zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval
CRF300L si nebere rychlost z ASB, (to by pak nemohla existovat verze bez ABS) ale z čidla v převodovce. Podle schématu dílů je to halovka proti jednomu z ozubených koleček na na výstupní hřídeli. To by se měnilo poměrně komplikovaně
Hitak128CZ píše: Deadman> Ale tento problém s nepoměrem tam musí být už z fabriky ne? Klasický ukazuje tacho o něco víc s vzdálenost v pořádku.
Čekal jsem, že bude oboje ukazovat stejně blbě, protože by dávalo smysl použít jednu konstantu, jako u cyklotachometru.
CRF300L v sériovém stavu počítá najeté kilometry o 5% víc, rychlost o 10% víc.
karelsychra píše: U téhle motorky se na tachometr moc nedívám, možná sem tam někdy v obci, a ž eproměřuje 5% počitadlo proti rychloměru? to je podobný jako u vW gorup, tam jsou rychloměry tak "optimistický" že kdyby k tomu měl sedět i tachometr, tak to bude z prahy do brna ne 200km, ale 240km... takže 5% považuju sice za špatnost, ale zanedbatelnou. Ostatně počítadlo km je dobrý tak na hlídání výměny oleje - a k tomu mám dotaz: fakt to někdo měníte po 10kKm? příp po kolika? za 4kKm mi v okýnku žádnej olej neubyl, ale 10kKm na téhle motorce najedu tak za dva až tři roky...
Po úpravě převodu už ten rozdíl byl tak velký, že tachometr ukazoval nesmysl a nevěděl jsem kolik vlastně jedu. Což někde může způsobit pokutu.
Manuál říká výměna oleje po 12 tis.km nebo po roce. Co nastane dřív. Myslím, že se týká i garančního servisu pro účely záruky.
Pokud těch 12K najedeš za rok, tak nemalou čás budou tvořit delší cesty a ten olej to dá. Pokud by to mělo být 1200x studený start + 10km cesta do práce, tak ani omylem.
Co mě znervózňuje, je kontrola vůle ventilů. Interval 24 tis.km je trochu dlouhý, ale pořád ok. První kontrola ve 24 tis.km ale ne. Z mé zkušenosti si u repasované/nové hlavy ventily trochu sednou a vůle se zmenší. Já bych je kontroloval v rámci první prohlídky. Takže nebudu čekat a v zimě si ty vůle zkontroluji. Co jsem koukal, znamená to sundat nádrž, chladič a pár drobností. Bez vypuštění a odpojení chladiče to jde, ale velmi špatně kvůli jeho hadici vedené zleva doprava přes hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |