globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:36 | Nahoru | #1

assassin píše: no na jezdeni kolem dacic urcite ne.. a kdyz jednou za rok pojede po dalnici nekam dal do civilizace tak usetri asi 100kc na nafte :)



no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 10:40 | Nahoru | #2

Stev píše: no právě, nejsem si jistej, ale nemyslím si že by na dálky byl nějakej rozdíl ve spotřebě mezi těma motorama. A taky se pak musí víc kvedlat při nižších rychlostech



Jo takže 6ka je vlastně k ničemu :)) proto dělaj do novejch aut rovnou 7 až 8 kvalty....já nevim ono poslouchat na dálnici vytočenej motor na 5ku je celkem vopruz, já kdybych měl 10 kvalt, tak ho využiju :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist