Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
Edit - a ještě vlky je potřeba zmiňovat.
" Rytíři! Na koně!"
"Nemůžeme, máme vlky!"
"Tak na vlky!"
Naposledy editováno 12.07.2020 21:49:53
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
I kdyz co se tyce pripadneho topeni do urcitych mist....pokud ti bude topit GT bude topit i Rally - zas takovy rozdil v nich v techto mistech neni
edit: hreje opravdu jen vyjimecne a jen v malych rychlostech jako treba v kolone v omezeni, kde se neda jet a clovek musi popojizdet
Naposledy editováno 14.07.2020 12:55:39
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
Tak nějak cejtím, že nemá cenu se v tom dál pídit. Zkusím v sobotu, i když nemá bejt nějaký extra teplo, nechat tygříka někde bokem nějakou dobu nastartovanýho, občas přidat (jakože popojíždím) atd. a uvidím. Zkrátka budeme improvizovat (šmejdi )
Ještě 1 díkes.
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
Ja som skúšal 900 Rally Pro a také teplo ako na 2011-kovom modeli som si nevšimol. Ale špeciálne na to som sa nezameriaval a po meste som moc nejazdil. Rozdiel je, že vývod vzduchu od chladičov je na kolená, nie do sedanky ako na 800-kách, to asi robí dosť.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Zajímalo by mne, jestli si to třeba Ty Metricu, neměl podobně u Rally Pro?
PS: Na prodejně (Pha) samozřejmě neměli Rally Pro. Chtěl jsem si vyzkoušet, jak budu "malej" na výšku sedla 850 mm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
V niektorých zobrazeniach sa otáčkomer ťažšie odčítava, ja som si to prepol na také, kde mi tam behala ešte taká výrazná čiarka, no zasa bol zbytočne veľký a stavový riadok malý. Prial by som si, aby radšej vyvinuli jedno prehľadné zobrazenie než 4, každému z ktorých niečo chýba.
Čo sa týka QS, tiež som bol spočiatku prekvapený, páka bola ako zaliata do betónu, kým som nestlačil spojku, ani klasické preraďovanie so zatvorením plynu nefungovalo - až kým som nevliezol do menu a pod jednou z trojpísmenných skratiek sa skrýval quickshifter, ktorý bol vypnutý. Zapol som a odrazu to šlo normálne, teda žiadna extra razancia (hoci pod plynom je to plynulejšie, jedine KTM zvládalo preradzovať plynule v akomkoľvek jazdnom režime, ale to znamená, že to maximálne jemne cukne, no preradí) a žiadne uberanie plynu. Takže Ti poradím: Skús si pozapínať všetky asistenty, jeden z nich je QS a potom to ide. (Ak si ho skúšal zapnúť a aj tak Ti nejde, tak neviem.)
Poznámka: Pamätám si, že mi predajca ukazoval menu, bola tam jedna čudná skratka, ktorá sa dala vypnúť a zapnúť, no nevedel mi povedať, čo robí - a práve to bol QS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Mám v plánu vokusit ještě KTM 790 Adv R. Je faktem, že je podle vyrobce víc zaměřený do terénu, ale chci ho zkusit i na okreskách vč dálnice, jak to bude s mojí prďkou po nějakých 200 km...Jestli se na ní dá obstojně i cestovat? A taky výška sedla, kt. začíná na 850 mm....
Požičiaval som si ho v Brne v Cartecu.
Mimochodom, KTM S a R sa ergonomicky tuším nelíšia, ak si kúpiš sedlo a plexi (predávajú sa ako power parts) - rozdiely sú v podvozku, rally mód (na S vraj nie je) atď. Je to veľmi malá (kompaktná) mašina, ale to Ti asi vadiť nebude. Ja som ho testoval so zníženým sedlom, tak pohodlné ako na MTS nebolo, ale v porovnaní s Tigrom a GS - všetky mi prišli ok.
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
K teme QS na Triumphe,pracuje fakt perfektne,ak je teda v novom Tigrovi 900 ten isty ako v Street Triplovi RS..Ten je neskutocne sametovy a funguje jedna radost..Podmienka je radit hore aj dole pod plynom a neuberat ani o milimeter.Proste otvoreny knipel a supat to tam.Chce to zvyk a potlacit navyk sahat na soojku a zaroven trosku uberat.
Tento tyzden by som si mal ist skusit KTM Duke 790,tak bude prilezitost porovnat oba systemy QS..
Naposledy editováno 26.07.2020 09:32:10
Fakt je, že síce mala podľa mňa 900ka lepší motor a odpruženie ako 800ka, no horšie sedlo a ergonomicky to bolo zlé (menej pohodlné sedlo, kvôli úzkemu sedlu a širokému motoru sa na nej zle stálo a na boku to má všelijaké plastové prvky, do ktorých si človek furt udiera kolená a nohy).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
RoSla píše: Metric> ......... Nejvíc mně ale zamrzelo, že mi nefungoval QS ..........., přeřadil jsem tedy nohou na 2 - 155 km = NIC!!!
jestli si nahodou nepletes QS s automatem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Nicméně díky za možnost sebereflexe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Len tak zo zvedavosti, keď si skúšal radiť s QS, tak sa radička vôbec nepohla alebo o kúsok áno? Skúšal si aj radenie bez QS bez spojky, t.j. že zatlačíš a zavrieš plyn?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Tak uvidíš, ako Ti bude sedieť kachna, držím palce, nech si vyberieš dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Když chceš nahoru musíš mít tahat a pak trochu povolit.Dolů víceméně s citem sázíš brambory.
Co se týká topení ,ano trochu to topí ale nic výrazného spíš příjemné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
poldaj píše: ano trochu to topí ale nic výrazného spíš příjemné.
Ano příjemné na podzim, ale on to psal když bylo o 15C víc.
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
Mám 800 xrt r.v. 2019 a jak už psal někdo výše, tak jen lehce topí na pravé straně a pouze při jízdě třeba v koloně někde ve městě
Tak že za mě tenhle "problém" prakticky neexistuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 62 | 5.5.2024 v 02:22 Metric |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |