bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 660 Vintage (S)
Dnes jsem si, ač teplota 5,5 stupně a totální zataženo (avšak nepršelo), půjčil ráno v Týnci Jawu 660 Vintage v provedení S, tedy se speciálním lakem (je to ta samá, jakou uvidíte v ČMN). Dal jsem na ní pohodlných 60 km, než jsem ji spokojen s projížďkou vracel. Zátah motoru je řekl bych opravdu fajn - jede to. Brzdy se ovládají obě velmi pohodlně a - brzdí to. ABS-ko aspoň na předku by nebylo vůbec špatné, ale takto také dobré - na mokru a žádná krizovka nebyla. Byla obutá na tvrdších Mitaskách, jak mne varovali před jízdou, ale ani tady jsem nepozoroval nic tragického.
Zjištění z provozu:
Boční stojan se nezaklápí sám, tak jako u Sportarda - fajn
Displej uprostřed ukazuje zařazenou rychlost a při stisku spojky bliká číslo.
Podsvícení displeje lze navolit - tedy jakoukoli z asi 6-ti barev. Standardně tam prý dávají tu, v jaké barvě motorka odchází z továrny.
Negativem bych označil, že panel s budíky je asi dost těžký, na jednoválci je osazen (na řídítka) přes gumové silentbloky a i na rovné silnici nad 80 kmh se docela klepe, jako nic tragického, ale klepe se.
Kontrolky blnkrů na tomto předvýrobním modelu nebyly vidět - a to nesvítilo sluníčko.
Jinak opravdu spokojenost.
Jede to hezky, má to moc hezký zvuk z výfuků okolo 4.000 otáček.

Tohle se týmu z Týnce povedlo, vypadá moc krásně - to S-ko ještě lépe (mimochodem příplatek 15.000 Kč za lakování a ruční kresbu zlatých linek. Apropos černá má "zlatý" prach, aby na slunci vynikla, červená má "stříbrný" prach, aby se neslévala - na slunci).

Škoda, že se nedá dodat se zlatými ráfky - mám na mysli S-ko s celočerným lakem, zlatými linkami a zlatým logem na červeném podkladu (jen logo), se zlatými ráfky.

Mimochodem na fotkách to tak nevynikne, ale chladič je černý, rám je černý, ale motor je tmavě šedý.

Výška jezdce - jenž tu pěje ódy na svezení se - 196 cm.

- doplněno video (to bude zase kritiky )














Naposledy editováno 10.03.2017 22:45:24

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 11:23 | Nahoru | #61
HornisGSX> Jako rebela mě vyloučili .Ale což mám aspoň víc času na ostatní pičoviny. A k tématu jediný co se mě na tom líbí je to eSko ( go eSko go Hornisu). A z před revolučních moto jedině MZ 251.

Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 11:28 | Nahoru | #62
No konecne si dostal rozum a hodils bobek na ten oranzovej mor

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 12:28 | Nahoru | #63
Takhle to vypadá jak 100pětasedma s 80sátých

Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 15:21 | Nahoru | #64
Ve srovnání s tou oranžovou Yamahou... je to možná nakonec docela pěkná motorka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 15:37 | Nahoru | #65

31081 píše: 100pětasedma s 80sátých



Moje oči krvácí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 16:26 | Nahoru | #66
Rod> co se ti nelíbí na osmdesátsátých?

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 17:23 | Nahoru | #67

Cucka píše: Rod> co se ti nelíbí na osmdesátsátých?



... to snad musel napsat schvalne jako negramot...

Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 17:57 | Nahoru | #68
To je docela prdel, jak emotivni arie na ten bastl peji lidi kteri sami jezdi na japkach

Naposledy editováno 10.03.2017 17:59:04

Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 18:38 | Nahoru | #69
Jsem rád, že někteří pochopili o co v tom mym psaní jde a o co v něm nejde - díky za to..

Mimochodem, svezení se mi líbilo, tím způsobem, že nyní vím, že v Týnci umí udělat zábavnou motorku, respektive, že ten dobrej jednovál nezprasili tak, že by to nebylo dobrý, spíše z něj vytěžili co jde a o tom ta 660 Vintage je.

Letos bych rád pořídil nějakou novu moto - ve hře je dost značek. Avšak uvažuji, zda si nepočkat někam do příštího roku na toho litra - to by mohlo bejt dost zajímavý. Ten bude muset splnit E4-ku (pokud tou dobou nebude už E5-ka...). Ale abych se dočkal, že ?

Mějte se a suchý silnice bez štěrku v blbých místech přeju - já.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 19:16 | Nahoru | #70
Mimochodem, můj názor je, že ten chladič by na výšku dát moc nešel. Podle mého názoru by mu nedělala dobře společnost rozehřátých výfuků (nemyslím při jízdě, ale třeba při stání, nebo po zastavení - pravděpodobně by se dost ohřála voda tam kde se hřát nemá) a taky by pravděpodobně chytal dost svinstva ze silnice. Faktem je, že mohl být nějak lépe zakamuflovaný, aby tam tak netrčel, ale zase na pseudoretro motorce se to moc pod plast asi nacpat nedá. Takhle se na něj nachytalo také dost prachu a to jsem jel jen po mokrých silnicích - žádná prašňačka, polňačka (teď teda spíš blátíčko) tam nebyla.

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 19:24 | Nahoru | #71
PanDeRass1> ad chladič - to víš že by ten chladič šel dát "nastojáka" a bez jeho přehřívání od kolen, ale to by si s tím musel dát v Jawě někdo práci...škoda slov..

Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 21:18 | Nahoru | #72
Hezká amatérská recenze. Avšak i kdyby tomu byla zdarma zlatá cihla,tak bych to nekoupil. Prostě se mi ta vintage nelíbí.
Ta 350 je docela fajn, jen se mi to nezdá v poměru cena/kvalita...

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 22:47 | Nahoru | #73
Přidal jsem k tomu video.. V obci 40-ka, takže piánko odjezd, ale stačí ne?

(... no to se na mou hlavu zase snese keců, co? )

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 22:49 | Nahoru | #74
PanDeRass1> 1)no nevím
2)spíš jo

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 22:50 | Nahoru | #75

PanDeRass1 píše: Přidal jsem k tomu video.. V obci 40-ka, takže piánko odjezd, ale stačí ne?

(... no to se na mou hlavu zase snese keců, co? )



Krásná vesta, motorky jsem si nevšiml, asi to tak má být? :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

10.3.2017 v 22:52 | Nahoru | #76
No musim rict ze na fotkach ta motorka nevypadala tak strasne, na videu je to o dost horsi. Ten zadek

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 00:32 | Nahoru | #77
Kde se dá více zjistit o druhů výběru atp.

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 02:38 | Nahoru | #78
Oni v Týnci otevřeli i půjčovnu?

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 02:57 | Nahoru | #79
...je hezke vlastnit sv650 starou 16 let a mit na dnesni dobu nadcasovou motororku

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 08:20 | Nahoru | #80

gugo píše: Ten zadek



Tak ženská by byla lepší.

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 08:32 | Nahoru | #81
No půjčovnu. Je to jeden z prodejců (vlastní továrna) a tak je možné domluvit předváděcí jízdu. Na podzim jsem takhle zkoušel Sportarda. Ten se mi světe div se nelíbil. Je na mne malej..

A množství dostupných druhů ke na webu jawy (jawa.eu), s tim že verze S tam není. Já se ptal, když jsem ji viděl čím se liší. Je o centimetr vyšší a má jiné lakování. To dělala nějaká lakovna na zakázku za 15000.

Brzy prý bude možné mít za 2.500 Kč i zadní nosič kufrů. Pod sedadlem úložného prostoru moc není, ale místo nad baterkou a pojistkami nějaké je, lékárna a povinná výbava se tam vejde, ale musí to být v pytli, aby to kolem rámové trubky pod sedačkou nevypadlo ven. Divné - jak málo se myslí na to, že některé věci se na motorce vozit musí a je málo nových strojů, kde na to výrobce nějak myslel. Zero a Honda NC750X jsou extrém..

Naposledy editováno 11.03.2017 08:38:29

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 08:38 | Nahoru | #82
Chladic nic moc, Ale co konečná cena, nejsme náhodou na 200,-...... Nešel bych do toho, leda s tiskárnou barevných papírku

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 08:43 | Nahoru | #83
Mimochodem, zadní světlo mi připomělo to na Pionýrovi akoráttady jsou LEDky. Z hlediska bezpečnosti se sluší poznamenat, že jsou LEDky dost utopený a tedy světlo ve dne nesvítí jinam než dozadu (zezadu je vidět, ale z boku jen takové červené odlesky, kterénelze považovat za svícení).

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 09:45 | Nahoru | #84
Tak jsem ji včera viděl na vlastní oči, seděl na ni, motorka to je, ale není to můj šálek kávy....Připadala mi jako scrambler po Česku......Kdyby přišla o desetiletí dříve, byl by to bestseller.....Určitou skupinu lidí oslovi, ten kdo nikdy na motorce neseděl a bude chtít si v letech udělat radost a nebude chtít techno, ale spíše funkčnost a jednoduchost, tak by do ní mohl jít, ale jak se bude prodávat rozhodne cena......Nezatracuji, ale vážně nevím, pokud cena bude srovnatelná s konkurencí......Snad v Jawě vědí na jakou skupinu cílí.....350 byla příjemnější, tak nějak mi sedla lépe......

Naposledy editováno 13.03.2017 20:35:12

Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 14:42 | Nahoru | #85
To video mohlo být delší, ale jinak dobrý. Ale stejně mě pořád vadí ty výfucky! To tam nemohli dát nějaké doutníky alá 500 OHC? Myslím, že by to vypadalo líp a budíky dva samostatné jako na nové 350. Pak by se mi ta motorky líbila víc.

Naposledy editováno 11.03.2017 14:42:38

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 19:53 | Nahoru | #86
Nechtěl jsem se zapojovat a kydat hnůj, ALE, mimo to že je to hnusný, mačkal jste někdo spojku??? Myslel jsem si, že ji mám na Caponordu tvrdou, ale tohle bylo skutečně dvakrát tvrdší Za mě 350 v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 21:00 | Nahoru | #87
Tož já bych se pana autora vlákna trochu zastal .

Jednak nám trochu zpřístupnil nějaké první poznatky o této motorce, i když trochu osobitým způsobem, ale hlavně bych rád uvedl, že takovýto lidé jsou nakonec teď jedinou možností, jak Jawu zachránit.

Co jsem si tady početl, i v jiných vláknech o letošních novinkách Jawy, tak někdo to hodnotí tak, někdo jinak, ale převažuje názor, že by si to moc nikdo nekoupil (důvody jsou různé). Zajisté mam na toto také svůj názor a musím částečně souhlasit s jednou i druhou stranou, nicméně již tady někde bylo správně řečeno, že koloběh začíná u nekvalitního výrobku, který si nenajde dostatek zákazníků, nevydělají se tedy peníze a původní nevalitní výrobek maximálně nahradí další podobný, do jehož vývoje není co investovat a koloběh se s podobným výrobkem opakuje a uzavírá.

Jestli-že tedy chcete(me) Jawu jako domácí značku zachovat (a nikoli prodat Číňanům, jako třeba Slavii), pak Jawa v současné době potřebuje právě tyto nadšence, kteří jsou ochotní dát mnoho svých peněz (v případě Jawistů možná často všechny peníze) do Jawky (což většina z diskutujících nechce) a nevadí jim uvedená cena, obtíže se servisem, dostupností ND a podobně. Proto já tady pana kolegu nehaním (nezávisle na svém názoru na tyto motorky), protože takovýto člověk je teď snad jediná šance (dotace komentovat nebudu), jak se může Jawa odlepit ode dna, nebo snad vyhrabat z usazenin bahna hluboko pode dnem, i když to tento člověk dělá "na vlastní triko" a za cenu ztráty vlastního luxusu... a bylo by teď pro Jawu nejlepší, kdyby takových lidí bylo více, protože pak (kdyby to Jawa následně nějak nezabila) by to mohla být cesta z toho začarovaného kruhu.

Za sebe můžu říci, že o nové Jawě jako takové (nově představených modelech) také sice neuvažuji, ale alespoň trochu Jawku na veřejnosti podporuji tím, že jich pár doma mam a i když vedle nich stojí v garáži i dva japonci, na Jawě toho v sezóně vždy najezdím nejvíce (vidět moto této znakčy je přeci také jistá forma reklamy, i když jsou to motorky už nějaká desetiletí staré).

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

11.3.2017 v 21:44 | Nahoru | #88
Sofía> Jawu by zachránil jen silný investor který by rozjel vývoj a výrobu konkurenceschopných výrobků buď kvalitou nebo cenou.To první je v současné době nereálné,o to druhé se sice Jawa pokouší,ale úspěchy jsou diskutabilní.
Chápu že se současná produkce nemusí někomu líbit,ale tyhle diskuze jsou z velké části o plivání za každou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

12.3.2017 v 06:18 | Nahoru | #89
Promiň,tak to není.Když sehnali čínskou moto,měli se k tomu postavit čelem a nehrat divadlo"ejhle new jawa". Navíc ta úprava z tynce je přinejmenším nemoderní, byt se zájem o toto vygeneroval.mash romet shineray a kdoví ještě designove u mě tedy vyhrávají právě proto, že to s úpravou nepřehnali.je to však věc úhlu pohledu. Když Kenny dal dozadu svetlo-lampu J634 resp. 592 měl sem chuť bušit hlavou o zeď. Takhle se prostě vývoj a design v r. 2017 nedělá. Kolena výfuku jsou hrozná. Atp.
Věřím však na dr. stranu,že zájem bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

12.3.2017 v 07:05 | Nahoru | #90

mira592 píše: ...je to však věc úhlu pohledu...



A na tom to celé začíná a končí.Ještě bych doplnil že i možností.Taky si myslím že by se z toho dalo vytěžit více,ale současná produkce Jawy je holt v rukách jejího vedení a konstrukčního oddělení.Věř tomu,že kdyby do toho mohli "promlouvat" místní motorkáři,měl by každý model tak tisíc variant,neb každý má svůj úhel pohledu,,,
Škoda jen,že Česko není tak početná a bohatá země jako třeba Německo,pak by i odporný "dizajn" sklízel úspěch díky patriotismu,viz historie BMW
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
brali byste reedice JAWA/Y 660 Spor... [1 ... 5, 6] Jawa 660 Vintage elvis78 171 28.11.2023 v 15:25 pech.
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage vilda_vrtule 92 16.8.2017 v 20:21 mira592
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage SojkinXR6R 158 26.6.2017 v 12:43 Verdom


TOPlist