Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
K teme QS na Triumphe,pracuje fakt perfektne,ak je teda v novom Tigrovi 900 ten isty ako v Street Triplovi RS..Ten je neskutocne sametovy a funguje jedna radost..Podmienka je radit hore aj dole pod plynom a neuberat ani o milimeter.Proste otvoreny knipel a supat to tam.Chce to zvyk a potlacit navyk sahat na soojku a zaroven trosku uberat.
Tento tyzden by som si mal ist skusit KTM Duke 790,tak bude prilezitost porovnat oba systemy QS..
Naposledy editováno 26.07.2020 09:32:10
Fakt je, že síce mala podľa mňa 900ka lepší motor a odpruženie ako 800ka, no horšie sedlo a ergonomicky to bolo zlé (menej pohodlné sedlo, kvôli úzkemu sedlu a širokému motoru sa na nej zle stálo a na boku to má všelijaké plastové prvky, do ktorých si človek furt udiera kolená a nohy).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 61 | 16.4.2024 v 08:33 Metric |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |