bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motorky s investičním potenciálem
20.4.2018 v 13:21
Čau všichni, u aut se o tom zvlášť v poslední době mluví poměrně často a některé stroje se prodávají za často nesmyslné částky, ale u motorek takových diskusí moc neslýchám a ani na netu jsem na nic moc nenarazil.

Nechci teď žádné objektivní rady, spíš mě zajímá názor ostatních na motorky, ze kterých se postupem času stanou žádané veterány, tzv. future classics. Nemluvím o motorkách z padesátých let, které už dávno veterány jsou, ale o strojích od řekněme začátku nebo půlky devadesátých let do dneška - co z nich se stane klasikami? Co vy na to?

Například naprosto jednoznačně sem patří Ducati 916, která se už pod 5.000 EUR prakticky nedá sehnat a hezké kousky stojí klidně dvojnásobek.

Nebo Cagiva Elefant (to už se dostávám jestě víc do historie, pravda), která jako jediná italská motorka vyhrála Dakar.

Naposledy editováno 20.04.2018 13:37:27
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:24 | Nahoru | #1
Ducati Paul Smart, Ducati MH 900, Ducati Sport, GT atd.

3 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:25 | Nahoru | #2
z pohledu toho, ze ty motorky neklesaji na cene, nebo naopak mirne stoupaji bude/je klasikem kde co... ale proti autum je to celkem o nicem. dal jsi priklad nejklasictejsi klasiky a ani ta jeste ani nedosahuje ceny jako mela jako nova (kdyz teda neoperuju s hodnotou penez ted a kdysi)

u motorek je zajimavej fenomen cesky motorky... jako "ceneny veteran" jsou dneska brany uplne nicemny krapy typu perak nebo fichtl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:26 | Nahoru | #3

strakon píše: Ducati Paul Smart, Ducati MH 900, Ducati Sport, GT atd.



... už jsem se lekl, když jsem tady viděl tvou přezdívku

Investiční potenciál má každá, měl jsem několik motorek a furt akorát investuju

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:27 | Nahoru | #4
assassin> jo, nebo za tu olejničku půlitra už neví co by si řekli za nechutnou částku

1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:30 | Nahoru | #5
MZ ETZ251

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:32 | Nahoru | #6
Harry007> no, to vlastně i Simson

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:34 | Nahoru | #7
assassin> Souhlasím, investice s návratností motorky asi úplně nejsou, ale podívejme se na to tak, co se bude na srazech za 20 let nejvíc obdivovat.

916 bych srovnal mezi auty s Lancíí Delta, to je zrovna model, na kterém se dá i vydělat, ale takových Fiatů Coupé bude mezi motorkama podle mě taky dost.

Třeba Fireblade, YZF-R1, Africa Twin, Guzzi Centauro?

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:36 | Nahoru | #8
strakon> před 12 rokama jsem 251 kupoval za 10 000, dneska už někteří borci chtějí i 50 000... a hlavně u nás už skoro nejsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:46 | Nahoru | #9
ConteZoncolan> z japonskejch supersportů bych to viděl spíš na ZXR 750 92, případně RC30, RC45 nebo R7, ale ty byly cenově jinde. u těch obyč bych viděl ten problém, že ojetiny stojej nebo stály hubičku, takže si to mohl koupit každej patlal. u těch Ducatek je přecijen ta aura, že je to nákladný na servis, ceny ojetin taky tolik nepadaj a tudíž tam je ten předpoklad, že majitel nebyl nuzák a dopřál motorce i nějakej ten servis, o něco vyšší, i když pravidlo to samozřejmě taky neni...

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 13:52 | Nahoru | #10
jo a ještě bych zapomněl na SP1 a SP2, ty taky pěkně vylítly, samozřejmě rok poté, co jsem prodal

1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:04 | Nahoru | #11
Doplnim - Aprilia RS 250, Suzuki RGV 250, Yamaha RD 250 - 350 LC, Honda NSR 250, dovolím si napsat že to jsou kultovní 2T které už jen zrajou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:09 | Nahoru | #12
Johnny83> Já jsem tyhle Japonce psal proto, abych nebyl obviněnej z italofilie :) Ale souhlasím, že mezi Ducati těch klasiků určitě bude objektivně víc, jenom takovej Monster je jedna z největších, ačkoliv se to na ceně nijak neprojevuje.

Ale i mezi těmi Japonci je dost klasiků, ZXR 750 nebo RC30/RC45 tam taky budou patřit, ale R7 je závodní speciál a normálně ho jako ojetinu neseženeš. V tomhle beru tu R1 víc jako klasiku - je to motorka, která hodně z nás visela v pokoji na plakátech, stejně jako třeba GSX-R, ZX-7R a později třeba RSV Mille.

1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:10 | Nahoru | #13
Přidám se...za mě Guzzi V11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:13 | Nahoru | #14
D-fens> Souhlasím! A mezi dvoutaktama bych nezapomínal ani na Cagivu Mito, první "dospělá" motorka, kterou jsem řídil :)

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:14 | Nahoru | #15
Lof87> Le Mans jednoznačně taky, ale ve svým "to-do" seznamu ji mám až za Centaurem. I když Lemanka je kultovnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:20 | Nahoru | #16
ConteZoncolan> Já bych na Mito klidně zapomněl, je jich hodně, stejně tak RS 125, ty moc časem neporostou, ale třeba se pletu

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:20 | Nahoru | #17
ConteZoncolan> mně se na starý kolena začíná líbit i yzf 750

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:26 | Nahoru | #18
ConteZoncolan> Le Mans je krásná, ale pro mě je nejkrásnější sportka s zelenožlutou metlou. Mít love a prostor tak volím ji a k ní možná ještě GT či Sportku od Ducati. Paul Smart se za rozumný peníze už nedá koupit.

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:29 | Nahoru | #19
D-fens> Je jich dost, ale Mito podle mě poroste kvůli své podobnosti s 916. Mimochodem ještě jedna věc od Tamburiniho je podle mě kult - MV Agusta F4.

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:33 | Nahoru | #20
Jo, a možná mě ukamenujete, ale mně se líbí i Aprilia Motò 6.5...

1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:39 | Nahoru | #21
IMHO v blízké budoucnosti nejvíc poroste cena ZXR 400, nechcete si někdo slušně vydělat, dám dobrou cenu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:42 | Nahoru | #22

Johnny83 píše: IMHO v blízké budoucnosti nejvíc poroste cena ZXR 400, nechcete si někdo slušně vydělat, dám dobrou cenu?



Pořádně ji ošéfuj a nech pro děti až vyrostou

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:42 | Nahoru | #23
cokoliv ve stáří od 30 let, já bych i to rezavýho péroše 350 bral i když je to pro některé křáp , za svých xx strojů jawa/čz se na rozdíl od toho co vidím na akcích a srazech stydět nemusím a to jsem začal teprve před 5 lety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:43 | Nahoru | #24
D-fens> těm zlámu ruce jestli přitáhnou domů motorku né prodej zatim nehrotim, zase by mě to pak z odstupem mrzelo a stejně za to dostanu hovno...

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:49 | Nahoru | #25
... Suzuki GS 1200SS

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 14:54 | Nahoru | #26
Jednoznačně RSV Mille R.

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 15:33 | Nahoru | #27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 15:40 | Nahoru | #28

Johnny83 píše: D-fens> těm zlámu ruce jestli přitáhnou domů motorku né prodej zatim nehrotim, zase by mě to pak z odstupem mrzelo a stejně za to dostanu hovno...



Máš fotku tý paštiky ?

Koukni na ytubu na pána - Dr.Suda, mazlí zxr 400, zní udělal zabijáka 750sátek a ze zzr 1100 poprvé dostali přes 300km/h ze série po úpravách, nádhera

E: lehkých úpravách

Naposledy editováno 20.04.2018 15:42:08

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 16:04 | Nahoru | #29

assassin píše: z pohledu toho, ze ty motorky neklesaji na cene, nebo naopak mirne stoupaji bude/je klasikem kde co... ale proti autum je to celkem o nicem. dal jsi priklad nejklasictejsi klasiky a ani ta jeste ani nedosahuje ceny jako mela jako nova (kdyz teda neoperuju s hodnotou penez ted a kdysi)

u motorek je zajimavej fenomen cesky motorky... jako "ceneny veteran" jsou dneska brany uplne nicemny krapy typu perak nebo fichtl

napsal bych,kolik jsem na aukru dostal za pařeza. kdybych se nestyděl,že jsem si to vzal

motorky s investičním potenciálem

20.4.2018 v 16:36 | Nahoru | #30
SP-1 spokojeně roste na ceně A ona i ta Afrika časem levnější nebude...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála
Ducati 916 Ducati 916 Sk8etnies 0 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies


TOPlist