globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 14:36 | Nahoru | #1
Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2023 v 09:18 | Nahoru | #2

Palomoto píše: Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval


CRF300L si nebere rychlost z ASB, (to by pak nemohla existovat verze bez ABS) ale z čidla v převodovce. Podle schématu dílů je to halovka proti jednomu z ozubených koleček na na výstupní hřídeli. To by se měnilo poměrně komplikovaně

Hitak128CZ píše: Deadman> Ale tento problém s nepoměrem tam musí být už z fabriky ne? Klasický ukazuje tacho o něco víc s vzdálenost v pořádku.


Čekal jsem, že bude oboje ukazovat stejně blbě, protože by dávalo smysl použít jednu konstantu, jako u cyklotachometru.
CRF300L v sériovém stavu počítá najeté kilometry o 5% víc, rychlost o 10% víc.

karelsychra píše: U téhle motorky se na tachometr moc nedívám, možná sem tam někdy v obci, a ž eproměřuje 5% počitadlo proti rychloměru? to je podobný jako u vW gorup, tam jsou rychloměry tak "optimistický" že kdyby k tomu měl sedět i tachometr, tak to bude z prahy do brna ne 200km, ale 240km... takže 5% považuju sice za špatnost, ale zanedbatelnou. Ostatně počítadlo km je dobrý tak na hlídání výměny oleje - a k tomu mám dotaz: fakt to někdo měníte po 10kKm? příp po kolika? za 4kKm mi v okýnku žádnej olej neubyl, ale 10kKm na téhle motorce najedu tak za dva až tři roky...


Po úpravě převodu už ten rozdíl byl tak velký, že tachometr ukazoval nesmysl a nevěděl jsem kolik vlastně jedu. Což někde může způsobit pokutu.

Manuál říká výměna oleje po 12 tis.km nebo po roce. Co nastane dřív. Myslím, že se týká i garančního servisu pro účely záruky.
Pokud těch 12K najedeš za rok, tak nemalou čás budou tvořit delší cesty a ten olej to dá. Pokud by to mělo být 1200x studený start + 10km cesta do práce, tak ani omylem.
Co mě znervózňuje, je kontrola vůle ventilů. Interval 24 tis.km je trochu dlouhý, ale pořád ok. První kontrola ve 24 tis.km ale ne. Z mé zkušenosti si u repasované/nové hlavy ventily trochu sednou a vůle se zmenší. Já bych je kontroloval v rámci první prohlídky. Takže nebudu čekat a v zimě si ty vůle zkontroluji. Co jsem koukal, znamená to sundat nádrž, chladič a pár drobností. Bez vypuštění a odpojení chladiče to jde, ale velmi špatně kvůli jeho hadici vedené zleva doprava přes hlavu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist