Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Spazik>
Nečet jsem to celé, jenom prolít. Ten článek je zkreslený, zaujatý.
Při aktuálních cenách stojí LPG oproti benzínu pod polovinu. Mám na autě přes 200 tis. Jediná závada, která se dá svést na LPG byly zapalovací cívky a i to je diskutabilní. Plyn mi už ušetřil částku, kterou jsem za auto dal a je pravděpodobné, že bez větších investic ještě jednou tolik najedu.
Plyn má jiné vlastnosti, než benzín. Do některých motorů se nehodí, u některých s tím musí montážník a uživatel více počítat.
Dostalo mě, jak na jiném fóru si týpek stěžoval, že mu ve 400 tis. odešlo těsnění pod hlavou a plyn už nikdy.
Borntobewild> Jenze LPG uz do moderního motoru nenacpes tak levne, bezproblémove a ani tolik neusetris na benzinu - a ja uz nechci jezdit nejakou starou pleckou - preci jen nakej cas v aute trávím a chci byt ten cas v pohode nebo si ho dokonce užít a ne se jen utesovat tim, ze jedu za levno... ono si za ty ušetřené prachy ten “protrpenej” cas nekoupis ...

(Ikdyz teda moje auto uz se do kategorie stara plecka posunulo :( )

Naposledy editováno 27.09.2019 09:18:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist