globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 660 Vintage (S)
Dnes jsem si, ač teplota 5,5 stupně a totální zataženo (avšak nepršelo), půjčil ráno v Týnci Jawu 660 Vintage v provedení S, tedy se speciálním lakem (je to ta samá, jakou uvidíte v ČMN). Dal jsem na ní pohodlných 60 km, než jsem ji spokojen s projížďkou vracel. Zátah motoru je řekl bych opravdu fajn - jede to. Brzdy se ovládají obě velmi pohodlně a - brzdí to. ABS-ko aspoň na předku by nebylo vůbec špatné, ale takto také dobré - na mokru a žádná krizovka nebyla. Byla obutá na tvrdších Mitaskách, jak mne varovali před jízdou, ale ani tady jsem nepozoroval nic tragického.
Zjištění z provozu:
Boční stojan se nezaklápí sám, tak jako u Sportarda - fajn
Displej uprostřed ukazuje zařazenou rychlost a při stisku spojky bliká číslo.
Podsvícení displeje lze navolit - tedy jakoukoli z asi 6-ti barev. Standardně tam prý dávají tu, v jaké barvě motorka odchází z továrny.
Negativem bych označil, že panel s budíky je asi dost těžký, na jednoválci je osazen (na řídítka) přes gumové silentbloky a i na rovné silnici nad 80 kmh se docela klepe, jako nic tragického, ale klepe se.
Kontrolky blnkrů na tomto předvýrobním modelu nebyly vidět - a to nesvítilo sluníčko.
Jinak opravdu spokojenost.
Jede to hezky, má to moc hezký zvuk z výfuků okolo 4.000 otáček.

Tohle se týmu z Týnce povedlo, vypadá moc krásně - to S-ko ještě lépe (mimochodem příplatek 15.000 Kč za lakování a ruční kresbu zlatých linek. Apropos černá má "zlatý" prach, aby na slunci vynikla, červená má "stříbrný" prach, aby se neslévala - na slunci).

Škoda, že se nedá dodat se zlatými ráfky - mám na mysli S-ko s celočerným lakem, zlatými linkami a zlatým logem na červeném podkladu (jen logo), se zlatými ráfky.

Mimochodem na fotkách to tak nevynikne, ale chladič je černý, rám je černý, ale motor je tmavě šedý.

Výška jezdce - jenž tu pěje ódy na svezení se - 196 cm.

- doplněno video (to bude zase kritiky )














Naposledy editováno 10.03.2017 22:45:24
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:13 | Nahoru | #1
Scim to srovnavas ? Von ten uhel pohledu bude asi dulezitej. PRotoze kdyz tak na to kouknu tak minimalne brzdy to bude mit nahovno stim pevnym kotoucem , ale popravde netusim co kdo od ty motorky ocekava a proc si ji vlastne kupovat.

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:20 | Nahoru | #2
V Jawě najali novýho markeťáka?

Edit: proboha co jsi to provedl s tou svou Yamahou, okamžitě sundej ty opičí řidítka a ten hnusnej kufr

Naposledy editováno 09.03.2017 15:23:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:26 | Nahoru | #3

gugo píše: Scim to srovnavas ? Von ten uhel pohledu bude asi dulezitej. PRotoze kdyz tak na to kouknu tak minimalne brzdy to bude mit nahovno stim pevnym kotoucem , ale popravde netusim co kdo od ty motorky ocekava a proc si ji vlastne kupovat.

Že je pevný kotouč až tolik nevadí, když máš plovoucí třmeny.
Ale když kouknu na pilota, vestička, pohorky, skůtrová helma a v profilu Yamahu XS400, no tak tím ta recenze dost trpí....

panTerek> woooow, jsem se podíval na tu jeho XS400 a málem jsem se fakt pochcal

Naposledy editováno 09.03.2017 15:28:42

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:26 | Nahoru | #4
Takže za příplatek 15000 mi to možná i nalakujou

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:30 | Nahoru | #5
Brzdy se ovládají obě velmi pohodlně a - brzdí to. ABS-ko aspoň na předku by nebylo vůbec špatné, ale takto také dobré - na mokru a žádná krizovka nebyla.

Čili, kdybys měl ABS, bys ho využíval?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:31 | Nahoru | #6
Jawa je hnus, ale ta Yamaha, to je peklo

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:36 | Nahoru | #7
tak jestli to srovnáváš s tou yamahou tak se nedivim že se ti ta jawa líbí.....ty řidítka přendáš na jawu?

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:38 | Nahoru | #8

Redguy píše: Jawa je hnus, ale ta Yamaha, to je peklo



(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:42 | Nahoru | #9
seikos> tak v ucinnosti pomerne velkej rozdil a ta motorka nevypada zrovna lehka.

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:46 | Nahoru | #10
Hele

Pohorky to nejsou - jsou to vysoký Steely.
Helma na skůtr - to chápu, bude jiná, ale teď je tahle, líbilo se mi že jde odklopit hledí a člověk si může pokouřit, ale už to asi dva roky nevyužívám. Bezpečnost je nahovno - pořád se mi vybavuje fotka z magazínu MOTORÁJ magazín, kde byl vyfocen kdosi, kdo to s otevřenou helmou vzal bradou o obrubník s poznámkou - ten už si nezapíská.

Mam ten styl dost na pohodu. A vestičku mam, protože nechci od nějakýho joudy někde sejmout - jezdim na Praze Západ a tady se občas nějakej strejc, či slečinka v obrovskym autě najde. Ačkoli ta vestička před blondýnou v obr káře nemá šanci, ta obvykle kouká jen před sebe a moc se bojí a už aby byla rychle pryč.

Ad moje Yamaha - takhle jsem ji koupil a vzhledem k našemu vzájemnému poměru jsem tam ty řidítka nechal, protože je to na pohodu.
S čim srovnávám, respektive zkušenosti, no pravdou je že jich moc neni. Ducati Scrambler, Zero DSR, Yamaha MT-07, toho mýho stařečka, kterýho mám v profilu do toho nepočítám.

Jawa 660 Vintage (S)

Skvělá odpověď, děkuji! 9.3.2017 v 15:51 | Nahoru | #11
Škoda toho motoru,sem vůbec nepásne.Jinak vcelku dobrý,škoda že to zabije cena...

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 15:56 | Nahoru | #12
Mimochodem, jako fakt nic nikomu netlačím, jen jsem se chtěl podělit o novinkový stroj a muj zážitek z dopolední jízdy. Ještě mám v plánu pár testovaček letos, tak uvidim, jak to dopadne, ale tohle neni žádný otřes a dovedu si to představit v garáži.

Mimochodem novinkový vychytávky Euro4 si dovedu představit, že člověku mohou zpřijemnit pobyt na silnici. Tedy ABS, kontrola atrakce a podobný. Vlastně bych rád i zkusil i Hondího automata, to bude si dost srovnatelný s tím Zerem DSR, kde je na řidítku 160 Nm od prvního metru a prvního otočení. Respektive z 0 na max jednim otočením rukojeti. taky docela sranda stroj, kdyby nestál takový peníze, rychleji se dobíjel a nejezdil na plné nabití jen hodinu (80 minut).

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:05 | Nahoru | #13
Ty delas u silnicaru? S vestickaru bliju!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:09 | Nahoru | #14
To je tvuj problém - doufám, že na tvuj blivajs někde nenajedu v zatáčce..

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:15 | Nahoru | #15

PanDeRass1 píše: To je tvuj problém - doufám, že na tvuj blivajs někde nenajedu v zatáčce..

kdyby jo, tak to tou vestičkou můžeš utřít

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:17 | Nahoru | #16
A proč bych to jako dělal?
Hele nechte si toho, je to offtopic a nikoho tu Váš názor netejrá - jde o mojí vlastní bezpečnost a to je čistě moje věc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:23 | Nahoru | #17
laďa-prášil> .. Jo ABS-ko bych využíval - pokud by dobře fungovalo. Pochopitelně využíval - záleží na povrchu a uvažovanému stylu jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:39 | Nahoru | #18
Nic proti tve osobe ale prave kvuli takovym vestickarum prijde doba kdy v tom budem vsichni jako koko.....ti jezdit!!!!

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:51 | Nahoru | #19

HornisGSX píše: Nic proti tve osobe ale prave kvuli takovym vestickarum prijde doba kdy v tom budem vsichni jako koko.....ti jezdit!!!!

...a naříděj ti ještě reflexní trenky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:54 | Nahoru | #20
PanDeRass1> Z hlediska bezpečnosti je ti ta vesta leda tak na prd...když ti má někdo nedat přednost, tak ti ji stejně nedá...

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:54 | Nahoru | #21
Víš co já si před rokem k tomu došel sám, do tý doby jsem jezdil jen celej v kůži a ta stařičká Yamaha taky byla původně černá, což jí slušelo, ale nebyl jsem vidět, což se mi párkrát málem ... Rozhodl jsem se, radši živej a veselej, než.. Z auta jsem vyndal oranžovou vestu - ale to jsem byl opravdu jak železničář co jede do práce. Tahle žlutá je víc vidět. Uvažuju nad žlutou helmou, pak bych možná byl ochoten vestu sundat
Fajn sou reflexní prvky na kombinézách, či obecně moto mundůru, ale žel bohu nemám nic než kožený kalhoty a bundu a ty jsou černý. Volba byla tedy jasná za co nejméně financí se zviditelnit, aby mne nějaký sváteční řidič nepřehlédl.

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:55 | Nahoru | #22
2stroke> ... to je taky fakt - Murphy byl koumák.

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:56 | Nahoru | #23

PanDeRass1 píše: A proč bych to jako dělal?
Hele nechte si toho, je to offtopic a nikoho tu Váš názor netejrá - jde o mojí vlastní bezpečnost a to je čistě moje věc.



se nediv, kdyz tu vychvalis motorku, a vyleze z toho, ze to srovnavas jen v ramci testovacich jizd s prakticky nulovejma zkusenostmna z lepsich stroju. To je fakt ta recenze na prd. A ono to je proste tak, ze i kdyz clovek zacne skromne a s malem, tak se casem s rostoucimi zkusenostmi probojuje i k lepsi vybave. Takze prvni pohled na vybavu a do profilu mnohdy hodne naznaci.

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 16:57 | Nahoru | #24
Hele nechme toho nemá to smysl. Já jsem v tomhle rozhodnutej.

Tohle téma se mělo věnovat tý staronový Jawě (staronový = Sportard v úpravě Vintage = vyjímka z Euro4 = nesplňuje, ale pár jich letos třeba prodají).

Jawa 660 Vintage (S)

Skvělá odpověď, děkuji! 9.3.2017 v 16:58 | Nahoru | #25
Za mě - hnusný chladič - to si nemohl dát někdo práci a dát chladič "na stojáka" - obdelníkový chladič "naširoko" je na pogrcání...
Zadní blatník příliš dlouhý, nekopíruje linii motorky...a ten výfuk je taky dobrota...
Kdyby to dostal do ruky MatesMoto, věřím, že by z toho pěknou motorku vykouzlil, takhle se mi to až tak moc nelíbí, ale asi lepší něž Jawa Retard...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 17:00 | Nahoru | #26
Hele jak jsem psal. Mam to na pohodu, peníze vrážim jinam (kdyby se někdo chtěl podívat kam - tak hifipartner . cz) Zkušeností je za těch dvacet let víc než těch peněz.

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 17:01 | Nahoru | #27
Tvý postřehy jsi mohl sdělit na ministerstvu, nemuseli by kupovat pro ty blbce drahý Báva..

(reakce na) Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 17:05 | Nahoru | #28

PanDeRass1 píše: Hele jak jsem psal. Mam to na pohodu, peníze vrážim jinam (kdyby se někdo chtěl podívat kam - tak hifipartner . cz) Zkušeností je za těch dvacet let víc než těch peněz.



fakt potreboval bych regalovky do pokoje 25m2 a mistni hifisti povidaj ze novy za 10k budou stat za hovno. Takze tak laviruju jestli jezdit poslouchat vyhodny bazarovky .
Primo u vas jsem koukal na Wharfedale Diamond 122, ale jak rikam mistni hifisti povidali ze to bude dobry tak pod kvetinac.

Jawa 660 Vintage (S)

Skvělá odpověď, děkuji! 9.3.2017 v 18:49 | Nahoru | #29
Pohoda, na pohodu. Ja myslim, ze fpohode.

Jawa 660 Vintage (S)

9.3.2017 v 19:14 | Nahoru | #30
Hoši v Tánci mají asi dobré kuřivo :D ten chladič nemá chybu :D
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
brali byste reedice JAWA/Y 660 Spor... [1 ... 5, 6] Jawa 660 Vintage elvis78 171 28.11.2023 v 15:25 pech.
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage vilda_vrtule 92 16.8.2017 v 20:21 mira592
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage SojkinXR6R 158 26.6.2017 v 12:43 Verdom


TOPlist