bmw_r1300gs_cartec





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.


Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #91

Dawe02 píše: Nechapu. Ta S8 musi vykouzlit usmev kazdemu. Jasne ze si to nezevmes na sotolinu....ale auto je to paradni.



to jo mě jen zarazilo Lekovo srovnání A8=Sranda
sranda se mi vybaví u aut jako 3r, civic, impreza,R32 atd ale né u limuzíny

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 22:57 | Nahoru | #92

Scrappy.Bored píše: to jo mě jen zarazilo Lekovo srovnání A8=Sranda
sranda se mi vybaví u aut jako 3r, civic, impreza,R32 atd ale né u limuzíny



....tak jasně, že s tím do lesa nepojedu..ale na "normální" silnici, je to "zábavné auto a mnoho konkurentů to nemá!...a na rozdíl třeba od Imprezy ,vhodné i na "normální" ježdění..to samé jako M5...limuzína...ale??!!..bomba!!

..ale to nemá cenu tady "mudrovat"..to se musí zažít a to auto vlastnit!..nějaké svezení od kamaráda,je jen málo vypovídající!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 22:57 | Nahoru | #93

WhiteS píše: Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).



njn, tak hlavně že v Dačicích (u tebe doma) se vyrábí do nich ramena, čepy apod......

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 23:02 | Nahoru | #94

Scrappy.Bored píše: to jo mě jen zarazilo Lekovo srovnání A8=Sranda
sranda se mi vybaví u aut jako 3r, civic, impreza,R32 atd ale né u limuzíny


Hele, já teda řídil /jednou, asi 50km/ A8L 6.0W12 - což je ta prodloužená verze a na to co to váží a jak je to velký jsem měl hubu od ucha k uchu
Fakt bych nečekal že to někdy řeknu, ale tohle by dovedlo vyprášit nejedno vyhlášený kupé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 23:54 | Nahoru | #95

Mirek12 píše: vem si osvedčené 1,9TDi s červeným íčkem a máš to



mame to doma, mam na tom nalitano tak 100tis a nejak mi nedochazi co na tom motoru zastanci furt tak vychvaluji to me mozna bavilo kdyz sem do toho sedl pred deseti lety ze zigula... ale jak clovek vyzkusi nejakej opravdickej motor.. uz to nejde jinak

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 00:49 | Nahoru | #96

2LEKO píše: ..
..porucha "čidla" parkovacího asistentu...cca 6.000.



A jestlipak vis kdo a kde ten system ultrasonickych sensoru a parkovaciho asistenta pro BMW designoval?

To je takova perlicka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 00:54 | Nahoru | #97

assassin píše: mame to doma, mam na tom nalitano tak 100tis a nejak mi nedochazi co na tom motoru zastanci furt tak vychvaluji to me mozna bavilo kdyz sem do toho sedl pred deseti lety ze zigula... ale jak clovek vyzkusi nejakej opravdickej motor.. uz to nejde jinak

jelikoz me opravy novych aut živý , tak hnedka uvažuji ... jak bych to opravil .. no a u nových aut s kvalitni diagnostikou nejsi schopen udelat nic a vice se mení jak opravuje a ty ceny co lidi plati, to je mrda,dokud je záruka ok, ale jak skonči..

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 08:00 | Nahoru | #98
Někdy v roce 04 jsem se svezl na zadní sedačce S8 s man. 6q a bylo to první a dosud i poslední auto, u kterýho se ručička tachometru kryla s číslem "300" - bylo to peklo a kdo tvrdí, že s tím nemůže být zábava, měl by se svézt

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 08:22 | Nahoru | #99
Spolehlivosti, tabulky, grafy, všechno k ničemu. Já měl už několik aut (nových) a nejhorší co jsem měl byla Mazda 6. Navzdory všem testům atd. to byla šílenost. Přelakovaný podvozek na záruku (rez), zablokovaná zadní kola při jízdě a tím i probržděné pneumatiky, chrastící ložisko na klimatizaci (ale opravdu kravál), rezavějící snad všechny šruby v motorové části, až po zadřený motor po 70t. km (to mě stálo 95.000 ... to bylo opravdu něco pro mě). A to upozorňuji, že bylo pravidelně servisováno v značkovém servise Mazda! Předtím jsem měl Peugeot 406 a proti tomu to bylo naprosto spolehlivé a bezproblémové auto. Teď mám Audi A4/B8 1,8 TFSI .... už skoro 4 roky a jediný cok tomu ůžu říct, že jí ještě budu mít dlouho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 08:45 | Nahoru | #100

WhiteS píše: Ano, 125 kW (PPD) je totální propadák, to vím =).

1.9 TDI 85 kW je super. Reálné výkony má prakticky jako 2.0 TDI. Jen tam chybí ta šestka, no .



A tu šestku fakt potřebuješ?

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #101

Tom_L píše: Spolehlivosti, tabulky, grafy, všechno k ničemu. Já měl už několik aut (nových) a nejhorší co jsem měl byla Mazda 6. Navzdory všem testům atd. to byla šílenost. Přelakovaný podvozek na záruku (rez), zablokovaná zadní kola při jízdě a tím i probržděné pneumatiky, chrastící ložisko na klimatizaci (ale opravdu kravál), rezavějící snad všechny šruby v motorové části, až po zadřený motor po 70t. km (to mě stálo 95.000 ... to bylo opravdu něco pro mě). A to upozorňuji, že bylo pravidelně servisováno v značkovém servise Mazda! Předtím jsem měl Peugeot 406 a proti tomu to bylo naprosto spolehlivé a bezproblémové auto. Teď mám Audi A4/B8 1,8 TFSI .... už skoro 4 roky a jediný cok tomu ůžu říct, že jí ještě budu mít dlouho.



..něco podobného jsem měl s novým Nissanem Primerou...a v roce 1995 jsem koupil nový Hyundai Sonata a to samé,krásné auto,ale porucha za poruchou a rez taky všude!!...chtě nechtě musím přiznat, že AUDI a BMW je fakt kvalitou někde jinde!..i když "mouchy" to má taky,ale nejsou tak závažné!

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:32 | Nahoru | #102

Mirek12 píše: jelikoz me opravy novych aut živý , tak hnedka uvažuji ... jak bych to opravil .. no a u nových aut s kvalitni diagnostikou nejsi schopen udelat nic a vice se mení jak opravuje a ty ceny co lidi plati, to je mrda,dokud je záruka ok, ale jak skonči..



jo jasne, ale tak pohled automechanika je uplne mimo ... to muj stryc opravuje diesely-cerpadla uz roky.. v garazi se mu prasi na oktavku 4x4 a jezdi 205kou s 1,9atmosferou dieselem :)

me uplne vyhovoval golf 1 s benzinakem a karbcem.. toho sem s bedynkou naradi byl schopnej na mezi zgeneralkovat kdyby na to prislo ale proste jen jezdil a jezdil ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:33 | Nahoru | #103

Stev píše: A tu šestku fakt potřebuješ?



no na jezdeni kolem dacic urcite ne.. a kdyz jednou za rok pojede po dalnici nekam dal do civilizace tak usetri asi 100kc na nafte :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:36 | Nahoru | #104

assassin píše: no na jezdeni kolem dacic urcite ne.. a kdyz jednou za rok pojede po dalnici nekam dal do civilizace tak usetri asi 100kc na nafte :)



no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:40 | Nahoru | #105

Stev píše: no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech



Jo takže 6ka je vlastně k ničemu :)) proto dělaj do novejch aut rovnou 7 až 8 kvalty....já nevim ono poslouchat na dálnici vytočenej motor na 5ku je celkem vopruz, já kdybych měl 10 kvalt, tak ho využiju :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:45 | Nahoru | #106

Sefo píše: Jo takže 6ka je vlastně k ničemu :)) proto dělaj do novejch aut rovnou 7 až 8 kvalty....já nevim ono poslouchat na dálnici vytočenej motor na 5ku je celkem vopruz, já kdybych měl 10 kvalt, tak ho využiju :)



k nicemu ne... ale je to spis vec spotreby, ono predpokladam ze whiteS bude stejne obrazet mistni dskoteky apod a po dalnici najede tisic km rocne....

spousta kvaltu v novejch autech souvisi s tim ze se foukaj vykony velkejch motoru turbem do malejch motoru = malej pouzitelnej rozsah otacek.

stev: hele ja myslim ze ta sestka dokaze udelat i cca litr na sto kdyz se bude jezdit po dalnici..

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:50 | Nahoru | #107

Sefo píše: Jo takže 6ka je vlastně k ničemu :)) proto dělaj do novejch aut rovnou 7 až 8 kvalty....já nevim ono poslouchat na dálnici vytočenej motor na 5ku je celkem vopruz, já kdybych měl 10 kvalt, tak ho využiju :)



já autem se šestikvaltem jezdím, když jedu 50 tak musím na trojku. Při 140 to točí asi 2 tis., ale žere to srovnatelně s autama co maj diesel a pětistupňovou převodovku. Dálky kolem 6 litrů ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:53 | Nahoru | #108

assassin píše: stev: hele ja myslim ze ta sestka dokaze udelat i cca litr na sto kdyz se bude jezdit po dalnici..



Mně zas přijde že se to cpe do aut aby to vypadalo že to táhne, místo rozumně odstupňovanýho pětikvaltu. Když se budem bavit o manuálu

e: ale zase ne že by to bylo úplně k ničemu, jenom bych to neviděl jako faktor podle kterýho bych vybíral auto. To chce vyzkoušet jak který konkrétní auto funguje.

Naposledy editováno 20.01.2012 10:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:58 | Nahoru | #109
Stev> To já bych už 5 kvalt fakt nechtěl, měl sem to v corolle a už to fakt otravovalo, to na dálnici při 140 točilo snad 4 tis....a to byl diesel :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:00 | Nahoru | #110
Sefo> mně by nevadil, ve volvu je naprosto v pohodě. Jenom ještě doplním k tý 6L spotřebě dálky s šestikvaltem, couračky ve městě jsou za 7.5-8, 2.0 diesel 110k, bych řekl že by to mohlo bejt i lepší ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:03 | Nahoru | #111
Stev> V pohodě určitě byl, ale když můžeš bejt ve větší pohodě, tak proč nebejt :) když se to tak vezme, tak já bych vlastně už nechtěl ani manuál, furt s tim šašit :)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:16 | Nahoru | #112
Sefo> to chápu, taky bych si zvyknul

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:19 | Nahoru | #113
sefo: tak ty ale jezdis nejspis hodne + mesto. to je jasny to bych taky bral jen automat.. ostatne ja bych vubec do dieselu bral prednostne automat.

ja treba s mym 5ti kvaltem nemam problem, na dalnici kolem 130 mam 3tis, ale zase 6ka by mi zas tolik nepomohla protoze ono to ma na 3tis znatelnej narust kroutaku, takze jezdit pod 3 by nebylo tak efektivni... nevim, moc paliva bych asi neusetril...
jinak mi to tu petku utahne v podstate od 50kmh.. takze na klidny jezdeni nevim k cemu 7 kvaltu... a kdyz jedu jak debil tak neradim vic jak trojku v podstate..jen sem tam 4, ale tak mist kde se da po bezny okresce jet pres 160 uz tolik neni....

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:20 | Nahoru | #114
stev.. hmmm 8litru ve meste.. ty jo na novou karu a diesel.. to bych asi nebyl moc happy kdybych to auto koupil ze svyho za ty prachy co to stoji :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:23 | Nahoru | #115
assassin> já jezdim vlastně jen město, mimo město služebákem....joo takhle bydlet pěkně někde za Prahou, tak bych zřejmě mluvil jinak. A hlavně bych si koupil asi jiný auto, třebas trošičku zábavnější :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:29 | Nahoru | #116

Sefo píše: assassin> já jezdim vlastně jen město, mimo město služebákem....joo takhle bydlet pěkně někde za Prahou, tak bych zřejmě mluvil jinak. A hlavně bych si koupil asi jiný auto, třebas trošičku zábavnější :)



hele a ve meste nekde radis i 6? do mesta automat ideal:) mel sem chvili vektru s automatem a po praze to byla parada :)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:35 | Nahoru | #117

assassin píše: hele a ve meste nekde radis i 6? do mesta automat ideal:) mel sem chvili vektru s automatem a po praze to byla parada :)



S passatem 2tdi sem 6 používal i ve městě, jižní spojka a tak...v centru moc ne no :)) pravda je, že občas by tady stačil i 2 kvalt :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:37 | Nahoru | #118

assassin píše: stev.. hmmm 8litru ve meste.. ty jo na novou karu a diesel.. to bych asi nebyl moc happy kdybych to auto koupil ze svyho za ty prachy co to stoji :)



tak volvo jezdí za 11-12 I když teda trasy do 6 km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:46 | Nahoru | #119

Stev píše: tak volvo jezdí za 11-12 I když teda trasy do 6 km.



jo to mam stejny, ale tak oboje jsou to stary auta s velkym benzinakem .. a v tom srovnani mi moderni turbodiesel a jeste auto nacpany moderni technikou jak insignia neprijde nic moc s 8l...

proste nakej starej pekac s V6 3,0 a automatem kterej se rozdava zadara i v celkem rozumnem stavu.. do toho za tri petky LPG a jezdis za min nez moderni diesely porizovaci i provozni naklady na zlomku proti nove kare... bezpecnost je bez debat, ale ve meste to neni tak kriticky.. to jsou vetsinou rany ktery zkousnou i stary auta a pak uz jen ta image... se starou omegou apod holt uz moc kul nejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:51 | Nahoru | #120
assassin> Jakože sem se tomu vždycky smál, tak teď snad dokonce i to LPG bych zvážil, jelikož přesně jak píšeš 3,0 V6.....pod 12 to nejde ani náhodou....ale ani náhodou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist