globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:53 | Nahoru | #1

assassin píše: stev: hele ja myslim ze ta sestka dokaze udelat i cca litr na sto kdyz se bude jezdit po dalnici..



Mně zas přijde že se to cpe do aut aby to vypadalo že to táhne, místo rozumně odstupňovanýho pětikvaltu. Když se budem bavit o manuálu

e: ale zase ne že by to bylo úplně k ničemu, jenom bych to neviděl jako faktor podle kterýho bych vybíral auto. To chce vyzkoušet jak který konkrétní auto funguje.

Naposledy editováno 20.01.2012 10:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:58 | Nahoru | #2
Stev> To já bych už 5 kvalt fakt nechtěl, měl sem to v corolle a už to fakt otravovalo, to na dálnici při 140 točilo snad 4 tis....a to byl diesel :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist