globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40
Jako hrstka lidí vyhledávám co nejjednoduší moto, v dnešní posr...é elektronické době! Zajímají mě reálný zkušenosti o těhle moto. Nejlépe někdo kdo měl obě a může porovnat. Když udělali KLX 230, tak jsem si říkal, že to je ta DOKONALÁ jednoduchá motorka. Vzduch, vstřik, správná barva ráfků, rámu a motoru! (dnešní trend vše černé je humus). Ovšem zabili to černou barvou plastů bez možnosti zelené . No jo do EU jdou jen zbytkové kusy mi přijde. Proto se mi čím dál více začíná zamlouvat KLX 250. Zajímali by mě poznatky majitelů. Co se pokazilo. Co je na tom špatně, co naopak super apod. Reálná spotřeba dlouhodobá? Obě moto mají podložky na ventilech? S tím souvisí třeba dostupnost a cena těch podložek, rozvoďáčku apod. dílů? např. i řetězovky, destiček? Upřesňuji, že vím k čemu je motorka určena, proto ji také vyhledávám! Nekupuji si motorku kvůli tomu abych ji předělal na dlouhé štreky nebo na hard enduro. Vždy kupuji na to na co ji vyrobili! Vyloženě kolem komína, do lesa na hřibky, svést děcka apod.
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky


Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

23.3.2023 v 13:49 | Nahoru | #121
Sally06> tak gratulace k nákupu . Super, že si našel cos hledal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

23.3.2023 v 16:58 | Nahoru | #122
Díky všem chlapi je to čistá radost, možná sem ještě takovou nezažil. Teda jo v 16 první motorka asi. Ale tohle je takový už promyšlený, vím co chci atd. a povedlo se. Dost dobrý, až sem z toho pořád udivený

mRKEF> Kdysi tady u nás bývala CRF 250 L, ale za mě to má strašný motor, brutální šicí stroj, těžký. Ta motorka mě ničím neoslovila. Rád bych vyzkoušel CRF 300 L. Ta převodovka se mi líbí jako prase! Ale i KLX má dlouho 6tku, což je bomba! Zajímal by mě rozdíl v díře mezi 5 a 6 kvaltem KLX vs. CRF! Jinak si myslím, že KLX v CRF 250 L je skoro jasný! U KLX mě furt, když na něj jen sednu dostávají ty peřinové tlumiče! To je óda jako prase Takové tlumiče jsem ještě neviděl/neměl
A WR R je zase něco jiného! KLX vs. WR R je taký jasný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

23.3.2023 v 18:49 | Nahoru | #123
Sally06> taky gratuluju v tomhle máte vy chroustů výhodu...pro mě už takova motorka bohužel neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

23.3.2023 v 19:24 | Nahoru | #124
Wenca24> Díky. To máš pravdu. To je hodně výhoda. Často jsem z toho těžil i v těžkém terénu kde nemusím tahat tolik kilo co pantátové ve středním věku a motorka se semnou snadněji rozjede v kopci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

4.4.2023 v 13:39 | Nahoru | #125
Sally06> můžu poprosit o sronání klx 230 s freeride 250? proč jsi ho vlastně prodal? Měl jsem snad už všechny endura, co jsou na trhu ( Jawa 90, Yamaha TW200, VVMX450, KTM 450 EXC, GAS pampera 450, Honda XL200, XR400, XR250, NX650, Yamaha DT125, Honda NC700, BMX X650, Husqvarna 410E, Beta 200 alp, Beta 4.0 alp, KLX 250, DRZ 400, BETA 450RR, Honda NX250, Kentoya 200 Trigger, Suzuki DR125/200
, Honda CRF250X), ale frreride ještě ne. Tak o něm teď uvažuju, jako o motorce na chalupu.

Naposledy editováno 04.04.2023 17:39:27

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

4.4.2023 v 16:44 | Nahoru | #126
spacy> Hele otázka je vždycky co od toho chceš? A u FREERIDE to platí 2násob!!! Ono totiž mýty o tom, že to nebrzdí, netlumí a nejede jsou pravdivé, ale i liché! Prostě otázka co s tím chceš jezdit, jaké máš na to nároky.
Např. kamarád 100 kg bez výstroje si ho strašně pochvaloval a neuvěřitelně mu sedl. Z brzdama nikdy problém neměl a výkon mu také nikdy nechyběl! A tlumiče u nás neřešíme nejsme paliči a rádi se mrdáme, zkrátka spíše pomalejší, ale za to techničtější a těžší jízda. Na to bylo FREEčko luxusní až za hrob! Z žádnou jinou motorkou se mi nejezdilo lépe co obratnosti a váhy týče! Vždyť plná polní 98,5 kg!!!
KLX jsem si koupil, protože zrovna tyhle 2 motorky absolutně rozlišuji a to na ostrou vs. tupou (výletní). Čistej krutej terén, kde nejdeš pěšky vs. polňačka, louka, cesta...
Kdybych měl porovnat ve stejném terénu KLX vs. FREEčko, tak to nejde. S KLX nejde jezdit co jsem jezdil na FREEčku a z FREEčkem nejde jezdit co jezdím na KLX (nebo jde, ale je to kravina, vzhledem k MTH, spotřebě a nevhodnosti 2T)
Nevím co přesně chceš vědět? FREEčko je pro 90% mrdálistů naprosto dostačující, akorát dneska už si každý radši připlatí za chladnokrevné EXC, které funguje daleko lépe, ale většina hobíků na něho nemá
U FREEčka jediný problém, že nemá nakopávačku (startér domrdali, jak ču...i) studené jsme to vždycky žduchli z kopce a byl klid, než dlábit startér. Potom už to startuje na cvrnk! A ještě nás štval zvuk! Hlasitost! Ale to je na každým. TE 300 má tižší zvuk než FREEčko, ale FREEčko má zase tišší zvuk než šlapačka je to něco mezi spíše se to blíží té trialce takový třaskavý nebo jak to popsat. Každopádně tady totálně vyhrává KLXo!!! To je bombové až nechutné, že mě lidi nesliší na lesní cestě až su u nich, tak na 20m teprve se otáčí, což je super!
Když bych to shrnul. FREEčko do jakéhokoli terénu! Zvládne vše! Můj první závod jsem si zkusil Drapák a to na FREEčku a v kat. ELITE a kdyby mě nevypekla svíčka, tak by z toho bylo krásné místo do TOP 20, takže zvládne opravdu cokoli! Nadruhou stranu, když ho ověšíš blinkrama, zrcátkama, tak může klidně jet trip právě z KLXem po nějakých šotolinkách, loukách a lesňačkách. Samože obojí se správným převodem!!! FREEčko bude ovšem více papat a bude více slyšet...A jo hlavně sedlo na FREEčku je opravdu sportovní, tvrdé a úzké. KLXo je gauč, široké a měkučké!
Klidně se ptej...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

4.4.2023 v 20:36 | Nahoru | #127
dík za popis. Hele, ja to chtel jen tak na chalupu. Měl jsem kde co, ale tohle ne.
Nešlo mi dohlavy, proč jsi se toho zbavil??
ale ten můj vyhlídnutej kousek je už za 80 pryč.
Neva, mám doma další dvě endura :) https://motorky.baz...tm-freeride-250r.php

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

4.4.2023 v 22:24 | Nahoru | #128
spacy> U každé motorky si říkám, že je to ta dokonalá. Ale FREEčko bylo v mnoha ohledech (obratností, váhou a celkovou lehkostí ho nic nepředčí)! Ale potom jsou tu fakta. Zmrdaný startér (studené starty strašné), zvuk, tak trošku sprostej fakt mi začal vadit asi, když jsem slyšel, jak si vrčí 300 ccm... Ale asi především sem se dokázal dostat na jeho limity. Nejsou u nás zrovna malé kopečky, takže především výkon (o výkon ani tak nejde, ale člověk to musí dohánět dovednostmi tělem, spojkou a bůh ví čím) to mě jako mrtě hodně bavilo a mrtě hodně naučilo! Strašně mě to bavilo, ale myslím, že jsem tohle nechtěl na furt. Na naučení supr! To jde ruku v ruce, jestli to tak jde nazvat, tak nějakým komfortem v sedle. Zkrátka podvozek. Ono to všechno na FREEčku šlo, ale... Člověk se prostě musel více ohánět, schytával více ran od podvozku a nehledě na to, když sem na tom seděl celý den (nejvíce asi 10H), tak to člověka fakt vyklepalo kór, když už ke konci nemá člověk sílu a takřka všechno odsedí. A v poslední řadě zase sem se musel více ohánět než z ostrou a to v kopci. FREEčko se strašně překlápělo, člověk tam musel hódně, ale fakt hódně pracovat z rovnováhou směrem dopředu k řidítkům, ale naopak nemohl úplně, protože zadní kolo ztrácelo trakci. Tohle byl fakt vyúční list, alchymie a ne každý pochopí co to chce a ne každý to umí provést. Proto se FREEčko dost haní. Na ostré je to všechno jednodušší, komfortnější, nemusím se tolik ohánět, ale za to využívám maximálně to co jsem se naučil na FREEčku. To by mi nikdy ostrá nedala. Ať si říká kdo chce co chce! V budoucnu bych rád zkusil Xtrainera. To porovnání s FREEčkem by mě hodně zajímalo.
E: co jsem zapoměl, studené starty! Mít to páku je to skoro dokonalé...

Naposledy editováno 04.04.2023 22:25:21

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

5.4.2023 v 09:58 | Nahoru | #129
Čtu si tvůj starší příspěvek, jak jsi natěšenej na CRF300 - podle mě je rozdíl mezi 250 a 300 tak malej, že když na jedné jedeš jeden den a na druhé druhej den, tak máš problém to rozeznat. To mě vedlo k tomu, že jsem z důvodu nekoupitelnosti crf300 loni šel do bazarové skoronové 250. Párkrát jsem se svezl na elektické e-xc, a celkem souhlasím s tvým popisem, podvozek super, podle mě nejlepší v kategorii, ale moc to nejelo. A když už nemůžu ani vrknout přes spojku, abych to dostal na nějakej stupeň/kámen/strom, tak jsem pasti, protože rukama to neutrhnu... Jak jede freeride 300 netuším, leda bych se u tebe stavil a vyzkoušel to, než ji prodáš :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

5.4.2023 v 12:47 | Nahoru | #130
rozdíl mezi 250 a 300 docela je. Poznal jsem to hlavně na spodku, když jsem nakitoval klx250 na 300. Za mě klx vodník má v terénu marnej spodek. Tak na silnici dobrý.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

5.4.2023 v 16:17 | Nahoru | #131
spacy> Já přesně tohle poznal na ostrých 2T. Spodek nesrovnatelný 250 vs. 300

Když jsme u toho srovnávání. Docela dost by mě zajímalo porovnání ALP 200 vs. 4.0. Měl jsi je hned po sobě nebo dokonce zároveň? 4.0 se u nás neujala. Podle nás špatný karbec! Ten motor nebyl tak dobrý, jako u starého DRka. Prostě to bylo nějaké domrvené nám přišlo. 200 je asi iné kafe co? To musí být takové klidné vozítko, které ovšem vyškrábe asi hodně typuju? Napiš trošku porovnání pls dík.
A VVMX450 - zajímalo by mě, jestli je to motokros a nebo enduro. Lépe řečeno podvozek a motor? Je to měkučké a gumový průběh motoru? Nebo jak to vlastně působí? Dost síly i na nějaké traverzy apod.? Pocitová váha? dík

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

6.4.2023 v 18:59 | Nahoru | #132
Bety jsem neměl současně. Napřed 200, pak 4.0. Ale i tak můžu říct, že jsou každá jinde.
4.0 jsem měl leštěnku, fungovala skvěle. super je dlouhá šestka. za mě velkej univerzál, na kterým se dá dojet k moři i zajezdit s ostrýma. každopádně těžkopádnější než 200. (o dost) do terénu jsem ji moc nebral. byla to dost leštěnka a plasty seženeš jen origo a jsou křehký
200 - to je motokolo, motor taky super, slušnej spodek, slušnej vršek (točivější jak vzduchové hondy) obrovskej rejd, kick i startér. spřevodovaná do síly. na jedničku to jelo krokem. nebál jsem se s tím na skálu za chalupou, ani do kdejaké rokle. takovej přerostlej pitbike. zadní tlumení mě moc nenadchlo, vyměnil jsem za DNM a nechal původní pružinu. Jen tomu chyběl výkon, když si musela v hrabance bagrovat cestu do krpálů
VVMX 450, jsem měl souběžně s CRF250X. moje měla vpředu neoriginál japonský vidlice, a vzadu jsem vystřídal origo tlumič a originál z CRF450.(činskej fungoval podobně!)
měl jsem ji ještě s "tupým" membránovým karbecem a to byla hodná holka, takový drz400, krátce jsem vyzkoušel i fake keihin a to hodně ožila. brzdy to má slabší a ani výměna destiček nepomohla. stavbou je to motorka obratná a lehká. před ní jsem měl DRZ a exc450 a VVMX je obratnější a lehčí. za mě je nedoceněná motorka pro nemajetné. díly jsou a budou, jak levné z číny, tak většina pasuje z CRF. kvalitou sahá Hondě tak do "pasu" některý věci jsou samozřejmě ojebaný. srovnání VVMX450xCRF250X= VVMX450-tahoun traktor, CRF250X-"poloviční dvojtakt" tomu tak říkám-točivá, lejhká hračka

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

6.4.2023 v 19:55 | Nahoru | #133
spacy> 4.0 jojo přesně takový na to mám názor taky
VVMX - tos mě mile překvapil teda
ALP 200 - něco takového si o tom myslím! Musí to být naprostá bomba! Samože, jak se jde do extrémů, kde se musí prohrabávat hrabankou ,tak je jasný, že má svoje limity. Ale já spíše šplhací typ na traverzy apod. by to bylo super!
díky za zhodnocení

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

6.5.2023 v 09:05 | Nahoru | #134
Zajímavý zdroj https://klxparts.com/
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Dnes v 14:50 mRKEF
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L Fridex_01 100 26.4.2024 v 09:13 Slávek-TDM
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein


TOPlist