globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Transalp 750
5.5.2023 v 21:59
Tak na Transalpa už jsou první testy a docela ho chválí…
Motor to má stejný jako v Hornetu 750,toho jsem projížděl a jede Velice pěkně
Překvapil mě pozitivně taky zvuk z originální koncovky.
Takže motor OK, jsem zvědavý na podvozek. Testovačka prý přijde do showroomu na konci května.
Vlastnosti v terénu mě nezajímají, Potřebuju aby to fungovalo na všech silnicích-Rozmlácený malý, i široký pěkný.
+ Rozumně pohodlný posez.
Kupovat případně budu až stejně na příští sezónu, aby si mezitím stihli odladit případné problémy z první série.
Pište kdo máte jaký zkušenosti. díky


Naposledy editováno 10.05.2023 09:48:08
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) Honda Transalp 750

13.8.2023 v 12:17 | Nahoru | #151
Palomoto> na cestování po "okolí" by ten Tuareg nebyl špatnej, ale pořád mám v hlavě ty předsudky že je to Ital. ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

13.8.2023 v 14:59 | Nahoru | #152
Já jsem 21 kolo nevyčítal motorce, ale psal jsem, že mě osobně vyhovuje víc 19. Trošku jiné vlastnosti 21 kola jsou cítit na každé motorce.
Chápu proč ho tam dali a rozšířili možnost využití i víc na terén. Super by bylo mít na výběr i z varianty s 19, jako např. u V-Stromu 1050 a 1050 DE.
Ale je jasné, že u "rozpočtovějších" motorek se investice do více variant podvozku nevyplatí. Naštěstí už je na trhu dost motorek, ze kterých se dá vybírat.
I s tou 21 bych dokázal na Transalpu spokojeně žít a na trochu jiné chování si zvyknul. To přední kolo rozhodně není přešlap výrobce.
Co ovšem ano, je komplikované nastavení podvozku, kdy chybí nastavovací -štelovací kolečko. To si bohužel nedoplatím. Stejně jako ne tempomat. Na rozdíl od pogumovaných stupaček za další 3 tisíce, el. zásuvky a dalších záměrně opomenutých věcí výrobce pro vytáhnutí dalších peněz.
A pak ten motor, který jde vlastně proti logice určení motorky a opatření ji 21 kolem. To je vlastně protimluv. Tady naopak je lepší točák, síla ve spodním pásmu otáček a kratší převody. Nejen do terénu, ale vytahování z utažených, prudkých zatáček třeba v Alpách. Tady je lepší naladění u Tenere nebo V-Stromu.
A celkově mi ten motor přišel zvláštně nezáživný. Protože právě třeba Tuareg nebo CF Moto 800MT (a asi i KTM 790), mají motory papírovými hodnotami podobné,
ale v praxi pro mě zábavnější nejen ve spodním, ale celém pásmu otáček.
Přijde mi to škoda, protože celkově je Transalp hezká a povedená motorka. Kéž alespoň tyto dvě věci výrobce do budoucna pořešil (snadnější nastavení podvozku a doplnit alespoň o další palivovou mapu s důrazem na spodní pásmo).

(reakce na) Honda Transalp 750

13.8.2023 v 17:55 | Nahoru | #153
zahadnytajemny> je fakt že tempomat, pokud si člověk zvykne je věc, kdy si člověk říká, jak jsem bez toho mohl do tý doby, než jsem to zkusil žít ...
A 21" kolo stejně jako 18" jsem nikdy nejezdil, jen 19/17" a 17" ...

Naposledy editováno 13.08.2023 17:56:34
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp Roman2bk 11 27.4.2024 v 16:33 Dušan_Sihelský
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp Roman2bk 137 14.4.2024 v 13:54 JAVR
je info na displeji zbytečné nebo ne [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp Roman2bk 64 31.3.2024 v 19:13 TomasNBK
TransAlp 750 - příslušenství orig n... [1, 2, 3, 4] Honda XL750 Transalp Roman2bk 120 10.3.2024 v 18:49 Michal21
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric


TOPlist