globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je info na displeji zbytečné nebo ne
24.2.2024 v 22:07
Ahoj, tohle je spíš takové zimní téma
prostě zamyšlení nad tím, co všechno jsou schopni výrobci dnes vymyslet, jako co všechno dokáži zobrazit na displeji a jestli ty některé údaje mají vůbec nějaký praktický přínos...?

Podíval jsem se do příručky, co vše ukazuje displej na Hondě TransAlp 750 , konkrétně jaké údaje si může člověk zobrazit v tom řádku dole. Přepíná se to, takže za jízdy lze zobrazit jeden ze 4 řádků, kdy každý řádek má 4 údaje, celkem tedy 16 údajů, ale člověk si v nastavení do těch 16 políček může vybrat jakýkoliv údaj z celkem 22. Seřadit je jak chce. Je tam navíc ještě i 23.možnost a to prázdné políčko.

Aby to jako složitost nebylo vše, tak za jízdy člověk může smazat např. Trip A a smaže se i to, co s tím souvisí (spotřebované litry benzínu za Trip A a spotřeba za Trip A). Anebo člověk může podle návodu smazat i samostatně kterýkoliv ten údaj.... Což si říkám, jestli to vůbec někdo někdy použije...

No a co z toho plyne?
Přijde mi, že v Hondě zbytečně věnovali energii něčemu, co nakonec nakonec působí hrozně složitě a řada z těch údajů nemusí mít žádný praktický přínos.... Navíc to působí, jako by to dělal nějaký ajťák, nebo vyznavač Excelu, nebo statistik, nebo pracovník vývoje, prostě někdo, kdo "chce" co nejvíce údajů... možná je využije a pak to tam nechali i pro běžného zákazníka.
Člověka hned napadne, proč to u jiných značek, např. v Suzuki pro V-Stroma 800DE udělali tak jednoduché, uživatelsky přívětivé a v Hondě tak složité....



Pro info k barvám, displej mám přes den bílý a za tmy se přepne na inverzní (opačně). Ty 4 řádky jsem fotil až po vyjížďce večer, tak proto jsou "černé".



Takže se ptám,
které z těch "neobvyklých" údajů vám přijdou užitečné a proč? A které naopak úplně zbytečné?

Nejvíce nechápu ty 3 údaje, kde jsem dal červené X, prostě:
- otáčky motoru - proč je obrazovat dole, když nahoře na displeji je stále otáčkoměr?
- úhel otočení rukojeti - proč?
- při kolika otáčkách blikne displej (upozornění aby člověk přeřadil) - tento údaj člověk může vidět a změnit v nastavení, tak si tu hodnotu ještě zobrazovat na displeji znovu?

Dále mi přijde zbytečné, že jsou tam 4 údaje průměrné spotřeby. Ano dohromady čtyři.
1. průměrná spotřeba za Trip A
2. průměrná spotřeba za Trip B
3. průměrná spotřeba celková (ale i tuto lze vynulovat - to nechápu, proč?)
4. a ještě průměrná spotřeba od zapnutí nebo od nastartování motorky
Prostě 4 spotřeby... proč tolik?

Hodně údajů mi přijde zbytečných a přitom mi tam 2 základní údaje chybí - teplotu vzduchu a dojezd.
Teplota lze sice zobrazit jako nějakou předpověď z mobilu, ale není to aktuální teplota u motorky. Jako že člověk vjede někde do rokle mezi skály, kde je podstatně chladněji, ale na displeji svítí stále stejná teplota, asi pro daný kraj.
A místo dojezdu se tam sice objeví ujeté kilometry od rozsvícení kontrolky paliva, a ještě litry spotřebované na rezervu, ale nikdy jsem zatím nenašel, kolik těch litrů rezerva má. Takže zase nic. Nebo zatím nic.
Jinak někde jsem četl, že dojezd počítaný takto, že od rezervy to počítá ujeté kilometry od nuly, tak že prý je nějaký zvyk pro endura, nebo cestovní endura. To jako fakt?

--------------

Tož tak. Napsal jsem tu vše, co mě k těm údajům na displeji napadlo.
Možná, že se mi nějaký údaj, který mi dnes přijde zbytečný, bude v budoucnu hodit, ale zatím nevím.

Jo a to podstatné,
motorka nejezdí na to, co ukazuje displej, že jo
Většinou tam budu mít jen jeden řádek a to Trip A, kdy si kilometry vymažu při tankování do plna. Na to jsem zvyklý, ze všech předchozích motorek.
- Trip B používám jako počítadlo kilometrů za výlet (zvlášť při vícedenním cestování).
- TOTAL je jasné, to je dobré jednou za rok, abych si vyfotil a spočítal, kolik km jsem za rok ujel.
- a čtvrtý řádek, kde to ukazuje počet litrů a kilometrů od rezervy, tak to budu možná používat po rozsvícení rezervy.
Jinak stále řádek s Tripem A.
Ale s těmi 3 údaji v řádku u Tripu A ještě nemám úplně jasno

--------------

PS: Ještě info k těm údajů, jak to tam ukazuje tu spotřebu, těch 4,2 litrů/100km, tak si myslím, že to ukazuje více, než skutečnost. Spočítal jsem si to ubenzínky a místo 4,2 mi vyšlo 3,9 . Ale musím to ještě ověřit po více tankováních, jestli to tak je.

Naposledy editováno 27.02.2024 05:56:24
Předchozí
1 2 3
Následující

je info na displeji zbytečné nebo ne

24.2.2024 v 22:41 | Nahoru | #1
značka ktorá robí tak skvelé kosačky, škoda že nezostali len pri nich
... teda keď už si sa pýtal čo robia zbytočne.

1 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

24.2.2024 v 23:01 | Nahoru | #2
Mám to v podstatě stejně u bmw.

Trip B si motorka každou půlnoc resetuje-denní nájezd. Propíšou se do něj- spotřeba B, kilometry B, časy B. Ty jedou každý den nanovo.
Trip A mažu před dovolenou ručně, na konci mám souhrn. Pro každý Trip mám samostatná okna (ty lišty) a pak okno Celková, které se nemaže.

Teda alespoň to takhle používám já.

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

24.2.2024 v 23:56 | Nahoru | #3
TomasNBK> Jo to dává smysl.
U Hondy je taky automatické mazání, ale jinak, v příručce píšou, že lze nastavit, že se automaticky vymaže vše u Tripu A (tzn. najeté kilometry, počet litrů spotřebovaného paliva, průměrná spotřeba za Trip A) po natankování.
Zatím jsem to nenastavil, ale možná to zkusím.
Totiž zvykl jsem si na to, že Trip A jsou kilometry od tankování a Trip B kilometry za výlet.

Člověk by si vystačil se 3 údaji, Trip A, Trip B a Total km. No a k tomu bych bral teplotu vzduchu a dojezd, a to bohužel u této Hondy není a místo toho tam je velká kopa údajů, které zatím nevím, jestli vůbec chci vidět......

Naposledy editováno 24.02.2024 23:57:32

2 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 00:45 | Nahoru | #4
Tak já na Africe dojezd i teplotu mám, ale stejně se neubráním dojmu, že tyhle věci Honda moc neumí.

je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 09:02 | Nahoru | #5
No tvl.. to aby jeden měl vysokou. Stejně si to člověk nezapamatuje co které políčko znamená a musí čumět furt do manuál.
Jsem rád že mám starou klasiku.
Mě se přepne na dojezd automaticky, když dojdu na rezervu, ale jinak se nedá zobrazit, taky mě to trochu sere.
Pravý důvod neznám, nejspíš protože u motorky může být aktuální spotřeba dost rozdílná (když jedeš v klidu 4l/100 a když to držíš v 8 000 rpm tak 10l/100) a algoritmus predikce dojezdu je tím pádem dost narušen.

je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 09:09 | Nahoru | #6
Ještě ke spotřebě. Zobrazovaná spotřeba nebyla snad nikdy přesná, ani u aut, taky se to dost špatně ověřuje. Údaje většinou ukazovaly méně. Postížnostech zákazníků, že nedojeli tam kam měli to výrobci přehodnotili a ukazují spíše spotřebu větší a dojezd menší.
Spotřeba se totiž při testování měří v kg ne v litrech. Jelikož benzín mění své vlastnosti s teplotou a tlakem, v přepočtu na l/100 jsou nepřesnosti.

Naposledy editováno 25.02.2024 09:13:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 10:52 | Nahoru | #7
Sema> Jo jo, např. na tom Stromu 800DE (když je to přímá konkurence) mi údaje na displeji, jejich množství, rozvržení a přepínání přišlo mnohem příjemnější a užitečnější. Suzuce se to prostě povedlo. To se jim prostě v Hondě moc nepovedlo.

Jo navíc, pokud je to pravda, tak na Africe ten displej nabíhá těch asi 20 vteřin, že?
Aspoň toto na TransAlpu není, animace trvá asi vteřinu nebo dvě, ale startovat lze také hned.

K tomu - kamerádi viděli, jak nějaký Trumpf, pokud se nastartoval během animace, tak se prý grafika na displeji "rozsypala" a už se za jízdy nikd nedala dohroamdy, některé údaje nešly přečíst. takže se muselo zastavit, vypnout zapalování, pak zapnout zapalování, počkat až doběhne animace a až pak startovat. Nevím, jestli to byl špatný kus, nebo to mají Trumpfy všechny...
To jen jako info, že ten náběh může být u jiné značky ještě horší, než na Africe. Na Africe a NT, jak jsem viděl, se dá startovat hned, bez rizika nesmyslných údajů na displeji.

pepe100 - to mě taky napadlo, aby měl na to člověk vysokou Ale jak jsem v úvodním příspěvku změnil text, tak většinou stejně budu mít jen jediný řádek a to Trip A. Přepnu to asi jen po rezervě, aby mi to počítalo ty ujeté kilometry od rezervy a spotřebované palivo od rezervy, jako taková náhrada za to, když tam ten dojezd není....

Jinak štěstí, že to ukazuje horší údaj (spotřebu, popř. u někerých dojezd), než naopak. To by bylo horší
Pamatuji si, jak kamarád jel na Crosstoureru několik kilometrů, kdy mu svítil dojezd nula. Ale když to nejde jinak, tak je to asi nejlepší řešení.

Naposledy editováno 25.02.2024 10:57:21

2 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 12:27 | Nahoru | #8
twl Romane.... kdybych nevedel, ze jsi na motorce najel asi tak 50x vic jak ja... tak si rikam, ze to snad neni mozny... kdyz kouknu na to, jaky temata posledni dobou zakladas...

dyt tohle vsechno uz musis mit davno v maliku prece... nechapu...

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 12:38 | Nahoru | #9
Roman2bk> Jojo, nabíhá dlouho. Ale startovat a jet se dá hned. Takže to tak nevadí, otravný je to mimo asfalt, tam se holt musí počkat a pak konfigurovat(vypnutí ABS atp.).

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 17:23 | Nahoru | #10
MedWed> No co, jen jsem se tak zamyslel. Přes 11 let jsem byl zvyklý na 3 údaje na displeji (Trip 1, Trip 2 a Total), plus přimontovaný ukazatel rychlostního stupně a ještě teploměr vzduchu, takže vlastně 5 údajů na displejích a teď tohle. Tak jsem si přečetl návod a první co mě napadlo, jestli ty některé údaje vůbec někdo využije...
Jinak mimo to, opravdu 50x ? Zas tolik jsem toho nenajezdil, oproti těm skutečně velkým cestovatelům a těm, co pravidelně najíždí hodně kilometrů.

Sema - no jo, to je vlastně pravda, že to zdržuje. To jsem ale četl v recenzích více motorek, že vypnutí ABS dělají výrobci až příliš komplikovaně, někde v menu a většinou ne na jedno tlačítko... Asi strach, aby si to někdo nevypl omylem

1 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 17:34 | Nahoru | #11
Já tam třeba mám jak dlouho jsem pil kávu Je pravda, že jsem jednou málem nedobrzdil, jak jsem na to všechno čuměl. Rozptyluje to...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 17:42 | Nahoru | #12
TomasNBK> Jo, to s tebou souhlasím. Rok jsem jezdil na BMW se stejným displejem a byly chvíle, kdy jsem v tom listoval, přemýšlel nad těmi jednotlivými údaji (na dlouhé rovince), zamyslel se a pak se lekl, že nastala nějaká situace na cestě.....
Teď z legrace - u Hondy mi tohle nehrozí, protože většina údajů je tak o ničem, že mě nezajímají, takže to Honda vlastně dělá bezpečnější

Možná by u BMW pomohlo, kdyby šlo za jízdy vidět jen něco a zbytek až po zastavení
Jinak u BMW je dobré také to, že si člověk taky mohl vybrat, jaké údaje chce nahoře zobrazovat.
Je to ale jen jedno políčko, takže nešlo zobrazit najednou dílky benzínu a ujeté kilometry (např. Trip 1).

Prostě každý výrobce má něco dobrého a něco, co člověku nemusí sednout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 17:53 | Nahoru | #13
Roman2bk> No jo vlastně, měl jsi chvíli 850, tak co já tady vyprávím Mě se ten Honďácký způsob docela líbí, jak říkáš, u BMW jen jedno políčko/pozice na liště a musíš si vybrat (nebo přepínat). Škoda jen, že u obou případů nejde klonovat obrazovka telefonu. Jedno LCD na palubě je pro motorku tak akorát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 18:00 | Nahoru | #14
TomasNBK> Jo jo. Když to porovnám, tak více mi chybí u Hondy teploměr vzduchu (nějak jej domontuji), než u BMW zobrazení těch 2 hodnot současně (dílky benzínu a ujetá vzdálenost). Zvlášť, když u toho GSA byl dojezd běžně 600 až 700 km Abych byl přesný, pro ostatní, tak posledních 100 km se vždy přepnul dojezd a to jako info si myslím bylo dostatečné.

Ad jeden displej - v tomto se mi líbí 2 displeje na Africe, jako taková myšlenka, že malý občejný displej je na rychlost (a základní info) a velký displej se dá použít jako zrcadlení jakékoliv aplikace z mobilu. Přímo jsem to neviděl, nevím jestli je to dobře provedené, ale jako taková prvotní myšlenka se mi to líbí. Dva velké displeje mi taky přijdou zbytečné. Většina si pak zakryje výhled na cestu...
I když jsou vyjímky, v tom zakrytí výhledu, např. viděl jsem vychytávku na Tenerce, že ten origo displej, který je na výšku, se posune na bok, jako na jednu polovinu a a na druhou půlku si pak člověk umístní mobil na výšku. Nebo někdo si umístí mobil naležato nad řidítka, nebo jinak na řidítka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 18:14 | Nahoru | #15
Roman2bk> Trochu si myslím, jestli ten druhý display na Africe není právě taková znouzectnost. Problému s dlouhým nabíháním systému si byli vědomi od začátku, neuměli to vyřešit, tak tam přidali tenhle, aby se splnila legislativa a zavřela se huba zákazníkům. Jet můžeš hned, druhý display "dojde"... Na NT kde jde Android auto je taky.
Podle mě za to dlouhé nabíhání může víc Android (+použitý hw), než Honda samotná.
Jo tak řešení Tenerky se mi líbí

Naposledy editováno 25.02.2024 18:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 19:04 | Nahoru | #16
TomasNBK> Pokud vím, tak to AT prezentovali tak, že druhý displej je tam právě kvůli zrcadlení na tom hlavním. Ale kde je pravda, to ví jenom u pana Hondy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 19:14 | Nahoru | #17
Sema> Minimálně by se to zdůvodnění hodilo do krámu. Ale určitě není problém při zrcadlení zachovat část displaye pro zobrazení údajů, které jsou na tom malém.

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 19:42 | Nahoru | #18
TomasNBK> Jo, to už zmiňovalo vícero testerů, že by býval stačil dole proužek.. i když mě to řešení druhým displejem nijak nevadí, narozdíl od ovládání atd.

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 20:04 | Nahoru | #19
TomasNBK> No to jsem právě někde četl, že to problém je (nechat ten proužek). Že při zrcadlení buď celý displej, nebo nic.

1 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

25.2.2024 v 23:52 | Nahoru | #20
Hondu mám taky; Trip A u mne znamená "od posledního tankování", Trip B znamená "od posledního servisu". Ovšem v obou případech mě zajímají pouze kilometry, spotřebu u motorky prakticky neřeším. Jinak všechny údaje, které potřebuji, jsou na displeji standardně. Snad bych ocenil, kdyby byla teplota motoru zobrazena o něco výrazněji.
Jinak za dobrý nápad považuji to napětí baterie, to je užitečný údaj.

je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 06:15 | Nahoru | #21
Ukazovani dojezdu neni moc dobry. U motorek to uplne nefunguje. Mozna je to tvarem nadrze? Kdyz ti displej rozne kontrolku rezervy, dojezd to ukazuje treba 100km. Pak najednou 70. Prijdou zatacky, zacnes trochu tahat a najednou si na hodnote dojezdu 20km a za dalsich 10km to ukazuje nulu. Takze si od zobrazeni udaje dojezdu 100km ujel ve skutecnosti 30km a jsi na hodnote 0km. Motorka furt jede. A nebo taky ne. Z toho si nic nevezmes.

Ale kdyz ti to zacne pocitat km od rozsviceni rezervy, tak vzdycky vis, na cem ses. Pokud teda vis, kolik litru ma rezerva.

Mam dve motorky. Jedna pocita dojezd. Druha pocita km od rozsviceni. A ta druha moznost (ujeti skutecnych km od rozsviceni rezery) je na vyjizdeni nadrze do sucha o dost jistejsi.

Naposledy editováno 26.02.2024 06:34:05

1 reakcí na tento příspěvek je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 07:32 | Nahoru | #22
mám dvě motorky s LCD ale starým, mono. Ideální. V autě taky ještě nemám tablet a vyhovuje mi to.
Nerozptyluje to a na osmikilu ukazuje to co potřebuju. Spotřebu aktuální, průměr, dojezd (kolirát jsem to využil a jel do "sucha"), teplotu vzduchu, která je fakt velmi praktická viz ty rokle, údolí a tak, přispívá to bezpečnosti a to v tom smyslu že přijedete z místa kde má silnice 10°C a najednou jste na povrchu kterej je ve stínu a furt má pod nulou a klouže to. To je skvělá věc. Bohužel tyhle věci na R1200 nemám a trochu mě to mrzí, ale nezhroutím se z toho.
Co se týče těch tří věcí X tak otočení heftu - zbytečný, otáčky motoru v číslech-zbytečný- nastavení blikání jako že varování při otáčkách kam nechceš jít? Při zajíždění možná dobrá věc, nezatracoval bych ji. Ale při ježdění stejně čas od času bys měl vyhnat pavouky z vejfuku takže to mi přijde do provozu zbytečný
p.s.: dojezd se mění podle stylu jízdy, stejně jako u auta tak i u motorky a když potřebuješ dojet tak ti to i pomáhá
a když za to taháš a spadne to a pak když zvolníš tam mě to za čas přepočítá.
Benzin mě ještě nikdy nedošel

Naposledy editováno 26.02.2024 07:37:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 07:35 | Nahoru | #23
elvis78> Otacky v cislech o poloha natoceni se muze hodit k servisnim ukonum.

je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 07:38 | Nahoru | #24
to mě nenapadlo

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 07:57 | Nahoru | #25

Sema píše: Tak já na Africe dojezd i teplotu mám, ale stejně se neubráním dojmu, že tyhle věci Honda moc neumí.



Stejne tak ADV 350

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 21:54 | Nahoru | #26

WildOne píše: Hondu mám taky; Trip A u mne znamená "od posledního tankování", Trip B znamená "od posledního servisu". Ovšem v obou případech mě zajímají pouze kilometry, spotřebu u motorky prakticky neřeším. Jinak všechny údaje, které potřebuji, jsou na displeji standardně. Snad bych ocenil, kdyby byla teplota motoru zobrazena o něco výrazněji.
Jinak za dobrý nápad považuji to napětí baterie, to je užitečný údaj.



Se začátkem souhlasím a s údajem o napětí baterky taky.
Jen co se týče teploty motoru (nebo chladící kapaliny), tak mi přijde, že je to vidět dobře. Nebo ne?
V pravém horním rohu



Naposledy editováno 26.02.2024 21:55:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 21:56 | Nahoru | #27

Koudy01 píše: elvis78> Otacky v cislech o poloha natoceni se muze hodit k servisnim ukonum.



Prosím tě jak?
Jako že si člověk nějak bude pamatovat, kolik stuňů rukojeti znamená kolik otáček motoru, nebo jaká rychlost na určitý rychlostní stupeň, nebo něco jiného?
díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 22:53 | Nahoru | #28

Roman2bk píše: Jen co se týče teploty motoru (nebo chladící kapaliny), tak mi přijde, že je to vidět dobře. Nebo ne?
V pravém horním rohu


Jako jo, ale ... je to malé. Vzhledem k tomu, že jde o důležitý údaj, tak bych ocenil, kdyby to bylo stejně velkými / a výraznými písmeny, jako jízdní režim.

(reakce na) je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 23:04 | Nahoru | #29
WildOne> No pak je otázka, jestli to na displeji nějak upozorní, až je teplota kritická. Zatím jen vím, že TransAlp 750 zapíná ventilátor mnohem častěji, než Strom 650. A když se ventilátor roztočí (když člověk stojí na místě, nebo jede pomalu), tak si toho fakt všimnu. Takže tohle je už možné považovat za takové první upozornění....
Ale uznávám, že kdyby ventilátor odešel, chtělo by to ještě nějak jinak varovat, upozornit, např. blikáním na displeji.

Jo a na Stromu 650 jsem měl na teplotu jen 5 dílků na displeji a skoro vždy mi po zahřátí motoru svítily z teploty 3 dílky, v zimě někdy 2 dílky a ventilátor jsem skor celý rok neslyšel. I ty velké vedra např. nad 38°C zvládal tento motor dobře, většinou bez ventilátoru. Jak to bude na TA750, ještě nevím a jsem zvědavý.

je info na displeji zbytečné nebo ne

26.2.2024 v 23:46 | Nahoru | #30
Nejlepší je, jak tyhle supermoderní TFT palubky dlouho nabíhaj po zapnutí zapalka To stihneš i cigáro, třeba u Afry nebo Indiana.

Naposledy editováno 26.02.2024 23:47:02
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp Roman2bk 10 25.4.2024 v 15:53 Petersky
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp Roman2bk 137 14.4.2024 v 13:54 JAVR
TransAlp 750 - příslušenství orig n... [1, 2, 3, 4] Honda XL750 Transalp Roman2bk 120 10.3.2024 v 18:49 Michal21
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... TomasNBK 42 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK


TOPlist