Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
To,že Monster je dneska výhradně vzducháč,takže nemusim přičítat 3L vody,že do jednoho motoru naleju o litr oleje víc a k jinýmu zas patří o půl kg lehčí baterka mi připadá jako hnidopišství.
Například zrovna Ducati je stejně pro většinu lidí polotovar i když už v základu paráda.Málo z nich vydrží ji mít v původním stavu a nenacpat tam nějaký carbony,vyměnit laufy,někdy dokonce lehčí kola.Se mrkni do registrací.
Výkon se podle mě vždycky měřil na klice,ne?To,že Japončíci(doufam,že jenom oni) přidáváj u SS ještě náporový sání je jenom marketing,kterej rozumně uvažujícího člověka neovlivní a u pitomce je mi to jedno.
Ve finále se na něčem svezeš,co tě okouzlí a neřešíš vůbec kolik to váží,jakej to má výkon,váhu,nebo se ti to prostě jenom strašně líbí a jdeš si to koupit.
Naposledy editováno 23.01.2011 11:52:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Nebo mi teda vysvětli proč se snaží výrobci udávat úplně nereálnou suchou hmotnost když je to pro běžné uživatele (potenciální zákazníky) v podstatě jedno? Asi to tak jedno nebude, protože i většina testů v časácích nebo tady na motorkářích je taková že tyhle údaje opíšou z katalogu a vůbec se nenamáhají zjišťovat pravdivé údaje.
Jo kdybych věděl že všichni počítají suchou hmotnost podle předem daných pravidel stejně, to by bylo něco jiného. Ale jak už jsem psal výše tak to není. Každá firma na to jde v laboratorních podmínkách jinak (a neřekne jak) a aby to bylo ještě víc zajímavé u každého svého typu může tuhle metodu změnit. A pak si vyber.
A že by byly cendura v nevýhodě, proč? Naopak, zákazník by dostal přesnější popis toho co kupuje a mohl se rozhodout jestli vůbec takového mastodona zvládne.
Já chápu a plně s tebou souhlasím že když mě něco okouzlí tak už to chci za každou cenu. A o tom to je. To se mi na tom nelíbí. Nejdřív tě nalákají do svého motosalonu na skvělé katalogové hodnoty, tam tě okouzlí a ikdyž se pak později dovíš jaká je skutečnost už tě mají v hrsti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |