bmw_r1300gs_cartec

globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co pořídit
Vybrat motorku, která by mi vyhovovala není vůbec snadné. Hlavně proto, že když si člověk něco nevyzkouší, tak to těžko může porovnávat. Bohužel mám trochu specifické požadavky. Protože mám trochu problém se zády a zápěstím, tak preferuji vzpřímený posed bez velkého opírání do řídítek. Co se týče motoru, tak mi vyhovuje spíše zátah od nižších otáček. Respektive plynulý zátah, bez extrémního vytáčení. Dá se říct že jsem byl v celku spokojený s průběhem výkonu u nesmrtelné Jawy 350 A jsme u výkonu. Nepotřebuji, ani nechci nic co má výkon jako monopost formule 1. Bohatě mi stačí pokud to pojede do 100km/h. Také budu rád pokud to nebude vážit více než dva centy. Jezdím po okolí (rozuměj do 100km), do práce a jednou za rok na nějakou tu kratičkou dovolenou po okolních státech. Nejezdím do terénu, ale projedu nějakou tu šotolinovou, či luční cestu, ale především rozbité silničky poslední třídy. Ročně nenajedu více než 5tis.. Důležitá je pro mě spolehlivost, dostupnost servisu a dělá mi radost když to nežere jako tank. Běžnou údržbu většinou zvládám, ale nejsem žádný mechanik. A samozřejmě to nejdůležitější, cenový strop 100tis. korun českých. Když něco ušetřím tak se zlobit nebudu

Na co jsem se díval:

Honda CRF 250 L (Rally) - nikdy jsem na tom nejel, ale zkoušel jsem si sednout kdysi u prodejce. Je to vysoké, že jsem málem nepřehodil nohu, sedlo je jako trestná lavice a nádrž by také mohla být krapet větší. Lidé si stěžují na zadní tlumič, především pokud něco naložíte na zadek.

Suzuki DL 250 V-Strom - nejel jsem na ní, ani jsem jí nikdy neviděl na vlastní oči. Celkem se mi líbí. Motor prý jede docela pěkně ve středních otáčkách. Lidi co jí vlastní, tak si ji chválí. Jen ta váha je na dvěpade vyšší.

Yamaha SR 400 - kdysi dávno jsem se svezl na SR 500. Byl to nějaký kus z osmdesátek a jediné co si pamatuji, že to vibrovalo víc než Jawa, ale krásně to táhlo. Startování je rozhodně zajímavý rituál. Bohužel je jich málo a ceny jsou vysoké.

Jawa 350 OHC Scrambler - mám Jawu rád, ale tohle je prostě levnější čína. Vzhledově se mi to líbí, ale co spolehlivost? Většinu co jsem četl, tak lidi nadávají spíše na přístup Jawy, než na motorku. Také jsem tedy nikde neviděl že by měl někdo trochu více najeto, aby to vůbec mohl komentovat.

BMW F 650 GS - tak to je jediná motorka z výběru co jsem vlastnil. Vždy se mi líbila, tak trochu přemýšlím o návratu. Ten jednoválec od Rotaxu mi celkem vyhovoval. Horší to bylo se servisem a různými neduhy. Inzerátů je hodně, ale problém je i tak najít slušný kousek.

Samozřejmě vítám jakékoliv připomínky, či návrhy. Hlavně pokud by někdo v okolí měl něco zajímavého a nechal mě vyzkoušet, tak budu rád

1 2 3 4

(reakce na) Co pořídit

11.9.2023 v 16:20 | Nahoru | #91
bumla> jo, toho jsem zahlidl na bazosu...lehce padenej nalevo..za ty prachy dobrý kup

11.9.2023 v 18:47 | Nahoru | #92
bumla> Scram na mě působí moc dobře. K Himošovi jsem měl nějaký výhrady, který by menší přední kolo a očesanější styl mohl řešit

Ať to děla radost
1 2 3 4
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8262 Dnes v 00:15 Kohlstein
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107