globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.1.2023 v 17:56 | Nahoru | #6211
CB600> No pokud je to stejné jak 250L pak stačí povolit všechny 4 šrouby a mělo by stím jít pohnout

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.1.2023 v 19:33 | Nahoru | #6212
Pro pobavení. Rozpočet na opravu motorky po nehodě. Motorka je pojízdná.Pouhých 251 tisíc a nějaký drobný neber to.

Mám na prodej dvě kompletní kola s ABS rok 2019



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.1.2023 v 20:53 | Nahoru | #6213
Frantacz> Mazec , proč si kupovat novou za 130, když můžeš mít opravenou za 250 , co to je za servis? Nějací zloději?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2023 v 10:38 | Nahoru | #6214
Boryšumí> Autorizovaný servis Honda.
Bohužel u 250 l jsou ceny dílů katastrofa.Co neseženeš v druhovýrobě stojí balík.Nahánějí tak nízskoucenu.
Za mě už Honda ne.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2023 v 15:26 | Nahoru | #6215
Tak už jsem objevil to nastavení sklonu. Ty čtyři černé inbus šroubky drží jen masku se světlem, sklon tam není možné nastavit. Úhlopříčně jsou šedé šroubky s šestihranem asi 8 mm. To vpravo dole šteluje sklon - nahoru je proti směru hodinek. To vlevo nahoře zřejmě bude ladit horizontální orientaci....

Frantacz - Tak ono toto bude platit asi obecně, že vozidlo poskládané z jednotlivě nakoupených bude několikanásobně dražší než koupit hotové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2023 v 16:48 | Nahoru | #6216

Frantacz píše: Boryšumí> Autorizovaný servis Honda.
Bohužel u 250 l jsou ceny dílů katastrofa.Co neseženeš v druhovýrobě stojí balík.Nahánějí tak nízskoucenu.
Za mě už Honda ne.



To zaplatila pojišťovna tu opravu?Nebo proč jsi to dával za takovýdle prachy opravovat, když je za 140 nová?

Naposledy editováno 08.01.2023 16:49:01

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2023 v 20:00 | Nahoru | #6217
CB600> To sice ano, ale je sakra rozdíl jestli ta složenina bude dražší dvakrát než nové moto nebo desetkrát.
Náboje 250 l r.v. 2019 cena každého přes dvacet tisíc.(cca půl roku stará informace)
Přední přední náboj Versys X 300 (řekněme ,, srovnatelná motorka") neco přes 8 000 (dva měsíce stará informace)
Vysvětli mě jaký je důvod k tomu, aby náboj Honda byl téměr 3 * dražší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2023 v 20:09 | Nahoru | #6218
Fyro> Pokud Ti někdo rozbije vozidlo, musíš:
1. nahlásit nehodu na pojišťovnu viníka
2.umožnit technikovy pojišťovny provést prohlídku vozidla.
3.převést moto do servisu, kde vypracují cenovou nabídku na opravu moto ( viz nahoře)
4.cenovou nabídku na opravu předáš pojišťovně viníka, která rozhodne jestli se bude opravovat nebo vyhlásí totální škodu.

Pojišťovna tu opravu platit nebude.Já jsem to opravovat samozřejmě nenechal.Motorka je v dražbě a já čekám až pojišťovna určí
,,skutečnou výši škody"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 11:16 | Nahoru | #6219
Frantacz> oni si nemají japonci co vyčítat. Ten versys má zase 3x dražší kotouč než crf a třeba klikovku proti Ř2 yamaze z indonésie
http://en.microfiches.net
Prostě zákazníci při volbě strojů ceny dílů neřeší, takže importéři do eu taky ne.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 12:32 | Nahoru | #6220
bledemon> Jo ty ceny dílů to je vždycky nepříjemný překvapení

Naposledy editováno 09.01.2023 12:32:27

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 12:37 | Nahoru | #6221
Jinak k tématu malých dualsportů-tak to vypadá že nějaký novinky v roce 2023 nebudou?klx 300 nic, yamaha nic?
himalayan 450 nicse neděje,jestli KTM 390 neudělá s 21/ 18,Možná jestli to představí v půlce roku jsem četl Na zahraničních fórech,
Váha tam stejně asi bude 170 kg a cena ke 200stům ,himal taky možná až v druhý půlce roku...Váha si nemyslím že by byla pod 170, cena taky bude tak kolem 170 000
Takže nic moc novýho se dít asi nebude.
Z nových je ta Honda…Pořád vlastně nemá konkurenci, nezbývá tedy než si jednu v té nové barvě objednat,cena je cca 144tisíc,Dodají prý v březnu až dubnu.Jo a nebyli ani schopný tam dát ty led světla a blinkry…

Naposledy editováno 09.01.2023 12:57:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 13:06 | Nahoru | #6222
Fyro> Jj, jsem rad, ze jsem se loni rozhoupal a necekal dalsi rok.

Bavil jsem se s clovekem z Kawi, zda sem nebudou dovazet treba KLR650 (ano, tezka mrcha), nebo nepripravuji nejaky lehky dualsport. Pry vubec, pac jim to pri soucasne legislative nedava smysl. A to jak diky normam EURO, ABS, tak i tim, ze se s tim v zapadni Evrope neda prakticky legalne jezdit. Kdo jezdi na trat nebo to vozi na vleku, tak pry voli ostre. Tech KX loni dovezli par, zaprasilo se po nich, ale dalsi dovoz uz pry neplanuj (nechapu proc).

Totez asi Suzuki se svoji DRZ400.

Ale verim, ze treba Himl v 650 bude. Jen to uz nema s dualsportem nic spolecneho. Uz ted byl tezkej.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 13:10 | Nahoru | #6223
Asi by se po KLX zaprášilo, hned jak by se objevila, tak jako u Hondy. Ale tak hlavně, že jim to nedává smysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 14:06 | Nahoru | #6224

CB600 píše: Asi by se po KLX zaprášilo, hned jak by se objevila, tak jako u Hondy. Ale tak hlavně, že jim to nedává smysl...



Oni lokální dealeři vůbec nic nevědí,Jejich informace bych vůbec nebral ...Když jsem se ptal jestli bude Z400zase na trhu Tak mi dealeři ve Vrbovce říkali že určitě ne, no a je zpět..

Naposledy editováno 09.01.2023 14:07:04

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 14:07 | Nahoru | #6225

RomanHA píše: Fyro> Jj, jsem rad, ze jsem se loni rozhoupal a necekal dalsi rok.

Bavil jsem se s clovekem z Kawi, zda sem nebudou dovazet treba KLR650 (ano, tezka mrcha), nebo nepripravuji nejaky lehky dualsport. Pry vubec, pac jim to pri soucasne legislative nedava smysl. A to jak diky normam EURO, ABS, tak i tim, ze se s tim v zapadni Evrope neda prakticky legalne jezdit. Kdo jezdi na trat nebo to vozi na vleku, tak pry voli ostre. Tech KX loni dovezli par, zaprasilo se po nich, ale dalsi dovoz uz pry neplanuj (nechapu proc).

Totez asi Suzuki se svoji DRZ400.

Ale verim, ze treba Himl v 650 bude. Jen to uz nema s dualsportem nic spolecneho. Uz ted byl tezkej.


Takhle taky uvažuju, čas se vrátit nedá už nejsme nejmladší a zase čekat jestli náhodou někdo s něčím přijde…Začátek sezony je vždycky stejně nejlepší, kupovat něco pomalu až na zimu…

Naposledy editováno 09.01.2023 14:08:18

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 14:09 | Nahoru | #6226

CB600 píše: Asi by se po KLX zaprášilo, hned jak by se objevila, tak jako u Hondy. Ale tak hlavně, že jim to nedává smysl...


Taky mi to nedává logiku,dokázali prodat i ty 230ky – zastaralý herky ,tak pro 3 stovky by jim lidi utrhali ruce, kór když Honda vloni v podstatě nebyla k dispozici…Sám jsem si ji chtěl koupit a nevěděli vůbec datum dodání, pak mi napsali že je nedostupná do konce roku, tak jsem musel vzít himla. Na tuhle sezónu chci zkusit něco lehčího a ono stejně nic jinýho kromě CRF 300 není..

Naposledy editováno 09.01.2023 14:15:49

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 14:27 | Nahoru | #6227
Když se zaprášilo po CRF300 a je vyprodaná skoro na půl roku dopředu, po KLX300 by se jistě zaprášilo také. Na druhou stranu už by to byla konkurence, takže by to nebylo zadarmo. Tedy neprodávali by motorky co ještě ani nevyrobili a také by si nemohli cenu prostě stanovit jak se jim líbí.
Ale zase chápu, že se Kawě nechce vyvíjet emisní verzi a ABS jen pro EU.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 15:38 | Nahoru | #6228
Deadman> Když se to vyplatí Hondě muselo by se to vyplatit i jim

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 15:40 | Nahoru | #6229
CRF 250/300 L Je na trhu už 10 let a za tu dobu nemá žádnou konkurenci...To je zajímavá tržní situace, že se toho nikdo nechytil a vypadá to že ani moc už nechytne…Asi na tom holt není nějaká velká marže, asi je ziskovější vyrábět ty mastodontyZa 12000 € +.V těch kategoriích je konkurence dost.Ani KTM ka nebyla doteď schopná udělat něco rozumnýho v menší kubatuře,Asi aby si nevykrádala ty velký objemy s vyšší marži..
Nebo nevím proč, vždyť už před lety sliboval majitel KTM dvouválcový 490ky A taky nic.

Naposledy editováno 09.01.2023 15:44:27

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 15:44 | Nahoru | #6230
Špatně hledáte

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 15:52 | Nahoru | #6231
Ten je tvůj? Vypadá to dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 15:55 | Nahoru | #6232
Frantacz> xef 250 trail?
Koukám dobře že to má jen 15kW?
Bude to asi víc Enduro než dual sport?
Poděl se o zkušenosti, díky

Naposledy editováno 09.01.2023 15:56:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 20:12 | Nahoru | #6233

Fyro píše: Oni lokální dealeři vůbec nic nevědí,Jejich informace bych vůbec nebral ...Když jsem se ptal jestli bude Z400zase na trhu Tak mi dealeři ve Vrbovce říkali že určitě ne, no a je zpět..



Bavil jsem se s dealerem Yamahy, a ti prý vědí cca max. týden dopředu, když se jim to zobrazí v nějakém jejich portálu, aby si připraviliy stránky a podklady.

Yamaha bývala v tomto segmentu historicky nejlepší, bohužel se vydala jiným směrem a na návrat to zatím moc nevypadá. Trošku mě naplnil optimismem nedávný rozhovor s EU ředitelem , ale kdo ví... Yamaha taky dost experimentuje, tak aby příští dual-sport už nebyl elektro.

Yamaha nedávno také prodala svoji fabriku Motori Minarelli a teď Fantic vyrábí svoje ostrý "WRka" s homologací. Trošku po nich pokukuji, kdyby se jim třeba zachtělo udělat dual-sport

Ale jak tu už bylo několikrát psáno, cena WR 250R se k jejich konci pohybovala kolem 200 tisíc a to už z mého pohledu není moc zajímavé a může to být také důvod, proč Yamaha se do toho nechce vrátit. Na druhou stranu WRko zršili pro celý svět, a to mě trošku naplňuje optimismem, že to tak nemůžou nechat ...přeci ve světe jsou dost žádaní :-/ To jejich XT250, nvm co si o tom myslet, ale cenu má skoro jak CRF 300L.

Naposledy editováno 09.01.2023 20:13:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 20:38 | Nahoru | #6234
HaroldENG> jo říká tam v rozhovoru že si je vědom že by to něco lehčího objemově pod T7 chtělo. Ale zároveň dodává že zatím nic nechystají. To je rok stará informace, takže toho se jen tak nedočkáme…xt 250 Je takový něco jak bylo klx 230,spíš lepší Pitbike 7.to je lepší koupit CRF 300 a vylepšit podvozek..

Naposledy editováno 09.01.2023 20:40:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 22:41 | Nahoru | #6235
Fyro> Dlouho se také spekuluje/očekává malá Tenere, myslím 300 nebo 350. Yamaha má motor z nějaké silničky, ale je to dvouvalec, takže jiná kategorie a na válení do lesa nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.1.2023 v 23:51 | Nahoru | #6236
Fyro> Zkušenosti zatím malé.Najeto 120km na mokrém asfaltu a dneska v terénu se ,,syrovým" motorem.
Výkon 15,8 kW ale na 127 kg.
Jeden kilowat veze 8,038 kg zatím co u crf 250l 8,022kg.Rozdíl 16 gramů na 1kW.
Zavolal jsem k prodejci jestli se můžu stavit. Druhý den si prohlídl motorku, dostal fakturu, kterou jsem hned zaplatil.Třetí den v 10 hodin dopoledne telefon, že peníze jsou na účtě a odpoledne motorka k odběru.
Při mojí smůle jsem dostal motorku s vadnou jednotkou.Při vytaženém klíčku měla odběr 0,5 - 0,6 A, cca za 15 hodin byla baterka bez štávy.To jsme k mé spokojenosti vyřešily dostal jsem novou jednotku, samozdřejmě zdarma.
Asi 70 km jsem najel na mokrý silnici na špuntech nic moc.Dneska jsem potřeboval objet práci tak jsem ji vzal do terénu.Jezdil jsem po šotolinových cestách, ¨v porostu po cestě rozježděné harvestorem.Podvozkově je úplně někde jinde než CRF.
Oproti CRF je jednomístná a bez ABS.
Má věfší světlost.
Zpracování je horší.Odlepují se samolepky, elektriclé kabely přichycené páskama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 00:04 | Nahoru | #6237
Frantacz> U takhle malých výkonů je každý kilowatt i kilogram znát, takže pokud se vezme i váha člobrdy, tak to s přepočtem kg/kW docela zamává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 00:21 | Nahoru | #6238
vilemx> Pokud ten samej člobrda bude sedět na Fantiku i na CRFna srovnání motorek je to úplně jedno.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 00:42 | Nahoru | #6239
Frantacz> Už nějakou dobu uvažuji, že bych se vrátil ke čtvrtlitrům. Nějaký pátek jsem jezdil na malém Dominátorovi (4T 250 vodník, cca 20 kW, 135 kg pohotovostní, velikostně tříčtvrteční motorka). Ale odrazuje mě právě jen ten malý výkon. Mám o 20 kg víc, než když jsem na tom zamlada jezdil. Také je po té době daleko rychlejší okolní provoz. Třeba vyleze něco malého, co má už spiš ke třiceti kW, aby mě to uvezlo, a nebyl jsem za brzdu, kterou tlačí i kamiony do kopce

Naposledy editováno 10.01.2023 00:43:12

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 00:51 | Nahoru | #6240
Mám metrák a 195cm .Mimo jiného jsem jezdil ze Scanií 460 koní. Pokud s tím nepolezeš na na dálnici nemusíš mít strach.I ta CRF 250l dokázala do mírného kopce na 5 90km/h.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist