globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40
Jako hrstka lidí vyhledávám co nejjednoduší moto, v dnešní posr...é elektronické době! Zajímají mě reálný zkušenosti o těhle moto. Nejlépe někdo kdo měl obě a může porovnat. Když udělali KLX 230, tak jsem si říkal, že to je ta DOKONALÁ jednoduchá motorka. Vzduch, vstřik, správná barva ráfků, rámu a motoru! (dnešní trend vše černé je humus). Ovšem zabili to černou barvou plastů bez možnosti zelené . No jo do EU jdou jen zbytkové kusy mi přijde. Proto se mi čím dál více začíná zamlouvat KLX 250. Zajímali by mě poznatky majitelů. Co se pokazilo. Co je na tom špatně, co naopak super apod. Reálná spotřeba dlouhodobá? Obě moto mají podložky na ventilech? S tím souvisí třeba dostupnost a cena těch podložek, rozvoďáčku apod. dílů? např. i řetězovky, destiček? Upřesňuji, že vím k čemu je motorka určena, proto ji také vyhledávám! Nekupuji si motorku kvůli tomu abych ji předělal na dlouhé štreky nebo na hard enduro. Vždy kupuji na to na co ji vyrobili! Vyloženě kolem komína, do lesa na hřibky, svést děcka apod.
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky

Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 08:04 | Nahoru | #1
Kousek jsem se projel na KLX 250 a jede podstatně méně jak CRF 300. KLX 250 má dobrý stavitelný podvozek. Cestovní rychlost asi 90, nemužu říct na 100% jel jsem kousek po vesnici.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 08:20 | Nahoru | #2
Fic6> V prvé řadě mi jde o jednoduchost! Nepotřebuju řešit, jestli to má 20 nebo 22 koní. A taky váha. KLX 230 by měla být teoreticky nejlehčí. Nevážil někdo některou z těchto moto? Reálné hodnoty jsou úplně jinde než papírové. Vím o tom svoje! A za další výška sedla. Která je třeba nejnižší/nejvyšší?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 09:48 | Nahoru | #3
V čr je registrováno přesně100ks kawy230 a ve většině eu států se vůbec neprodávala. Pročti si zdejší databázi majitelů. Jsou tam i v zelené barvě. Je to taková tříčtvrteční motorka s dvouventilem na šroubky.
Klx250 je víc (něco nad 150ks) a poslední 3kvalty měly omezený výkon předstihem u řídítka-jde přemostit. Je to dohc na podložky. Ceny dílů na partsdepot.

Z jednoduchých dále ojetá Beta alp 4.0, dělala se ještě v 2019(papírově už jednomístná)

Naposledy editováno 10.11.2022 10:10:42

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 09:50 | Nahoru | #4
KLX 230 podložky nemá, spotřeba 2,7 - 3,4, průměr na těch třech. Výška sedla 885, ale pokud nedášpředpětí na plno, tak si o pár cm sedne. Motor funguje spíš v nižších středních. Vloni už byly v klasické zelenobílé barvě, případně se dají jiné plasty koupit a vyměnit, žádná pálka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 11:31 | Nahoru | #5
bledemon> Jojo díky parádní odpověď Betu alp 4.0 jsem projížděl, ale babičky DR 350, které jsem měl byli daleko lepší. Tohle se nepovedlo, respektive mě se to nelíbilo! Ale možná špatnej kus a šel by doštelovat ku obrazu svému.

Merhaut: Super díky tohle jsem potřeboval vědět. To mě jasně přesvědčilo o jednoduchosti KLX 230 (ty šroubky na ventilech). Hledal jsem, ale plasty v zelené jsem nenašel. Můžeš dát odkaz pls? Já jsem jen ani náhodou nenašel! Takže nemám představu o ceně! Kawa musí být zelená, tak buď zelená nebo žádná! předem díky

Ještě otázečka. Od kdy do kdy se vyráběli obě KLXa? KLX 230 jen chvíli asi 3 roky? KLX 250 09-16? Upřesní někdo? díky
A co ty slabiny mají KLX nějaké slabiny o kterých se ví obecně?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 13:43 | Nahoru | #6
Za mě je vzhledově hezčí Honda Crf. U Klx 230 bych dal přednost motoru. Je sice slabší, ale chlazený vzduchem.
Crf má trochu širší sedlo, takže zvládneš i delší trasu. Při jízdě mi přišla honda měkčí, takže i pohodlnější. Pokud bych hledal moto pro zábavu a do terénu, tak bych vzal Kawu. Pokud bych hledal univerzální moto, tak Crf 300.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 14:28 | Nahoru | #7
JirkaLN> Hledám jednoduchou moto, kterou si doma spravím sám. Obě zvládnou lehký terén a obě zvládnou nějakou štrek, když mi rupne klidně 300 km třeba, ale na to je jiná moto. Tohle je primárně určené kolem komína. CRF je vzhledově hezčí, ale vodník atd. atd. a hlavně cena! To je taky důležité!!!

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 15:50 | Nahoru | #8
Sally06> Na kapotu se zkus optatchochlin , ten ji kupoval. Na slabiny je asi brzo, ale zatím jsem ani venku nic nezachytil.

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 15:55 | Nahoru | #9
Mě by se ta KLX líbila...myslím, že ten dvouventil bude příjemnější společník než ten motor v KLX 250 - ten mi nesedl vůbec...
Akorát s mojí postavou polomedvěda si budu muset nechat zajít chuť

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 16:33 | Nahoru | #10
Mám klx 250 1994 a klx 300r 1998. Naprosto výborná motorka, která se dlouho vyráběla. Spotřeba cca 4-5l. Posez, když si pošoupneš dozadu na místo spolujezdce, tak jak na židly a pohodlně rychlostí 100km/h. Hlavněj je to vodník, takže to nikde neutavíš. Podvozek a rám solidní, do 230 bych nešel, taková hrachovina. Šel bych do posledních karbeců, ale kamaráde, neseženeš. Já jsem furt na bazarech a hledám jen levné klx na dokurvení na poli.

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 17:03 | Nahoru | #11
Sice to není přímo ke Kawě, ale k tématu snad ano. V pravěku jsem měl možnost jezdit na různých čtvrtlitrových endurkách, v partě se jich dost otočilo. V tomhle objemu jde ten motor většinu času na dotaz, takže kvůli chlazení doporučuji vodníka. Často se stávalo, že při nějakých lesních radovánkách (opakované výjezdy v hrabance, zapadnutí v bahně apod.) XR, XL, XT, DR ztratily výkon a muselo se chladit v potoce, kdežto mně u NX jen běžel větrák a motor byl v pohodě.

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 19:58 | Nahoru | #12
Já tu KLX 250 mám a svezl jsem se i na CRF 250L. Kawa je menší, štíhlejší, kratší, celkově drobnější motorka o něco lehčí 138 kg pohotovostní vs 144 kg Hondy. Výkonově velmi podobné. Ta motorka fakt není žádný silák, chce to jí trochu točit, ale pak je to docela prdel. Její výhoda je poměrně slušný stavitelný podvozek. Nevýhoda poměrně dlouhý převod, který není na náročnější terén vhodný. Ten se dá samozřejmě pořešit a řeší se to hodně. Na YT je toho dost, protože v severní Americe je ta motorka dost oblíbená. Já jsem vyměšnil pastorek za 13z místo standardního 14z., protože mě ten převod trochu sral. Trápilo mě její chcípání po startu, kdy jsem prakticky vždy musel startovat podruhé, někdy to chíplo i po vyřazení do neutrálu na křižovatce. Sehnal jsem tady na motorkářích eliminátor lambdy a od té doby mám klid. Závady jsem zatím neřešil Mám ji druhej rok a sere mě akorát, že na ni nemám tolik času, protože mám ještě velkou moto a youngtimera. Na to co píšeš je ta motorka ok. Vymetat polňačky, lesní cesty, ty nejzapadlejší asfaltky to je její revír

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

10.11.2022 v 20:54 | Nahoru | #13
Na KLX 230 jsem jel letos Bosnu, po ose tam i zpět, stan, spacák a tradá. Celkem 5 tis km. Vyhledával jsem primárně kozí stezky, planiny a trialový pasáže, kam jsem si s mastodontem KLE minule netroufl nebo to bylo úplně nereálný.

Naposledy editováno 10.11.2022 20:55:22

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 08:34 | Nahoru | #14
Merhaut: díky pisnu mu na ty plasty. Ta Bosna po ose to už je velké! To klobouček! Taky by se mi takový výlet líbil.

Wenca24: Já mám naštěstí výhodu nizké hmotnosti (svojí) sem jede dobře i fichtl dík za postřeh s tím dvouventilem...

_Michal: K tomu co píšeš. Stáří zrovna nevyhledávám a jak píšeš, už to ani sehnat nejde pořádně. Spotřeba strašná na ten objem! Utavit vzducháča si nedovedu představit, jedině v hodně hard terénu, ale ten ani nevyhledávám. Myslím, že je to takový logický názor, že vodník prostě utavit nejde, ale vzducháč taky ne, jen musí mít člověk v hlavě trošku. Myslím si, že proto se vyrábí obrovská škála motorek a každá je určená na něco jinčího! Opakuju se. Motorka bude vozítko po vesnici a kolem ní v rádiusu do 10 km, který se bude asi zvětšovat na prozkoumávání lesů a hájů

vilemx: na ty lesní radováky, jak ty píšeš jsou úplně jinčí moto na které si to člověk užije úplně jinak. Je jasné, když zaženeš goldwinga do rohu (prostor 3x3m), tak se taky neotočíš. To samé KLX, když ho utopíš po motor v bahně, tak ho taky utavíš v omezovači, jak ho budeš prostit ven. Potom chudák motorka, když ji někde chce používat na to na co už konstrukčně nemá.

Vlnič: Počítám s tím, že na prckání kolem komína změním převod Jak lehce je dostupný ten pastorek? Pasuje z něčeho jinčího a nebo je jen origo?

Rád bych věděl reálné váhy motorek? Vážil někdo? A ještě ty roky výroby? Od kdy do kdy se to u nás prodávalo? díky

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 08:40 | Nahoru | #15
Rozhodl jsem se do výběru zařadit Betu alp 200 a 4.0. Jsou tu majitelé těhle moto? Prosím o zkušenosti popř. porovnání s Kawou! Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 12:41 | Nahoru | #16
Sally06> ten pastorek jsem kupoval na motostar.cz za 309 kč , maj tam i rozety kolem 6 stovek.
Ty KLX 250 se v Evropě prodávaly od 2009-2016. Novější si myslím, že v Evropě nejsou. A jak jsem psal pohotovostní je 138 kg, ale nepřevažoval jsem ji

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 13:54 | Nahoru | #17
Vlnič> supr dik

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 17:10 | Nahoru | #18
Taťka má Betu apl 4. Je spokojený. Jezdí s ní po Brně, jezdí na ní i za mnou na severní moravu i když má doma Xt660x. Prý ho to na betě baví víc. Má na ní odjetou celou TCT. Nevýhodu bych viděl ve slabším podvozku a dostupnosti dílů na podvozek. Ne že by nebyly, ale nekoupíš je na každém rohu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 18:42 | Nahoru | #19
Fic6> Nekoupil ji náhodou někde u Hranic? Tady u nás? TCT?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 20:09 | Nahoru | #20
Betu alp 4,0 sem měl.motor je z dr350,ten je parádní.Ale podvozek je katastrofa a plasty taky.Měl sem jí na courání po lese a nákej ten vejlet.Na kochačku dobrý,ale při ostřejší jízdě po lese by to vyrazilo řidítka z ruky a plasty se rozpadaly po každym odložení.Nadruhou stranu ten motor je paráda.Traktůrek co se nezastavý před žádnym výjezdem.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

11.11.2022 v 21:02 | Nahoru | #21
Sally06> má ji druhým rokem, byli jsme pro ni kousek u Orlíku.
TCT - trans czech trail. Je to taková česká TET

Naposledy editováno 11.11.2022 21:03:18

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

12.11.2022 v 07:45 | Nahoru | #22
dangsx1100g> jojo vim o čem je ten motůrek! Bohužel ten zbytek je zklamání. Přestavba nehrozí! Takže škoda. Ale ten motor Ovšem na ostrou jízdu jsou ostré mašiny, takže na kochačky asi dobrý, ale stejně jako KLX 230 jich moc není a za mě dost drahý! Moc toho dneska za rozumný peníz koupit nejde, když chce člověk jednoduchou moto

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

12.11.2022 v 16:22 | Nahoru | #23
nový jednoduchý vzduchac je Himalayan.Na kochačku projede všude

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

12.11.2022 v 18:27 | Nahoru | #24
Fyro> Děkuji za typ!!! Jak ho představili, tak mě celkem nadchl. Cokoli jednoduchýho mě v dnešní době nadchne
Ten motor je pěkný nadčverec, to už nevidí! Ale jinak stavba spíše jako scrambler než enduro, což se mi nelíbí. Nemá to 6tku, což je velká škoda, odpuzující kolo 17 vzadu a naprosto odpuzující hmotnost! Nehledě na ten humus na kterém se vyřádili a dělají to dneska všichni výrobci! černé ráfky, které splývají s pneu! černá kyvka, černý rám, ČERNÝ motor!!! Co to proboha je? Jiné barvy, 18tka v zadu, dalo by se o tom přemýšlet
E: Úplně stejná je vlastně jawka, kterou jezdím, takže Himalayanem bych si nepomohl vůbec.
ale uvítám klidně další typy

Dokonce klidně 125 ccm. Přemýšlím kolik tak najede 125ccm motor od novoty? 50 tis.?

Naposledy editováno 12.11.2022 18:35:58

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

12.11.2022 v 20:27 | Nahoru | #25
Měli by dělat 450 ku , ale to už bude vodník.
Jawa je stejná jenom parametry na papíře, ale jinak je to úplně něco jinýho.Podvozek i motor.s re se dá stíhat i provoz na silnici první třídy (Dvojky jsou ale samozřejmě pro tohle optimální ) a zároveň Prolítnout polňačku Ve stupačkách. ta univerzálnost se jim povedla.Pro mě ještě je důležitý že to není vysoký takže i když to je těžký tak to v pohodě otočím.Mám motorek víc (nový,a i nějaký ty jawy)A stejně letos nejvíc kilometrů jsem najel po okolí na tomhle.Pro dvoumetrový a stokilový chlapy himl ale moc není-podle mě.
A ani to nemeju je to celý od bláta, jenom mažu řetěz, prostě laciná motorka
Jo a zvuk je libovej, jak se to sbírá z nízkých ten dlouhozdvih
Verze scram je taková opticky učesanější mi přijde,Protože to nemá jednadvacítku přední kolo.

Naposledy editováno 12.11.2022 20:46:59

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

12.11.2022 v 20:35 | Nahoru | #26
pokud 125ku,myslím někdo tady kdysi psal o číně UM 125,Laciná motorka s vyššími zdvihy.
Jinak já za sebe bych šel do nový CRF 300 L.Bohužel na jaře nebyly tak jsem vzal Himla, ale nelituju, ta motorka dává takový zvláštní emoce což je pro mě důležitý.Na každou sezónu teď zkouším jiný motorky,A tak přemýšlím o novým Transalpu, a k tomu CRF 300l ,A ideálně ještě do trojky k tomu xtrainera
Ale to se rozhodnu, až je vyzkouším.Kolikrát jsem měl něco nastudovaný,prodiskutovaný , Pak mi to nesedlo a koupil jsem něco jinýho.
klx 250 Jsem měl kdysi taky v hledáčku a někdo tady odsud z fóra mi psal že má cca 70 kg a je to na něj tvrdý, je tady speciální diskuze ohledně CRF 250la tam chlapi hodně píšou že je to zase na ně měkký,Hlavně zadní tlumič.
A potvrzuju že Klx je celkově menší než CRF – na obou jsem seděl

Vždycky se říkalo že jednoválec vydrží tak těch 50 000.
https://www.motorkari.cz/tema/?t=135506

Naposledy editováno 12.11.2022 20:53:25

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

13.11.2022 v 20:53 | Nahoru | #27
Fyro> jasný, že Himalayan bude lepší než jawka, jawce by stačili lepší tlumiče a mohl by konkurovat. (osobně miluju 2T), ale samože v tom Himalayana bude ten nadčverec fantastickej. Pokud bych měl možnost rád bych se někdy svezl. Pokud ho potkám někdy, někde.

CRF 300 bude asi hodně oblíbený strojek, svezl bych se. Xtrainer je také dobré nářadí, ale člověk musí vědět na co ho chce používat! Je to něco jako FREERIDE, ale lepší
Momentálně si také pohrávám s myšlenkou transalpa tedy 650 ne 700 a nebo biga 800. DRkový motor 350 byl fantastickej a nikdy jsem na jednobuchu takovým kladivu nejel! taky rád zkouším motorky, ale časově a finančně jsem asi jinde než ty

U dvacek jsem viděl 88 tis. najeto u XR 125 L. Což bylo neuvěřitelný! UM vůbec neznám. Nemám důvěru v nové značky. díky za postřehy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.11.2022 v 17:33 | Nahoru | #28

Fic6 píše: Kousek jsem se projel na KLX 250 a jede podstatně méně jak CRF 300. KLX 250 má dobrý stavitelný podvozek. Cestovní rychlost asi 90, nemužu říct na 100% jel jsem kousek po vesnici.



Vážně je to CRF 300 citelně slinější? To by v tom případě mohlo být přesně to co bych potřeboval/chětl, mě u toho KLXa přece jen nějaký koník chybí. Budu muset najít někoho, kdo by mě na tom nechal pojezdit.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.11.2022 v 19:24 | Nahoru | #29
Vlnič> A safra už sem si myslel, že se rýsuje prodej KLX, ale ty máš 250, já spíše vyhledávám 230.
Nevíte někdo, dá se dohledat kolik kusů bylo v ČR prodáno dané motorky? Třeba i CRF 300 za tento rok pro představu? Dá se to někde zadat ať si člověk najde co chce za motorku? dík

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.11.2022 v 19:29 | Nahoru | #30
BETA ALP 200 jel na tom někdo? Názor? je to už moc, respektive málo 200 ccm? Je fakt, že teďka jezdíme na jawě ve 4 lidech na projížďky do lesa ( já, žena a dva špunti), z pořádným spřevodováním a obutí trial pneu z FREERIDE to drabe všude! To by asi tohle nedalo co?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8260 Včera v 21:46 Slávek-TDM
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L Fridex_01 98 2.3.2024 v 13:40 Deadman
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein


TOPlist