globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 23:54 | Nahoru | #1

Mirek12 píše: vem si osvedčené 1,9TDi s červeným íčkem a máš to



mame to doma, mam na tom nalitano tak 100tis a nejak mi nedochazi co na tom motoru zastanci furt tak vychvaluji to me mozna bavilo kdyz sem do toho sedl pred deseti lety ze zigula... ale jak clovek vyzkusi nejakej opravdickej motor.. uz to nejde jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 00:54 | Nahoru | #2

assassin píše: mame to doma, mam na tom nalitano tak 100tis a nejak mi nedochazi co na tom motoru zastanci furt tak vychvaluji to me mozna bavilo kdyz sem do toho sedl pred deseti lety ze zigula... ale jak clovek vyzkusi nejakej opravdickej motor.. uz to nejde jinak

jelikoz me opravy novych aut živý , tak hnedka uvažuji ... jak bych to opravil .. no a u nových aut s kvalitni diagnostikou nejsi schopen udelat nic a vice se mení jak opravuje a ty ceny co lidi plati, to je mrda,dokud je záruka ok, ale jak skonči..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist