globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 13:41 | Nahoru | #1
Tachometr mi přeměřoval o 10% v origo stavu, o 13% s jinou gumou a pomalejším převodem. Tak jsem pořídil SpeedoHealer.
Teoreticky by to mělo být snadné. Rozpojíte konektor čidla rychlosti, zapojíte mezi něj přiložený kabel, protáhnete někam pod sedlo, nastavíte krabičku a vše je perfektní.

Na CRF300L ne tak úplně. Je to nejnepřístupnější konektor v celé motorce, je nacvaklý na držák na rámu mezi trubkou a airboxem, za škrtící klapkou. Bez demontáže airboxu je téměř nemožné ho rozpojit. Z žádné strany se k němu nedá dostatečně dostat. Ani očko nenasadíš!
Po půlhodině marné snahy jsem to odložil na zimu, až budu rozdělávat celý traktor kvůli kontrole ventilových vůlí. No nakonec jsem nevydržel a zkusil to znovu. Po sundání levých plastů, odpojení kabelu škrtící klapky, který jde odpojit pouze po demontáži nádobky přepadu/odvětrání nádrže, se to nějak podařilo.

Funkce té krabičky je bezproblémová. Jenže pokud nastavíte korekci tak, aby budík ukazoval správně rychlost, podměřuje ujetou vzdálenost o 5%. Pokud nastavíte korekci, aby měřil přesně ujetou vzdálenost, bude ukazovat o 5,1% vyšší rychlost. Výrobce tam naprogramoval rozdílné nasobící konstanty pro vzdálenost a pro rychlost.
Stejný problém reportoval někdo s Yamahou, tam je to dokonce 7% rozdíl.

To nelze vyřešit žádnou krabičkou, jedině přeprogramováním budíku. Neslyšel jsem o tom, že by se o to někdo pokoušel.

Naposledy editováno 07.11.2023 13:44:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 14:36 | Nahoru | #2
Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 15:19 | Nahoru | #3
Deadman> Ale tento problém s nepoměrem tam musí být už z fabriky ne? Klasický ukazuje tacho o něco víc s vzdálenost v pořádku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 15:33 | Nahoru | #4
Deadman> Už ani nevím jak to bylo na CRF250. Taky jsem to tam dával, ale pravda, kilometry jsem nekontroloval, zda po korekci počítá dobře. Ale vzhledem k mému nájezdu v jednotkách km to stejně nehrálo roli :D.

Vím, že LED přerušovač na blikny jsem na kabel vytáhl někam mimo původní pozici. To jsou ty dnešní složitý stroje. Všude samej kabel, roura. Paradoxně je kolikrát složitější dostat se do motorky než auta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist