naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Stev píše: tak volvo jezdí za 11-12 I když teda trasy do 6 km.
jo to mam stejny, ale tak oboje jsou to stary auta s velkym benzinakem .. a v tom srovnani mi moderni turbodiesel a jeste auto nacpany moderni technikou jak insignia neprijde nic moc s 8l...
proste nakej starej pekac s V6 3,0 a automatem kterej se rozdava zadara i v celkem rozumnem stavu.. do toho za tri petky LPG a jezdis za min nez moderni diesely porizovaci i provozni naklady na zlomku proti nove kare... bezpecnost je bez debat, ale ve meste to neni tak kriticky.. to jsou vetsinou rany ktery zkousnou i stary auta a pak uz jen ta image... se starou omegou apod holt uz moc kul nejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Ona ta insignie by v režimu ve kterym jezdí volvo bralo možná i přes 8, a naopak to starý volvo umí dálky za 7,5-8, což oproti 6 je standardní rozdíl mezi benzínem a dieselem.
Ale tak já jsem taky zaujatej proti novejm autům, takže píšu asi trochu neobjektivně.