naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: no na jezdeni kolem dacic urcite ne.. a kdyz jednou za rok pojede po dalnici nekam dal do civilizace tak usetri asi 100kc na nafte :)
no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Stev píše: no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech
Jo takže 6ka je vlastně k ničemu :)) proto dělaj do novejch aut rovnou 7 až 8 kvalty....já nevim ono poslouchat na dálnici vytočenej motor na 5ku je celkem vopruz, já kdybych měl 10 kvalt, tak ho využiju :)