Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.

Borntobewild píše: Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.



hele treba ve fabii mi staci jet tak 100km a uz mam krece v nohou ... dalsi vec, ze tam neni HF a audio se neda skoro poslouchat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist