zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 27.11.2023 16:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Za 183 ať si to Indové nechají Strejček byl dobrej za 100, uz za 130 to bylo drahý a taky podle toho byly prodeje. Jetý po roce za 80, to fakt nechceš kupovat nový
Já to jenom přepočítávám z předběžné ceny na indických webech, kde je ten poměr H.400 / H.450 asi 220k / 280k rupií. Jinak indická cena na naše by u H.450 odpovídala asi 80.000 Kč ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.bikedekh...nfield/himalayan-450
Současný vzducháč:
https://www.bikedekh...al-enfield/himalayan
.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Já to jenom přepočítávám z předběžné ceny na indických webech, kde je ten poměr H.400 / H.450 asi 220k / 280k rupií. Jinak indická cena na naše by u H.450 odpovídala asi 80.000 Kč ...
Tak za 80 beru, to bych na pulte ležet z principu nenechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Tak za 80 beru, to bych na pulte ležet z principu nenechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
E: písmenka
Naposledy editováno 04.11.2023 18:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
RomanHA píše: .... Zajimalo by me, jestli treba MT16 od Pirelli na tom bude v tomto ohledu jinak (asi ne, no, je si s Trackerem hodne podobna).
Zatím mi MT16 na předku na mokrém asfaltu nikdy neuklouzla, ani v Rumunsku. Ale nikdy jsem si netroufl to na mokru víc naklopit, tak to není směrodatné.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Podle mě je to něco jako tohle + dvodílnej dvoubarevnej plast: https://www.revzill...-108?sku_id=10366984 nebo tady ve videu, cca od 2:00 Já ani jiný uchycení blasterů neznám, ale netvrdím, že neexistuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V rozměru 80/100-21 jsem v nabídce viděl jen vysloveně off gumy. Pokud někdo hledá něco dobrého na asfalt, tak se musí poohlédnout v rozměru 90/90-21, tam je nabídka v tom směru nepřeberná.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teoreticky by to mělo být snadné. Rozpojíte konektor čidla rychlosti, zapojíte mezi něj přiložený kabel, protáhnete někam pod sedlo, nastavíte krabičku a vše je perfektní.
Na CRF300L ne tak úplně. Je to nejnepřístupnější konektor v celé motorce, je nacvaklý na držák na rámu mezi trubkou a airboxem, za škrtící klapkou. Bez demontáže airboxu je téměř nemožné ho rozpojit. Z žádné strany se k němu nedá dostatečně dostat. Ani očko nenasadíš!
Po půlhodině marné snahy jsem to odložil na zimu, až budu rozdělávat celý traktor kvůli kontrole ventilových vůlí. No nakonec jsem nevydržel a zkusil to znovu. Po sundání levých plastů, odpojení kabelu škrtící klapky, který jde odpojit pouze po demontáži nádobky přepadu/odvětrání nádrže, se to nějak podařilo.
Funkce té krabičky je bezproblémová. Jenže pokud nastavíte korekci tak, aby budík ukazoval správně rychlost, podměřuje ujetou vzdálenost o 5%. Pokud nastavíte korekci, aby měřil přesně ujetou vzdálenost, bude ukazovat o 5,1% vyšší rychlost. Výrobce tam naprogramoval rozdílné nasobící konstanty pro vzdálenost a pro rychlost.
Stejný problém reportoval někdo s Yamahou, tam je to dokonce 7% rozdíl.
To nelze vyřešit žádnou krabičkou, jedině přeprogramováním budíku. Neslyšel jsem o tom, že by se o to někdo pokoušel.
Naposledy editováno 07.11.2023 13:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vím, že LED přerušovač na blikny jsem na kabel vytáhl někam mimo původní pozici. To jsou ty dnešní složitý stroje. Všude samej kabel, roura. Paradoxně je kolikrát složitější dostat se do motorky než auta.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |