globalmoto_kveten





Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

assassin> No já nevímm,ale mám 400nm stejně jako kamarád na X v 3l benálu.Plus to mám o dost níž.Takže trvdit,že strá nafta nemá zátah je blbost.

Tdi

26.9.2019 v 11:15 | Nahoru | #62
Ono je blbost tvrdit obecné "pravdy". Vždy je potřeba srovnávat 2 konkrétní auta, aby bylo možno bezpečně říct, co je lepší nebo jestli jsou podobný vlastnostma.

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 11:39 | Nahoru | #63

Pitbullterier píše: assassin> No já nevímm,ale mám 400nm stejně jako kamarád na X v 3l benálu.Plus to mám o dost níž.Takže trvdit,že strá nafta nemá zátah je blbost.



to je v serii? nejakej beznej objem motoru? o dost niz? 35i ma udavanej ten kroutak od 1200 .. o dost niz je kolik?

dulezity je co se srovnava a ty moderni motory obecne jedou o dost vic, nez ty starsi at uz najdeme nejakou vyjimku - staryho ropaka co ma kroutat
k, nebo i slusnej vykon a to jeste nejlepe po uprave...

jo a 400Nm mi neprijde jako extra zazrak... to jsem koukal, ze mam v aute taky a je to docela lenoch (v porovnani s 335i ktere je ma taky je to uplne jinej vesmir)

Naposledy editováno 26.09.2019 11:42:44

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 12:36 | Nahoru | #64
tenere> například rozdíl mezi AGR a ALH (oba rotačky 66 kW a fyyticky v podstatě shodné ale dle vyjádřená škodovky nelze vzájemně zaměňovat) je v tom, že ALH má turbo s naklápěcími lopatkami, AGR to nemá....emisní sytém AGR plní EHK 96/69 ( EURO2), u ALH je to už EURO 3, ALH zavádí koncern někdy na přelomu roku 2000 kvůli EU emisním normám, jak už tady bylo napsáno...atd ...v zadání je i jeden typ motoru s výkonem 81 kW atd...detaily jsou na škoda a vw nebo audi fórech

Naposledy editováno 26.09.2019 12:37:43

Tdi

26.9.2019 v 18:19 | Nahoru | #65
Já jezdím 30km (60km denně) do roboty, a mám teda TDI PD z roku 2006 . Ne že bych nebral benzín, ale mě už se nafta vyplatí. Spolehlivost, no dnešní turbobenzíny taky nejsou jednoduchý. Když bych teď kupoval něco jinýho, možná bych zvážil i něco hybridního, pokud bych šel po spotřebě...

Tdi

26.9.2019 v 18:41 | Nahoru | #66
Já najedu denně kvuli práci 40km a od doby co jsem měl vždy druhý auto na tyto pojíždky tak to byla samá dieslová auta až ted mám CNG. Prostě požadavek byl jasnej, jezdit co nejlevněji, nic jinýho. A druhý auto co mám na tahání je taky diesel
assassin> je jedno co si vy myslíte ale na skutečně světovém trhu vládnou Japonci a Americani.V EU není trh ale politika cizího vyžeň ze strany hl. německých firem

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 21:45 | Nahoru | #68
PetrL3> co se podívat na to tak se dam na vývoj víc peněz na konstrukční součásti s tím ze mají tržní životnost 15 let a jen měním tvar a vybaveni. To znamená ze držím jednu sadu komponentu a mohu ji ve větším množství u dodavatelů objednávat a samozřejmě je cena nižší a kvalita hodně nahoře .Tohle je plánovaní některých světových výrobců. A ted slavný EU výrobci např.. VW. .Každých 5 let vytvoří nove auto a pro to se musí dělat sada komponentu .Za 15 let vytvoří 3 sady coz je trojnásobek ve sklade
oproti předcházejícím výrobcům. Aby ufinancovaly 3 sady v periodě 15 let musí min investovat do vývoje a proto se ty auta sypou. A verte tomu ze ty sady komponentu nejsou u Evropy kompatibilní mezi sebou + navíc dodatečné náklady u jejich dodavatelů. Stačí to takhle?

tenere píše: assassin> je jedno co si vy myslíte ale na skutečně světovém trhu vládnou Japonci a Americani.V EU není trh ale politika cizího vyžeň ze strany hl. německých firem



... když je ti jedno, co si ostatní mysli... tak proč se ty věty píšeš?

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 21:59 | Nahoru | #70
Lume123> nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit vlastnit BMW -mne stačí vidět ty faktury za nove 2L které nepřežijou operativní leasing a mají od 50-100 tisíc a hodně se toho reklamuje. A taky když výrobce neumí udělat 4kolku a musí to toho cpát elektroniku aby se to vůbec rozjelo tak je to taky tragédie .Jinak sorry ale ty vase naftaky nemají výkon ani nastup a ani kroutak .Skutečný nafták který ma výkon a kroutak a nastup je 5 válcový boxer Diesel 5TDF
MedWed> asi nemuze unest ze BMW je nejlepsi...
E: jinak me je to tez u zadele...

Naposledy editováno 26.09.2019 22:01:22
MedWed> to je moje věc !
kokonhead> když si to myslíte .Podívejte kolik se prodá Lexus a kolik BMW .A pak mluvte o tom co je nejlepší

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 22:11 | Nahoru | #74
tenere> nejlepsi je sluzebni

A 1.9 tdi f cipu na hlinach lexus strci do kapsy...

(reakce na) Tdi

26.9.2019 v 22:57 | Nahoru | #75
tenere> co že to tedy máš za káru?

Tdi

27.9.2019 v 01:20 | Nahoru | #76
tenere si z Vás děla pr..el a jen tady trolí. Ten jeho vychvalovaný nafťák 5TDF je totiž motor z ruského tanku

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 04:01 | Nahoru | #77

tenere píše: MedWed> to je moje věc !



... jasný, to chápu že se s diagnózou nechceš chlubit...

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 04:02 | Nahoru | #78

kokonhead píše: MedWed> asi nemuze unest ze BMW je nejlepsi...
E: jinak me je to tez u zadele...



Twl to si nemyslím ani já... a to jsem asi nejvíc největší fanda...

Borntobewild píše: Já třeba nechápu, proč někdo autem jezdí na naftu nebo na benzín, když to má oproti LPG skoro dvojnásobný náklady


No, přestavba na LPG nemusí být zrovna terno:

http://dfens-cz.com/...uz-nikdy-nechci-lpg/

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 08:44 | Nahoru | #80
Tenere: u subaru uz pouzivaj haldex, tak to si nemaj s bmw co vycitat - ja jezdil s obojim a za me je ctyrkolka u bmw lepsi. Navic snad vsem majitelum imprezy wrx motor zakukal na klice a rezne to jak o zivot. A co teprve jejich slavny diesel? Tam je ten naskok diky lepsi technice a materialum videt hned :D hele dekuju, ale subaru mi fakt domu nesmi
Spazik>
Nečet jsem to celé, jenom prolít. Ten článek je zkreslený, zaujatý.
Při aktuálních cenách stojí LPG oproti benzínu pod polovinu. Mám na autě přes 200 tis. Jediná závada, která se dá svést na LPG byly zapalovací cívky a i to je diskutabilní. Plyn mi už ušetřil částku, kterou jsem za auto dal a je pravděpodobné, že bez větších investic ještě jednou tolik najedu.
Plyn má jiné vlastnosti, než benzín. Do některých motorů se nehodí, u některých s tím musí montážník a uživatel více počítat.
Dostalo mě, jak na jiném fóru si týpek stěžoval, že mu ve 400 tis. odešlo těsnění pod hlavou a plyn už nikdy.
Borntobewild> Jenze LPG uz do moderního motoru nenacpes tak levne, bezproblémove a ani tolik neusetris na benzinu - a ja uz nechci jezdit nejakou starou pleckou - preci jen nakej cas v aute trávím a chci byt ten cas v pohode nebo si ho dokonce užít a ne se jen utesovat tim, ze jedu za levno... ono si za ty ušetřené prachy ten “protrpenej” cas nekoupis ...

(Ikdyz teda moje auto uz se do kategorie stara plecka posunulo :( )

Naposledy editováno 27.09.2019 09:18:34
assassin>
Já se naopak vyžívám se starších, spolehlivých autech. Ke štěstí mi úplně stačí klima, posilovače, ABS ... Žádný nový hovadiny nepotřebuju.
Co se týče podvozku, jízdních vlastností pružnosti motoru, komfortu, myslím že za posledních 20 let auta žádný velký pokrok neudělala. Rozdíl je ve funkcích, které opravdu nepotřebuju. Svezl jsem se i novýma autama a nevidím oproti mé 18 let staré Toyotě takový rozdíl, abych za ujetý kilometr platil 5x víc.
Borntobewild> Co bys teda doporučil za auto co snese dlouhodobě bez problémů lpg, koupíš ho za rozumnu a má pos, klimu?
assassin> Stále jsou na trhu nové vozy s "moderním" motorem, které nemají přímý vstřik, takže je třeba podívat se tam. Pokud nejde, jít do CNG.

Pokud je LPG správně namontováno a do správného auta, tak o něm vůbec nevíš. Na LPG mám najeto přes 600tis km a přešel jsem k němu od dieselu, který jsem měl v úplně novém autě, kde už při 80tis km jsem dělal repas čerpadla celkově za 60tis kč. (Bylo to v roce asi 2003), 6 měsíců po záruce. Pak začali další problémy, tak auto šlo z baráku. Další auto jsem koupil benzín, který jsem po 1/2 roce nechal předělat na LPG. Dnes jen lituji, že jsem LPG neměl dřívěji.

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 10:31 | Nahoru | #86
Borntobewild> pokud srovnám volvo s 80 z roku 2005 a 2015 tak skutečně nic extra navíc taky nevidím u stejného modelu ale u některých aut je to vlastně úplně jinej model, přestože nese stejnej název.

Tady zase děláte tu věc, že srovnéváte obecně a to se prostě nedá. Bez srovnávání 2 konkrétních aut si každej představujete něco úplně jinýho a nemá to smysl.
Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 10:53 | Nahoru | #88

Borntobewild píše: assassin>
Já se naopak vyžívám se starších, spolehlivých autech. Ke štěstí mi úplně stačí klima, posilovače, ABS ... Žádný nový hovadiny nepotřebuju.
Co se týče podvozku, jízdních vlastností pružnosti motoru, komfortu, myslím že za posledních 20 let auta žádný velký pokrok neudělala. Rozdíl je ve funkcích, které opravdu nepotřebuju. Svezl jsem se i novýma autama a nevidím oproti mé 18 let staré Toyotě takový rozdíl, abych za ujetý kilometr platil 5x víc.



no co clovek to nazor, ja si myslim, ze stary auto neni spolehlivy uz jen kvuli tomu, ze je stary a ma najeto nesmysl...

taky rozhodne nemam pocit, ze by se ty auta nikam neposunuly... nevim co jsi zkousel, ale proti stary toyote si troufam rict je komfortem a vykony jinde kde co...

jestli ti to vyhovuje, jen dobre, ja bych ale klidne bral nejake nove

AndělČK píše: assassin> Stále jsou na trhu nové vozy s "moderním" motorem, které nemají přímý vstřik, takže je třeba podívat se tam. Pokud nejde, jít do CNG.

Pokud je LPG správně namontováno a do správného auta, tak o něm vůbec nevíš. Na LPG mám najeto přes 600tis km a přešel jsem k němu od dieselu, který jsem měl v úplně novém autě, kde už při 80tis km jsem dělal repas čerpadla celkově za 60tis kč. (Bylo to v roce asi 2003), 6 měsíců po záruce. Pak začali další problémy, tak auto šlo z baráku. Další auto jsem koupil benzín, který jsem po 1/2 roce nechal předělat na LPG. Dnes jen lituji, že jsem LPG neměl dřívěji.



asi me toho moc nenapada... rozhodne ne z kategorie aut ve kterych klidne stravim par hodin jizdy. treba dacie maji asi neprimej vstrik, naky levnejsi fiaty...

me proste nevadi si za luxus pri cestovani priplatit ... usetrim 60tis za cerpadlo a koupim si za to co? obri televizi?

Borntobewild píše: Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.



hele treba ve fabii mi staci jet tak 100km a uz mam krece v nohou ... dalsi vec, ze tam neni HF a audio se neda skoro poslouchat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist