globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 12:56 | Nahoru | #7711
Vlnič> Indičtí jazykové říkají, že ty téměř dva metráky H.450 mají stát 182.990 Kč.

Naposledy editováno 27.11.2023 16:38:49

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 13:00 | Nahoru | #7712
Za 183 ať si to Indové nechají Strejček byl dobrej za 100, uz za 130 to bylo drahý a taky podle toho byly prodeje. Jetý po roce za 80, to fakt nechceš kupovat nový

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 13:05 | Nahoru | #7713
Nový himl vypadá dobře, akorát už to není retro RE ale moderní motorka. Až na hmotnost ty parametry vypadají dobře, ale ta cena je fakt děs.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 13:06 | Nahoru | #7714
Krautkopf> já čekal, že ty téměř 2 metráky nebudou nejlevnější

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 14:16 | Nahoru | #7715

Palomoto píše: Za 183 ať si to Indové nechají Strejček byl dobrej za 100, uz za 130 to bylo drahý a taky podle toho byly prodeje. Jetý po roce za 80, to fakt nechceš kupovat nový


Já to jenom přepočítávám z předběžné ceny na indických webech, kde je ten poměr H.400 / H.450 asi 220k / 280k rupií. Jinak indická cena na naše by u H.450 odpovídala asi 80.000 Kč ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 14:20 | Nahoru | #7716
No..nový himi vypadá dost nadějně... 183 tis. už je ale docela dost... Určitě se na tom rád někdy svezu...Starý himi působí daleko lehčím dojmem, i když je stejně těžkej jako třeba CBX 500...je to ale dáno hlavně tím, že je to oproti ostatním drobounká motorka a tak polovičku té váhy dělá motor... Tenhle nový už je motorka modernějšího střihu, normální velikosti, tady bych tu zamaskovanou hmotnost moc neočekával...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 14:22 | Nahoru | #7717
Krautkopf> já bych čekal tady cenu tak 165-170 tis.... Teda, podle toho co píšeš...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 14:28 | Nahoru | #7718
Wenca24> Zrovna dnes je tam update ceny:
https://www.bikedekh...nfield/himalayan-450
Současný vzducháč:
https://www.bikedekh...al-enfield/himalayan
.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 15:41 | Nahoru | #7719

Krautkopf píše: Já to jenom přepočítávám z předběžné ceny na indických webech, kde je ten poměr H.400 / H.450 asi 220k / 280k rupií. Jinak indická cena na naše by u H.450 odpovídala asi 80.000 Kč ...


Tak za 80 beru, to bych na pulte ležet z principu nenechal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 16:23 | Nahoru | #7720

Palomoto píše: Tak za 80 beru, to bych na pulte ležet z principu nenechal





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 20:19 | Nahoru | #7721
DrDNA01> tak jako asi trochu jo Na mou obhajobu, mne se Himl líbí i ten původní, ale poměr váha výkon špatný a pak kdyz vidíš naživo to zpracování, tak jsme nenašel chuť to zkusit. Ale tento novej bych za 80 zkusil. Jen upřímně nevěřím že to bude nějak extra dobrý, takže nad 100 už to ani nebudu zkoušet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.11.2023 v 15:04 | Nahoru | #7722
Palomoto> to je zbytečná předpojatost. Připravuješ se tím o specifický zážitek z jízdy na Himlu :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.11.2023 v 17:03 | Nahoru | #7723
Vlnič> kousek jsem jel a trvám si na svým, za 80 dobrý
Na Interceptoru 650 jsem najel cca 100km, není to špatná motorka, ale za cenu skoro 200 bych si určitě vzal jiný stroj

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.11.2023 v 17:50 | Nahoru | #7724
Dovolím si trochu narušit dnešní téma ve vlákně a dám sem malé info k mnohokrát diskutované pneu Michelin Tracker - moc lichotivě jsem se o ní naposled nevyjádřil pro použití na asfaltu (měl jsem ji na zadku jako kompromis na kombinovaný ježdění terén/silnice), ale teď to hodnocení musim trochu napravit co se týče vlastností při použití čistě v terénu a na předku. Aktuálně jsem dal trackerovi ještě druhou šanci, a dal jsem si ho na předek na ostrou jen do terénu. Po dnešku se mi jeví celkem velmi statečně. Fouklej na 1.2 bar (moto 113kg), dnes na vlhkým písko-jílovitým prochcaným podkladu držela i při vostrym zatáčení velmi dobře, na mokrý louce a uježděným kraji rozbahněnýho pole v přímé jízdě to taky nebylo vůbec zlý a mnohem méně zklouzávala i v přímým směru při brždění na prudkým uježděným sjezdu (tvrdej podklad) oproti třeba čínské Cordial, která vzorkem sice byla jako opravdová off, ale ve skutečnosti nicmoc. Takže komu nevadí chování na silnici, do terénu na předek za mně docela nadějný.

E: písmenka

Naposledy editováno 04.11.2023 18:08:37

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.11.2023 v 18:09 | Nahoru | #7725
S Trackerem souhlas, dal jsem na predek. Jak jsem vyjel, tak jsme mysleli že je něco špatně, uz jsme obvykle na velký měkký špunty, ale po pár desítkách, teď asi stovkách km jsme si zvykl a za mne do offu dobrý gumy. Na asfaltu nějak fungují, ale chce to s rozumem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 09:36 | Nahoru | #7726
EnduroOnRoad> Tracker na predku mi prijde v terenu vybornej, i na suchem asfaltu mi nijak nevadi. Jen na mokru mi prijde o hubu (minimalne teda na rumunskem asfaltu ) Musi se hodne opatrne, x-krat mi v zatackach ustrelil. Zajimalo by me, jestli treba MT16 od Pirelli na tom bude v tomto ohledu jinak (asi ne, no, je si s Trackerem hodne podobna).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 09:49 | Nahoru | #7727

RomanHA píše: .... Zajimalo by me, jestli treba MT16 od Pirelli na tom bude v tomto ohledu jinak (asi ne, no, je si s Trackerem hodne podobna).


Zatím mi MT16 na předku na mokrém asfaltu nikdy neuklouzla, ani v Rumunsku. Ale nikdy jsem si netroufl to na mokru víc naklopit, tak to není směrodatné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 15:14 | Nahoru | #7728
Já se byl "vybahnit" v pátek a včera. Už dva měsíce se přesvědčuju, že musím tu přední IRC přezout. Ale včerejší zážitek už mě přesvědčil, že včera bylo pozdě. Vzadu Michelin Tracker - na asfaltě hnusný, ale i v blátě a rozblácené trávě dobrý, ale přední IRC a moje nešikovnost zajistila, že jsem si ustlal, klasická chyba při jízdě v koleji, nějak jsem začal upadávat napravo, a místo abych tam poslal nohu tak jsem otočil řídítka bokem, jako že z té koleje vyjedu, a už jsem ležel. Sice ne moc v rychlosti, ale zjistil jsem, že i vychválený blastery Barkbuster udělaly to stejný co čínský "acerbis" - pravej se setkal se zemí, pootočil se a vytáhnul se špunt z konce řídítek. A to bylo fakt pomalu, doopravdy na zem jsem padl pod 10km/h, na motorce krom bláta ani škrábanec, já taky nemám žádný velký následky, drobek naražený rameno a sražený sebevědomí... Klasika, kousek od domu, s tím, co už jsem ten den projel, že se mi nic nemůže stát. Co mě dost překvapilo, tak množství vody na místech, kde bych to nečekal. Jednou jsem dokonce uvažoval o tom, jak vysoko je u téhle motorky vlastně sání... A co mě zklamalo, tak boty XRC z bikerscrown, co mají na boku nápisy jako "michelin" a "waterproof" prostě protekly, a to do nich ta voda ani nenatekla shora. V pátek na mě byly po vyjížďce paradoxně nejsušší rukavice...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 16:19 | Nahoru | #7729
To jsou naky divny barkbustery, ty co jsem montoval tak se zavitnikem rezal obrovskej zavit primo do riditka (palcova obdoba naky M18?) a to asi vytahnout nejde…

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 16:30 | Nahoru | #7730
Nevím, bylo to tam od předchozího majitele, a tvrdil, že byly fakt drahý a prej z austrálie, nevím kde ta firma sídlí, nikdy jsem neřešil. Uchycení v řídítku stejně jako čína, prostě rozpěrná "hmožninka", jenom drobek masivnější. Kdyby tam byl závit, tak to spíš zlomí řídítka...
Podle mě je to něco jako tohle + dvodílnej dvoubarevnej plast: https://www.revzill...-108?sku_id=10366984 nebo tady ve videu, cca od 2:00 Já ani jiný uchycení blasterů neznám, ale netvrdím, že neexistuje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 16:50 | Nahoru | #7731
karelsychra> Škoda, že se smazal ten dement Fyro, mohli jste podebatovat o zbytečnosti ty IRC měnit a ještě pár sezón vydržely.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 17:19 | Nahoru | #7732
Ono je to tak, že dokud nepoznáš něco lepšího, tak ti to dosavadní tak strašný nepřijde :) Ale pořád asi budu hledat něco kompromisnějšího, ty Trackery jsou fakt na off, už na pěkné šotolině mi začíná vadit ta "špuntovost" při vyších rychlostech, a na asfaltu je to utrpaní i jet na nákup. To naopak ty IRC neměly, to byla vlastně silniční guma tvářící se jako off.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 17:37 | Nahoru | #7733
karelsychra> koukal jsem na to a ty inserty s oversize zavitem nejsou origo k tem busterum, ale je to nejakej tuningovej kit...

Naposledy editováno 05.11.2023 17:37:11

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.11.2023 v 18:49 | Nahoru | #7734
IRC průměrného uživatele neurazí, na dojíždění do práce stačí. Jsou to gumy, co člověk dojezdí ale další si už nekoupí. Že nebudou fungovat v terénu, je jasné už od pohledu.
V rozměru 80/100-21 jsem v nabídce viděl jen vysloveně off gumy. Pokud někdo hledá něco dobrého na asfalt, tak se musí poohlédnout v rozměru 90/90-21, tam je nabídka v tom směru nepřeberná.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.11.2023 v 20:21 | Nahoru | #7735
Já už si dal 2 větší tlamy Jednou kolej, podruhé kameny pod listím. Myslel jsem si, že řídítka nebudu nahrazovat, ale díky tomu jsem zjistil jaký jsou bláááto. Ohnutý xxx kilometrů od domu bych fakt nechtěl řešit.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 07:25 | Nahoru | #7736
K těm Trackerům, já si je obul na KLX 250 a od první jízdy jsem říkal, že ta guma eliminuje moje neschopnosti, fakt se to drželo téměř jakéhokoliv podloží. Na asfaltu to byla sranda, protože téměř jakýkoliv kontakt se zadní brzdou znamenal smyk. Pokud někdo chce off legální gumu co funguje mimo asfalt, tak myslím že tohle je výborná volba. Na asfaltu to zážitek není, to je jasný.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 13:41 | Nahoru | #7737
Tachometr mi přeměřoval o 10% v origo stavu, o 13% s jinou gumou a pomalejším převodem. Tak jsem pořídil SpeedoHealer.
Teoreticky by to mělo být snadné. Rozpojíte konektor čidla rychlosti, zapojíte mezi něj přiložený kabel, protáhnete někam pod sedlo, nastavíte krabičku a vše je perfektní.

Na CRF300L ne tak úplně. Je to nejnepřístupnější konektor v celé motorce, je nacvaklý na držák na rámu mezi trubkou a airboxem, za škrtící klapkou. Bez demontáže airboxu je téměř nemožné ho rozpojit. Z žádné strany se k němu nedá dostatečně dostat. Ani očko nenasadíš!
Po půlhodině marné snahy jsem to odložil na zimu, až budu rozdělávat celý traktor kvůli kontrole ventilových vůlí. No nakonec jsem nevydržel a zkusil to znovu. Po sundání levých plastů, odpojení kabelu škrtící klapky, který jde odpojit pouze po demontáži nádobky přepadu/odvětrání nádrže, se to nějak podařilo.

Funkce té krabičky je bezproblémová. Jenže pokud nastavíte korekci tak, aby budík ukazoval správně rychlost, podměřuje ujetou vzdálenost o 5%. Pokud nastavíte korekci, aby měřil přesně ujetou vzdálenost, bude ukazovat o 5,1% vyšší rychlost. Výrobce tam naprogramoval rozdílné nasobící konstanty pro vzdálenost a pro rychlost.
Stejný problém reportoval někdo s Yamahou, tam je to dokonce 7% rozdíl.

To nelze vyřešit žádnou krabičkou, jedině přeprogramováním budíku. Neslyšel jsem o tom, že by se o to někdo pokoušel.

Naposledy editováno 07.11.2023 13:44:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 14:36 | Nahoru | #7738
Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 15:19 | Nahoru | #7739
Deadman> Ale tento problém s nepoměrem tam musí být už z fabriky ne? Klasický ukazuje tacho o něco víc s vzdálenost v pořádku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2023 v 15:33 | Nahoru | #7740
Deadman> Už ani nevím jak to bylo na CRF250. Taky jsem to tam dával, ale pravda, kilometry jsem nekontroloval, zda po korekci počítá dobře. Ale vzhledem k mému nájezdu v jednotkách km to stejně nehrálo roli :D.

Vím, že LED přerušovač na blikny jsem na kabel vytáhl někam mimo původní pozici. To jsou ty dnešní složitý stroje. Všude samej kabel, roura. Paradoxně je kolikrát složitější dostat se do motorky než auta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist