globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 11:51 | Nahoru | #121
xyz777> Sem tim chtěl říct,že pro běžnýho uživatele + - pár kilo nic neznamená.Ve finále bys taky moh řešit deka a pak si dáš někde guláš s osmi a dvouma birellama a je to stejně v prdeli.Takhle prostě každej výrobce napíše jak umí udělat lehkou-těžkou motorku za sucha a je to.Kdyby se to muselo třeba udávat full,včetně plný nádrže,tak je třeba Adventure se svojí třcetilitrovkou kapánek v nevýhodě.
To,že Monster je dneska výhradně vzducháč,takže nemusim přičítat 3L vody,že do jednoho motoru naleju o litr oleje víc a k jinýmu zas patří o půl kg lehčí baterka mi připadá jako hnidopišství.
Například zrovna Ducati je stejně pro většinu lidí polotovar i když už v základu paráda.Málo z nich vydrží ji mít v původním stavu a nenacpat tam nějaký carbony,vyměnit laufy,někdy dokonce lehčí kola.Se mrkni do registrací.
Výkon se podle mě vždycky měřil na klice,ne?To,že Japončíci(doufam,že jenom oni) přidáváj u SS ještě náporový sání je jenom marketing,kterej rozumně uvažujícího člověka neovlivní a u pitomce je mi to jedno.
Ve finále se na něčem svezeš,co tě okouzlí a neřešíš vůbec kolik to váží,jakej to má výkon,váhu,nebo se ti to prostě jenom strašně líbí a jdeš si to koupit.

Naposledy editováno 23.01.2011 11:52:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 12:43 | Nahoru | #122
Dony929RR> joo tak na rovince to "lip" jede o tom zadna,ale na silnici se rozdil mezi V2 a R4 stirá a je zanedbatelny,hlavne je to vzdycky o rukách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 15:46 | Nahoru | #123

Londoner píše: pokud se nemylim, tak monster kontrolu trakce nema...taky na to u 85koni nevidim duvod...



Měl jsem na mysli Monster 1100 EVO 2011 (100hp 105Nm) s ABS a DTC v základu...jestli se dá vypnout.

Naposledy editováno 23.01.2011 16:58:46

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 15:53 | Nahoru | #124

t_freedom píše: Dony929RR> typická amerika ...mě osobně roviny nuděj...a nerad po nich jezdím. Pokud to stavíš na výkonu a rychlosti ve sprintu - užívej si ...doporučuju Dodge Tomahawk - ten je taky dobrej, lepší než ta tvoje chrchla - jdi do něj!

Londoner;xyz777> 848 má myslím 17l nádrž - má jí kámoš.
A CT na novýho monstera s 90HP ? ...blbost...i tu 998 se 130HP jde vpohodě udržet na uzdě, ten motor je nezáludnej, nemá vysloveně nějakej bod zlomu od kterýho nezvladatelně narůstá výkon. Je to vždycky o mezikusu --- mezi stupačkama a řídítkama



848 EVO 15,5l , 848 (2008) 15,5l.... navíc nevím jestli měřili s plnou nebo s 3/4 nebo s 1/2. Ale na tom tak nesejde, jen jsem chtěl poukázat na ten rozdíl pokud takhle někdo změří 3 různé mašiny, že se rozdíly v katalogových hodnotách nějak smazávají....takže někdo lže víc a někdo míň.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 16:08 | Nahoru | #125
zmulin> Nevím, podle mě je to individuální. Např. když má někdo 60kg a chce osedlat 100 koňový stroj a ještě není zcela rozhodnutý kterou značku si koupí, může se rozhodovat i podle váhy a +- pár kilo bude hrát roli.
Nebo mi teda vysvětli proč se snaží výrobci udávat úplně nereálnou suchou hmotnost když je to pro běžné uživatele (potenciální zákazníky) v podstatě jedno? Asi to tak jedno nebude, protože i většina testů v časácích nebo tady na motorkářích je taková že tyhle údaje opíšou z katalogu a vůbec se nenamáhají zjišťovat pravdivé údaje.
Jo kdybych věděl že všichni počítají suchou hmotnost podle předem daných pravidel stejně, to by bylo něco jiného. Ale jak už jsem psal výše tak to není. Každá firma na to jde v laboratorních podmínkách jinak (a neřekne jak) a aby to bylo ještě víc zajímavé u každého svého typu může tuhle metodu změnit. A pak si vyber.
A že by byly cendura v nevýhodě, proč? Naopak, zákazník by dostal přesnější popis toho co kupuje a mohl se rozhodout jestli vůbec takového mastodona zvládne.
Já chápu a plně s tebou souhlasím že když mě něco okouzlí tak už to chci za každou cenu. A o tom to je. To se mi na tom nelíbí. Nejdřív tě nalákají do svého motosalonu na skvělé katalogové hodnoty, tam tě okouzlí a ikdyž se pak později dovíš jaká je skutečnost už tě mají v hrsti

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 17:12 | Nahoru | #126
xyz777> něco do těch katalogů napsat musíš, byť pro běžného smrtelníka jsou ty údaje v podstatě k ničemu plus je to nástroj marketingu, spoustě lidem na tom záleží mít papírově to nej. a to, že zvolená metoda měření je někdy podřízena očekávanému výsledku je věc vedlejší.

4 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 17:31 | Nahoru | #127
Trochu mi tohle fórum přijde jako: Mám starou vránu a protože nemám na novou, našel jsem si spoustu pofidérních důvodů, proč jsou ty nový horší. Svez se pořádně na 1198 a moc jinejch důvodů než upjatá nostalgie ti nezbyde, abys nekoukal na 916 zkrz prsty. Taky dovedu ocenit kouzlo oldtimerů, ale čeho moc... A mimochodem, ten příšernej ohromnej těžkej Diavel má suchou hmotnost o 7kg větší, než tvůj hbitej, starou školou a ručně stavěnej superbike...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 18:20 | Nahoru | #128
Biker_xx> S tímhle se tu člověk potkává často...přijde nový model motorky a už tu čteš: tohle už není ono..starý model byl ten pravý Jó...hold když na něco nemám tak je každé zdůvodnění dobré

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 18:52 | Nahoru | #129

Milosek.m píše: Dony929RR> joo tak na rovince to "lip" jede o tom zadna,ale na silnici se rozdil mezi V2 a R4 stirá a je zanedbatelny,hlavne je to vzdycky o rukách

Jo tak stím už souhlasím Však kdybych měl prachy na 2 motorky taky bych měl vedle R4 ješte V2 neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #130
xyz777> :Tak na tohle už může fundovaně odpovědět jenom moje žena svým :"protože proto!!!"
Na něco tě přece do svýho showroomu nalákat musej a je jen na tobě,jestli rovnou vyjedeš,nebo vyjdeš a ještě si to rozmyslíš.
Si totiž myslim,že v dnešní době jsou všechny motorky dobrý(myslim teda normální zažitý značky).Ze supersportů už neteče olej,maj vyšší výkon při kterym míň žerou,brzděj,maj servisní intervaly jako dřívější cesťáky a váhu zhruba stejnou,nebo spíš nižší.Vony ty parametry u toho "starýho poctivýho železa" byly taky trochu zkreslený...Stejně si myslim,že většina parametrářů nejen z tohoto fóra nedokáže naplno využít potenciál svý mašiny ani zdaleka.
Mimochodem já už na Diavelu na výstavě seděl a prohlíd si ho naživo a mě se třeba líbí.Jedinou výtku bych měl k plastový imitaci broušenýho hliníku u nádrže.I když vypadá hodně věrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 20:30 | Nahoru | #131
Biker_xx> Mně by se 1098ma líbila , ale za 916 bych ji asi nevyměnil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:03 | Nahoru | #132

xyz777 píše: Měl jsem na mysli Monster 1100 EVO 2011 (100hp 105Nm) s ABS a DTC v základu...jestli se dá vypnout.



omluva, mas pravdu tenhle ho ma.....nicmene i tak to u takovyhle motorky nechapu...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:15 | Nahoru | #133
zmulin> Také mě s Diavelem překvapili a udávaná suchá 210kg a plno elektroniky asi přiblíží musclebiky spoustě dalším lidem (jsem zvědavý kolik opravdu váží). Jinak není parametrář jako parametrář. Já koukám na parametry proto abych si vůbec dovolil stroj osedlat protože se mi líbí. Ne proto abych měl to nej a myslel si že to snad v provozu využiju. A že se bavím o nových strojích je logické, nejsem sběratel a kutil abych si koupil nějakou legendu. Chci jezdit. Ale jaksi když to má 150 poníků a 250kg, bezpečn. prvky žádné, je to nad mé možnosti a hlava řekne ne ikdyž se mi třeba moc líbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #134

Biker_xx píše: Trochu mi tohle fórum přijde jako: Mám starou vránu a protože nemám na novou, našel jsem si spoustu pofidérních důvodů, proč jsou ty nový horší. Svez se pořádně na 1198 a moc jinejch důvodů než upjatá nostalgie ti nezbyde, abys nekoukal na 916 zkrz prsty. Taky dovedu ocenit kouzlo oldtimerů, ale čeho moc... A mimochodem, ten příšernej ohromnej těžkej Diavel má suchou hmotnost o 7kg větší, než tvůj hbitej, starou školou a ručně stavěnej superbike...



casto to tak lidi delaj a omlouvaj starsi motku i kdyz by chteli novejsi....nicmene ne vsichni....ja treba rozstrelil Tuono-R 08 a rozhlizel se po novy motce a projel 1198, RC8R Streetfightera a nakonec vzal S4RS....ne kvuli penezum (SF a 1098 stali skoro stejne), ale proste protoze mi vyhovuje nejvic....SF sice jede vic, ale strasne se mi nelibi... a mimo okruh je i ten monster az az

a chapu ze i jinejm lidem se vic libi 998/999 nez 1098/1198 i kdyz jedou hur.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:18 | Nahoru | #135

Londoner píše: omluva, mas pravdu tenhle ho ma.....nicmene i tak to u takovyhle motorky nechapu...



V poho vždyť to je novinka. Já to chápu tak že spousta nováčků začíná hned na vyšším obsahu, někteří rovnou na litru. A tohle jim v začátku pomůže. A jestli to jde vypnout tak to přece nemůže ničemu vadit a je to fajn...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #136

Londoner píše: casto to tak lidi delaj a omlouvaj starsi motku i kdyz by chteli novejsi....nicmene ne vsichni....ja treba rozstrelil Tuono-R 08 a rozhlizel se po novy motce a projel 1198, RC8R Streetfightera a nakonec vzal S4RS....ne kvuli penezum (SF a 1098 stali skoro stejne), ale proste protoze mi vyhovuje nejvic....SF sice jede vic, ale strasne se mi nelibi... a mimo okruh je i ten monster az az

a chapu ze i jinejm lidem se vic libi 998/999 nez 1098/1198 i kdyz jedou hur.....



Mě se taky nejvíc líbí 916 ale na ježdění bych si ji nekoupil protože bych si netroufnul. Koupil bych modernější.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:26 | Nahoru | #137

DMC.motobiker píše: Biker_xx> Mně by se 1098ma líbila , ale za 916 bych ji asi nevyměnil...


Ten jeho příspěvek mi nestál za reakci, ale my dva se snad ve všem shodneme

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:27 | Nahoru | #138

xyz777 píše: Mě se taky nejvíc líbí 916 ale na ježdění bych si ji nekoupil protože bych si netroufnul. Koupil bych modernější.



A že v česku drtivá většina motorkářů nemá na novou Ducati je přece normální a logické. A že brání své moto taky chápu, netřeba se jim vysmývat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:38 | Nahoru | #139

xyz777 píše: V poho vždyť to je novinka. Já to chápu tak že spousta nováčků začíná hned na vyšším obsahu, někteří rovnou na litru. A tohle jim v začátku pomůže. A jestli to jde vypnout tak to přece nemůže ničemu vadit a je to fajn...



ja to myslel tak, ze TC ma nejakej smysl na okruhu a tenhle monster neni zrovna okruhovy naradi.....navic to utrhnou bude chcit kus umeni s 90 ponikama-me to spis prijde jako marketing nez uzitecna vec, ale pokud se da vypnou tak ok.....

jo a myslim, ze jestli na tom nekdo zacne a bude vyuzivat TC, tak to bude slusnej strelec

Naposledy editováno 23.01.2011 21:39:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:49 | Nahoru | #140
Londoner> No má to mít 100 poníků a při té nízké váze a velkém krouťáku to asi bude chtít s plynem přece jen opatrně si myslím...ale nevím. A kontrola trakce souvisí i s antishopem a s tím aby motor necukal při nižších otáčkách? Nemám v tom úplně jasno.... jisté je že to bude šetřit drahou zadní gumu A co teprve ta speciálně vyvinutá zadní pneu od Pirelli pro Diavel, to asi bude pálka....

Naposledy editováno 23.01.2011 21:49:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:51 | Nahoru | #141

Londoner píše:

jo a myslim, ze jestli na tom nekdo zacne a bude vyuzivat TC, tak to bude slusnej strelec



Myslíš tím že se nikdy nenaučí jezdit? Možná na tom něco bude, těžko říct....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 21:54 | Nahoru | #142

xyz777 píše: Myslíš tím že se nikdy nenaučí jezdit? Možná na tom něco bude, těžko říct....



ne ja myslel, ze aby zasahla TC, tak uz musis jet slusnou pilu.....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:01 | Nahoru | #143
Biker_xx> je to asi tak...někteří ve svých životech zakotví u jedný ženský... mohou si zaskočit za jinou(když o tom ta první neví )...ale tu víru v budoucnost s ní, pocit blaha a jistoty jim dá zase ta jedna, která ví jak to s nima má koulet.

Ti co mění své lásky dle jejich aktuálních parametrů a nejnovějších trendů...stejně nakonec později skončí u nějakýho "oldtimera", jim rovného s kterým dožijou v pokoji a v ústraní ...pokud dostanou ještě tu šanci

Naposledy editováno 23.01.2011 22:04:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:01 | Nahoru | #144

xyz777 píše: Londoner> No má to mít 100 poníků a při té nízké váze a velkém krouťáku to asi bude chtít s plynem přece jen opatrně si myslím...ale nevím. A kontrola trakce souvisí i s antishopem a s tím aby motor necukal při nižších otáčkách? Nemám v tom úplně jasno.... jisté je že to bude šetřit drahou zadní gumu A co teprve ta speciálně vyvinutá zadní pneu od Pirelli pro Diavel, to asi bude pálka....



Ok 100hp na klice=90 na motoru-ty pocitam ja a s tou vahou....jo je to relativne lehky( o 10kg min nez ten muj) ale zas to neni 125tka, ze jo....jednoduse mi to prijde blbost to cpat na takhle slabyho nahace....u litrovyho 160hp SS to chapu.....

s tim cukanim TC nema nic spolecnyho, podle me teda.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:05 | Nahoru | #145

Londoner píše: ne ja myslel, ze aby zasahla TC, tak uz musis jet slusnou pilu.....



Nechám si to vysvětlit při první příležitosti. Myslel jsem že kontrola trakce DTC zasahuje také při rozjezdu a o tom jsem celou dobu mluvil.
Že bych tento elektronický bezp. systém využil i během jízdy mě vůbec nenapadlo. Myslel jsi to že elektronika zasáhne když ti začne klouzat zadní kolo na výjezdu ze zatáčky(hisider)? Na okruh nikdy nepojedu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:09 | Nahoru | #146

Londoner píše: Ok 100hp na klice=90 na motoru

To mas nejak spatne ne? Urcite chces rict 100hp na klice = necelejch 90 na kole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:12 | Nahoru | #147

t_freedom píše: Biker_xx> je to asi tak...někteří ve svých životech zakotví u jedný ženský... mohou si zaskočit za jinou(když o tom ta první neví )...ale tu víru v budoucnost s ní, pocit blaha a jistoty jim dá zase ta jedna, která ví jak to s nima má koulet.

Ti co mění své lásky dle jejich aktuálních parametrů a nejnovějších trendů...stejně nakonec později skončí u nějakýho "oldtimera", jim rovného s kterým dožijou v pokoji a v ústraní ...pokud dostanou ještě tu šanci



A jejej a to je teprve konec ledna

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:18 | Nahoru | #148

xyz777 píše: Nechám si to vysvětlit při první příležitosti. Myslel jsem že kontrola trakce DTC zasahuje také při rozjezdu a o tom jsem celou dobu mluvil.
Že bych tento elektronický bezp. systém využil i během jízdy mě vůbec nenapadlo. Myslel jsi to že elektronika zasáhne když ti začne klouzat zadní kolo na výjezdu ze zatáčky(hisider)? Na okruh nikdy nepojedu.



jo presne to jsem myslel (highsider) na nic jinyho to v podstate neni....

nevim k cemu by ti to bylo pri rozjezdu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:18 | Nahoru | #149
xyz777> vpohodě...jen reakce na trošku "selfish" podotek pana Bikera_xx ...ale žádná žíla

Jo a leden, jo vpoho...já mám momentálně v řešení vejfucky ...takže práce jak na kostele.Nenudím se...a sbírám informace...
Mě to samý napadlo když čtu vaše přestřelky s Londonerem ...100Hp na klice- 90HP na motoru(tedy gumě, že), TC při 90HP (dle mě taky na hovno) ...TC pro ježdění ne na okruhu(ještě víc na hovno) a pravda bude stejně někde jinde...myslím, že na jaře

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:19 | Nahoru | #150

pylot píše: To mas nejak spatne ne? Urcite chces rict 100hp na klice = necelejch 90 na kole.



jo jo sem se upsal.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist