globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 11:51 | Nahoru | #1
xyz777> Sem tim chtěl říct,že pro běžnýho uživatele + - pár kilo nic neznamená.Ve finále bys taky moh řešit deka a pak si dáš někde guláš s osmi a dvouma birellama a je to stejně v prdeli.Takhle prostě každej výrobce napíše jak umí udělat lehkou-těžkou motorku za sucha a je to.Kdyby se to muselo třeba udávat full,včetně plný nádrže,tak je třeba Adventure se svojí třcetilitrovkou kapánek v nevýhodě.
To,že Monster je dneska výhradně vzducháč,takže nemusim přičítat 3L vody,že do jednoho motoru naleju o litr oleje víc a k jinýmu zas patří o půl kg lehčí baterka mi připadá jako hnidopišství.
Například zrovna Ducati je stejně pro většinu lidí polotovar i když už v základu paráda.Málo z nich vydrží ji mít v původním stavu a nenacpat tam nějaký carbony,vyměnit laufy,někdy dokonce lehčí kola.Se mrkni do registrací.
Výkon se podle mě vždycky měřil na klice,ne?To,že Japončíci(doufam,že jenom oni) přidáváj u SS ještě náporový sání je jenom marketing,kterej rozumně uvažujícího člověka neovlivní a u pitomce je mi to jedno.
Ve finále se na něčem svezeš,co tě okouzlí a neřešíš vůbec kolik to váží,jakej to má výkon,váhu,nebo se ti to prostě jenom strašně líbí a jdeš si to koupit.

Naposledy editováno 23.01.2011 11:52:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 16:08 | Nahoru | #2
zmulin> Nevím, podle mě je to individuální. Např. když má někdo 60kg a chce osedlat 100 koňový stroj a ještě není zcela rozhodnutý kterou značku si koupí, může se rozhodovat i podle váhy a +- pár kilo bude hrát roli.
Nebo mi teda vysvětli proč se snaží výrobci udávat úplně nereálnou suchou hmotnost když je to pro běžné uživatele (potenciální zákazníky) v podstatě jedno? Asi to tak jedno nebude, protože i většina testů v časácích nebo tady na motorkářích je taková že tyhle údaje opíšou z katalogu a vůbec se nenamáhají zjišťovat pravdivé údaje.
Jo kdybych věděl že všichni počítají suchou hmotnost podle předem daných pravidel stejně, to by bylo něco jiného. Ale jak už jsem psal výše tak to není. Každá firma na to jde v laboratorních podmínkách jinak (a neřekne jak) a aby to bylo ještě víc zajímavé u každého svého typu může tuhle metodu změnit. A pak si vyber.
A že by byly cendura v nevýhodě, proč? Naopak, zákazník by dostal přesnější popis toho co kupuje a mohl se rozhodout jestli vůbec takového mastodona zvládne.
Já chápu a plně s tebou souhlasím že když mě něco okouzlí tak už to chci za každou cenu. A o tom to je. To se mi na tom nelíbí. Nejdřív tě nalákají do svého motosalonu na skvělé katalogové hodnoty, tam tě okouzlí a ikdyž se pak později dovíš jaká je skutečnost už tě mají v hrsti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist