Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 08:44 | Nahoru | #1
Tenere: u subaru uz pouzivaj haldex, tak to si nemaj s bmw co vycitat - ja jezdil s obojim a za me je ctyrkolka u bmw lepsi. Navic snad vsem majitelum imprezy wrx motor zakukal na klice a rezne to jak o zivot. A co teprve jejich slavny diesel? Tam je ten naskok diky lepsi technice a materialum videt hned :D hele dekuju, ale subaru mi fakt domu nesmi
assassin> s kterým Subaru jsi jezdil co mělo Haldex? zadne nemelo ani nemá haldex .A BMW 4kolka ?? to je k smíchu když ti nefunguje-je toho dost na internetu a navíc je jen přes abs senzor . Motory v impreze jsou stejné jako ve forester ,baja ,legacy a brz a nikde se nekousou taze vedle jak ta jedle.Jo stara suba reznou stejne jako bmw takze nic noveho a s diesel mas bohužel plnou pravdu protože se chtelo zavděčit evrope ale bohužel to zkurvily a bohudik ho prodavaly jen v EU a nikde jinde není .Ono třeba vymenit spodni cep trva 15 min a stoji 10-15 USD a cep na ramenech u tvého BMW je zality v hlinikovem rameni a musís rozebrat cele ulozeni napravy a pote to sesadit a udelat geometri a jen rameno stoji 150 USD a a práce cca 2500 Kč takze tady je zrovna videt jak je co delane a promyslene do detailu.A to nebudu rozebirat další svinarny BMW u diesel 6 valcu a hlavne převodovky x-drive
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist