globalmoto_duben_nolan





Téma: Teplo do nohou a střední partie
Zdravím všechny.
Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie

24.7.2020 v 12:48 | Nahoru | #1
Metric> Díkes Metricu. Vyzkoušeno 900 Rally Pro. Výška sedla 830 mm pro mně myslím ideální (ich 173 cm), měkkost sedla v poho, motoricky příjemná, neucukaná s plynulým nástupem (což se u eskový KTM 790 Adv říct nedalo = tam mě docela mrzela ta ucukanost, zejména u 1. st.), umí i upalovat. Ve stupačkách to zase na 2 str. nebylo pro tak vyhovující jako u zmíněné KTM. Display super - velký, dobře čitelný, tedy vyjma otáčkoměru, jehož design ve všech paliv. mapách je tak nějak divně čitelný (hůř odečítatelný, když chceš zjistit točky). Nejvíc mně ale zamrzelo, že mi nefungoval QS Má tam být oboustran, který je vypinatelný. Najel jsem cca 170 km a za celou dobu ani ťuk. I po tel. pokonzultaci s prodejcem, který mi radil, že musím být víc razantní (jakože víc pod plynem)...Nemám s QS vůbec žádný zkušenosti, a tak jsem dbal rad prodejce. Při výjezdu z první zastávky na pumpě jsem tomu naložil, tedy 1. st - 120 km = NIC, přeřadil jsem tedy nohou na 2 - 155 km = NIC!!! Na youtube jsem pár videí s testy nový 900 viděl a všiml si, že tam při řazení nahoru s QS malinko uberou plyn a pak zase přidají. U mně nefungovalo ani tohle Tak jsem to tam nahoru "dokopal " a dál to neřešil. Při příjezdu na prodejnu jsem mu řekl, že QS nefungoval, tak to jel vyzkoušet za barák. Prý jen krátce z 1 na 2, ale fungoval bez problémů?!...No nevím. Musím říct, že mě to docel rozladilo Prostě by to mělo plynule fungovat!!
Zajímalo by mne, jestli si to třeba Ty Metricu, neměl podobně u Rally Pro?

PS: Na prodejně (Pha) samozřejmě neměli Rally Pro. Chtěl jsem si vyzkoušet, jak budu "malej" na výšku sedla 850 mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie

24.7.2020 v 13:29 | Nahoru | #2
RoSla> Ja som sa v stupačkách tak j**bol do stehna, že som mal asi 2 týždne modrinu. Nikdy predtým sa mi to nestalo, ani na žiadnej inej motorke, čo som testoval. Možno som len talent.

V niektorých zobrazeniach sa otáčkomer ťažšie odčítava, ja som si to prepol na také, kde mi tam behala ešte taká výrazná čiarka, no zasa bol zbytočne veľký a stavový riadok malý. Prial by som si, aby radšej vyvinuli jedno prehľadné zobrazenie než 4, každému z ktorých niečo chýba.

Čo sa týka QS, tiež som bol spočiatku prekvapený, páka bola ako zaliata do betónu, kým som nestlačil spojku, ani klasické preraďovanie so zatvorením plynu nefungovalo - až kým som nevliezol do menu a pod jednou z trojpísmenných skratiek sa skrýval quickshifter, ktorý bol vypnutý. Zapol som a odrazu to šlo normálne, teda žiadna extra razancia (hoci pod plynom je to plynulejšie, jedine KTM zvládalo preradzovať plynule v akomkoľvek jazdnom režime, ale to znamená, že to maximálne jemne cukne, no preradí) a žiadne uberanie plynu. Takže Ti poradím: Skús si pozapínať všetky asistenty, jeden z nich je QS a potom to ide. (Ak si ho skúšal zapnúť a aj tak Ti nejde, tak neviem.)

Poznámka: Pamätám si, že mi predajca ukazoval menu, bola tam jedna čudná skratka, ktorá sa dala vypnúť a zapnúť, no nevedel mi povedať, čo robí - a práve to bol QS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie

27.7.2020 v 09:57 | Nahoru | #3

RoSla píše: Metric> ......... Nejvíc mně ale zamrzelo, že mi nefungoval QS ..........., přeřadil jsem tedy nohou na 2 - 155 km = NIC!!!



jestli si nahodou nepletes QS s automatem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric


TOPlist