Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Nebo mi teda vysvětli proč se snaží výrobci udávat úplně nereálnou suchou hmotnost když je to pro běžné uživatele (potenciální zákazníky) v podstatě jedno? Asi to tak jedno nebude, protože i většina testů v časácích nebo tady na motorkářích je taková že tyhle údaje opíšou z katalogu a vůbec se nenamáhají zjišťovat pravdivé údaje.
Jo kdybych věděl že všichni počítají suchou hmotnost podle předem daných pravidel stejně, to by bylo něco jiného. Ale jak už jsem psal výše tak to není. Každá firma na to jde v laboratorních podmínkách jinak (a neřekne jak) a aby to bylo ještě víc zajímavé u každého svého typu může tuhle metodu změnit. A pak si vyber.
A že by byly cendura v nevýhodě, proč? Naopak, zákazník by dostal přesnější popis toho co kupuje a mohl se rozhodout jestli vůbec takového mastodona zvládne.
Já chápu a plně s tebou souhlasím že když mě něco okouzlí tak už to chci za každou cenu. A o tom to je. To se mi na tom nelíbí. Nejdřív tě nalákají do svého motosalonu na skvělé katalogové hodnoty, tam tě okouzlí a ikdyž se pak později dovíš jaká je skutečnost už tě mají v hrsti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Na něco tě přece do svýho showroomu nalákat musej a je jen na tobě,jestli rovnou vyjedeš,nebo vyjdeš a ještě si to rozmyslíš.
Si totiž myslim,že v dnešní době jsou všechny motorky dobrý(myslim teda normální zažitý značky).Ze supersportů už neteče olej,maj vyšší výkon při kterym míň žerou,brzděj,maj servisní intervaly jako dřívější cesťáky a váhu zhruba stejnou,nebo spíš nižší.Vony ty parametry u toho "starýho poctivýho železa" byly taky trochu zkreslený...Stejně si myslim,že většina parametrářů nejen z tohoto fóra nedokáže naplno využít potenciál svý mašiny ani zdaleka.
Mimochodem já už na Diavelu na výstavě seděl a prohlíd si ho naživo a mě se třeba líbí.Jedinou výtku bych měl k plastový imitaci broušenýho hliníku u nádrže.I když vypadá hodně věrně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |