawy, tak o tom je snad zbytečný se bavit.

2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 22:04 | Nahoru | #104
Pro mě jsou zas nepochopitelný neveřejný profily...

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 22:25 | Nahoru | #105
jandaxx> nejsem si jistej, jestli je nutne na tom najezdit nejaky dlouhy kilometry aby to clovek mohl hodnotit… ja na tom muzu najezdit kolik chci, jenze nechci…

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 22:40 | Nahoru | #106
elvis78> Motory BMW 800 jsou poruchové ? A firma se k tomu postavila zády ? Tak to můžu být rád, že mám J 660. Tam motor drží. Zklamala mně elektrika a prasklý zadní rám. To považuju za podstatné závady. Ostatní ( přístroje, ložiska kol, brzdy...) jsou drobnosti.
Mám na Jawě 660 naježděno přes 50 tisíc km, kdyby se měla vyrábět znova, určitě bych věděl, co se má zlepšit.

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

20.11.2023 v 22:59 | Nahoru | #107

Anti píše: Pro mě jsou zas nepochopitelný neveřejný profily...


A k čemu jsou dobrý veřejný, když si tam může každej napsat co chce? Nebo ti sem mám naskenovat občanku?

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 00:32 | Nahoru | #108
Milan1963> nejake procento z prodanych kusu melo problem a vetra se to na socialnich sitich… u jawy mel problem v podste kazdej kus z desitek, max stovek prodanych kusu.. tohle se neda uplne srovnavat…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 03:34 | Nahoru | #109

Mestrey píše: jandaxx> Tak to řeknu jinak. Jawa byla shit už když sjela z výrobní linky. Tečka



Já bych dodal, že vždy i za komunistů. Jestli se to tu tedy může napsat, abych nebyl hulvát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 05:57 | Nahoru | #110

FJRPEPA píše: Já bych dodal, že vždy i za komunistů. Jestli se to tu tedy může napsat, abych nebyl hulvát.



Tak proto ty milionové série a vývoz do několika desítek zemí. Chápu...

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 06:24 | Nahoru | #111

Anti píše: Tak proto ty milionové série a vývoz do několika desítek zemí. Chápu...



Jo na Kubu a do zaostalého Ruska, to nemění nic na tom, že to byl krám.
Když jsem v roce 1978 poprvé jel na Hondě, tak jsem jenom čuměl, že motorka také může brzdit, zrychlovat a být pohodlná, ještě k tomu startovat na ťuknutí na tlačítko.

Naposledy editováno 21.11.2023 07:04:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 08:47 | Nahoru | #112

Anti píše: Pro mě jsou zas nepochopitelný neveřejný profily...


Moderátor málo moderuje, nechápeš neveřejný profily, mně to řekne o tobě víc než ti lustrovat profil:)

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

21.11.2023 v 10:55 | Nahoru | #113
ŁŁ> Taky tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 15:51 | Nahoru | #114

Mestrey píše: Ok, chápu že má někdo v garáži jako xtou motorku kejvačku, nebo péráka a jednou za měsíc na tom dá z nostalgie 50 km. Ale mít to na denní ježdění a ještě u toho onanovat je pro mě jaksi nepochopitelný. Za komoušů jsem na tom samo začínal, asi jako každej, ale dneska už taky nejezdím maluchem, i když to bylo moje první auto. A co se týče těch pohrobků jawy, tak o tom je snad zbytečný se bavit.



pro mě je nepochopitelný, když se tajemný uživatel ukájí v diskuzi která mu podle všeho vadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 15:52 | Nahoru | #115

Milan1963 píše: elvis78> Motory BMW 800 jsou poruchové ? A firma se k tomu postavila zády ? Tak to můžu být rád, že mám J 660. Tam motor drží. Zklamala mně elektrika a prasklý zadní rám. To považuju za podstatné závady. Ostatní ( přístroje, ložiska kol, brzdy...) jsou drobnosti.
Mám na Jawě 660 naježděno přes 50 tisíc km, kdyby se měla vyrábět znova, určitě bych věděl, co se má zlepšit.


na F800 org a GS forum se toho napsalo docela dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 17:18 | Nahoru | #116
elvis78> fora casto vyvolavaji mylny dojem. Ono kdyz se posere 1% z milionu prodanych kusu, je to uspech, ale porad je to tolik kusu, ze se o tom nejspis dozvis. Kdyz se posere kazdej z 260ti kusu vyprodukovanej jinou znackou, dost mozna se o tom ani nedozvos, protoze nikdo z nich treba nechodi na to forum…a zadnymu novinari nestoji za to delat z toho senzaci kvuli sledovanosti, kdyz to vlastne skoro nikdo nezna.

Take majitele rozdilnych znacek vnimaji ruzne poruchy ruzne…. Treba u supersportu jsou vsichni majitele smireni s tim, ze se klidne po 20tis km dela komplet klika… a nepisou o tom na forech. To bejva jednou za cas velke prekvapeni, kdyz pohadkove zbohatne nejakej vidlak a zjisti, ze to auto z plakatu za tolik milionu, ze to nedokaze spocitat na prstech se sere vic nez fabia htp kterou jezdil doted…

Malokdo ma pristup do databazi vyrobcu, ale zajimave statistiky se daji ziskat i od spravcu velkych flotil, treba pujcoven aut atd… pak taky clovek zjisti, ze to co se na foru tvarilo jako nejvetsi pruser je ve skutecnosti nejvetsi drzak…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 22:38 | Nahoru | #117
assassin> Napsal jsi to zajímavě, dobře, jen takto každý neuvažuje. Mně jsi tím vysvětlil to BMW.

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 22:51 | Nahoru | #118
Taky se většinou ozvou jen ti, co se jim to rozbilo a jsou tím pádem nasr...ý. A u těch BMW 800 zlobilo myslím olejové čerpadlo u prvních dvou ročníků, pak už ne.

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 22:52 | Nahoru | #119
Milan1963> mam strzce mechanika - a skoro kazdy auto je krap, protoze on potkava ta auta v ramci sve prace jen rozbita

ty radove dvvouvalce urcite nebyly nejpovedenejsi motory u bmw, ale zase bych to s tema soudama a srovnanim s jawou neprehanel...

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

22.11.2023 v 22:59 | Nahoru | #120
kdyz uz jsme u toho pruseroveho BWM ... u aut byly v jedne generaci nechvalne vyhlasene male ctyrvalce, naftove i benzinove - kamarad ma jeden takovy motor. zavcas dal vymenit rozvody a napinaci listy uz nebyly uplne top, vymenily se za inovovany typ a jede se dal. Ten servis je pomerne drahej, takze jsou lidi co to odkladaji a pak se taky auta staci a maji najeto vic nez si clovek mysli... no a pak uz to ty listy vzdaji a je po motoru...

ano jsou motory ktere preziji kdyz tu predepsanou vymenu clovek pretahne o dvojnasobek... ale ty vyhlasene krapy casto prave zabije tento pristup, nez cokoliv jineho... ostatne tech baworaku s temahle motorama je na silnicich naprosta vetsina... a jezdi...

u te jawy je problem, ze nic inovovaneho nevzniklo, mizerne dily neni za co vymenit... dokonce podle nekterych co asi maji/meli k te tovarne blizko dily pouzivane na prvnich kusech dosly a pouzivaly se nahrady, casto jeste horsi kvality... chtit reedici takoveho stroje, to uz fakt musi byt clovek fanousek... ale srovnavat to zrovna s bmw ?

Naposledy editováno 22.11.2023 23:04:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage vilda_vrtule 92 16.8.2017 v 20:21 mira592
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage SojkinXR6R 158 26.6.2017 v 12:43 Verdom
Jawa 660 Vintage (S) [1, 2, 3, 4] Jawa 660 Vintage PanDeRass1 106 18.3.2017 v 09:53 mira592


TOPlist