Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu
1 reakcí na tento příspěvek Teplo do nohou a střední partie
Ja som skúšal 900 Rally Pro a také teplo ako na 2011-kovom modeli som si nevšimol. Ale špeciálne na to som sa nezameriaval a po meste som moc nejazdil. Rozdiel je, že vývod vzduchu od chladičov je na kolená, nie do sedanky ako na 800-kách, to asi robí dosť.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Zajímalo by mne, jestli si to třeba Ty Metricu, neměl podobně u Rally Pro?
PS: Na prodejně (Pha) samozřejmě neměli Rally Pro. Chtěl jsem si vyzkoušet, jak budu "malej" na výšku sedla 850 mm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 62 | 5.5.2024 v 02:22 Metric |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |