Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Borntobewild píše: Já třeba nechápu, proč někdo autem jezdí na naftu nebo na benzín, když to má oproti LPG skoro dvojnásobný náklady


No, přestavba na LPG nemusí být zrovna terno:

http://dfens-cz.com/...uz-nikdy-nechci-lpg/
Spazik>
Nečet jsem to celé, jenom prolít. Ten článek je zkreslený, zaujatý.
Při aktuálních cenách stojí LPG oproti benzínu pod polovinu. Mám na autě přes 200 tis. Jediná závada, která se dá svést na LPG byly zapalovací cívky a i to je diskutabilní. Plyn mi už ušetřil částku, kterou jsem za auto dal a je pravděpodobné, že bez větších investic ještě jednou tolik najedu.
Plyn má jiné vlastnosti, než benzín. Do některých motorů se nehodí, u některých s tím musí montážník a uživatel více počítat.
Dostalo mě, jak na jiném fóru si týpek stěžoval, že mu ve 400 tis. odešlo těsnění pod hlavou a plyn už nikdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist