globalmoto_duben_nolan





Téma: Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom






Transalp série
Tuareg série
Něco málo o Tenere
Něco málo o V-Stromu


Naposledy editováno 02.03.2024 00:19:41
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 13:33 | Nahoru | #31
Deadman> Na cestě přes Sibiř nebo Afriku bych se snažil mít druhou motorku doma jako zdroj náhradních dílů

Co je za problém, že má Aprilie tak mizerné (údajně) lhůty na náhradní díly? Piaggio? U ostatních problémy nejsou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 13:53 | Nahoru | #32

TomasNBK píše: Co je za problém, že má Aprilie tak mizerné (údajně) lhůty na náhradní díly? Piaggio? U ostatních problémy nejsou?


Nejen lhůty. Ale i ceny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 14:35 | Nahoru | #33
Koudy01> Myslíš všeobecně nebo vztaženo k zbylým třem? Řekl bych, že jsou na provoz i dražší značky motorek. O Hondě jsem taky slyšel, že to není žádná láce.

Zrovna mě nenapadá díl, který by byl společný a časem se podělal u všech. Máš nějaký konkrétní příklad?
Já mám třeba na BMW jeden plastový panel pomalu v ceně celé boční kapotáže na KTM (890Adv).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 17:51 | Nahoru | #34
TomasNBK> Třeba trubka řiditek:
- Tuareg 660 - 10700 Kč
- Transalp - cca 5000 Kč
- V-Strom - 4100 Kč
- Tenere 700 - 3100 Kč

Jasně, řiditka koupíš neoriginální, ale u dalších dílů je to podobný. Prostě zahodit a rozlámat japonce výjde o dost levněji.

(reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 18:10 | Nahoru | #35
Koudy01> No, tak to není malej rozdíl Cvičně jsem kouknul u sebe a 4297 Kč.

Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2024 v 18:22 | Nahoru | #36
Chladic
- Tuareg 23000
- Tenere 10000
- V-Strom 13500

Hondu jsem nenasel.

Je to zajimavy porovnani.

Naposledy editováno 05.03.2024 18:23:29

Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 20:31 | Nahoru | #37
U Aprílie je úlet úplně všechno, sada originál 3. kufrů s držáky za 75t., alu kryt motoru 12t atd

Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 21:00 | Nahoru | #38
Koukám, tahle opička ráda banány v bio kvalitě

2 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 21:15 | Nahoru | #39
Já jsem o Tuaregu taky trochu přemýšlel..nabízel hodně za slušné peníze...měl jsem taky obavy že spolehlivosti- stejně jako u KTM a poslední kapka asi byla, kdyz jsem si všiml, že origo padák je chycen přímo do motoru..
Možná to mají kluci italský navrženy dobře, ale důvěru to moc nebudí...

Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 21:32 | Nahoru | #40
Mel jsem 3 it. motorky. Dneska bych koupil radsi cinu. Prodavat se to bude stejne blbe, ale provozovat to by mohlo byt snadnejsi. Touarega bych nechal opravdovym srdcarum.

(reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 21:43 | Nahoru | #41

Wenca24 píše: Já jsem o Tuaregu taky trochu přemýšlel..nabízel hodně za slušné peníze...měl jsem taky obavy že spolehlivosti- stejně jako u KTM a poslední kapka asi byla, kdyz jsem si všiml, že origo padák je chycen přímo do motoru..
Možná to mají kluci italský navrženy dobře, ale důvěru to moc nebudí...


U motorky s páteřovým rámem se úchyty pro padáky hledají špatně. Motor je tam nosným prvkem.
Otázka je, jak jsou uchyceny druhovýrobní nosiče. Origo doplňky jsou drahé a zrovna u padáků a nosičů nemusí být originál nejlepší.

(reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

5.3.2024 v 23:02 | Nahoru | #42

Wenca24 píše: poslední kapka asi byla, kdyz jsem si všiml, že origo padák je chycen přímo do motoru



To není výsada jenom Italů, na BMW to mám stejně.

Za mě osobně, kdybych stál před volbou mezi T7 a Tuareg, jdu do Tuarega.
Přiznávám, že v tom hrají velkou roli nejen recenze, ale i nevysvětlitelné sympatie I to špatný těsnění bych mu odpustil. Ale ty ceny ND jsou nesmysl.

Beru v potaz i rozšířený nešvar typu "jedna bába povídala, že to 50k nedalo a celý se to rozsypalo"...a nakonec je to k neutahání bez vážnějších problémů.
Tím nepopírám, že se doopravdy nenajdou případy, kdy měla motorka vážné porodní nemoci (KTM vačky, Triumph vidlice řazení, BMW vahadla...), ale nakonec potíže odstranili.
Neměl bych problém koupit si značku se špatným renomé, buď kvůli drbům nebo počátečním problémům. Otázka je, jestli mi to co za ty prachy dostanu stojí za riziko, že si smůla sedne zrovna na mě. Určitě se dá z části eliminovat tím, že nepoběžím hned k dealerovi pro první kusy.
Bude zajímavé sledovat jak si povede do budoucna trojice TA, Tuareg a V-Strom...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp Roman2bk 10 25.4.2024 v 15:53 Petersky
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp Roman2bk 137 14.4.2024 v 13:54 JAVR
trať enduro Yamaha Tenere 700 Eskoun 2 9.4.2024 v 13:49 MH79


TOPlist