Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
Kawasaki a Suzuki u mašin jako je GTR,ZZR,HAYABUSA a B-KING velmi značně seškrcují nižší rychlostní stupně a to až o dvacet procent v celém rozsahu přidání plynu. Pozor né v celém rozsahu otáček!!! U GTR to je mezi 2000 až 6000 ot./min a je znát, že je také nějaké zlepšení až k omezovači.
Nastavený to mám správně. Používám 6tkovou mapu, ta 5tková je slabší, ale dělá to naprosto shodně.
Spíše potřebuji poradit, jak změnit (možná i lehce zkurvit) chování motoru na částečný plyn.
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
zubr: zkusim se nad tim zamyslet a neco pohledat, ale fungovani atre u kawy jsem moc do hloubky nezkoumal...
Jinak to opravdu jede jako píchlý! Používám atre převážně při přesunech po nezatáčkovitých silnicích a také při jízdě ve dvou s plným zatížením. A je to bomba. Na zatáčky raději vypínám, mám to udělaný tak, že to jde vypnout i za jízdy, sice je to náročnější, ale jde to.
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
Je to jen moje úvaha, assassin si na to třeba vzpomene a znovu písne.
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
http://www.angelride...views/GiProATRE.html
http://www.healtech.es/x-tre-dynos.html
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
2 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
Pár foto šroubováku zároháku použité díly: základ tvoří převodovka z potenciometru, trubička v níž je vložena hřídelka ze svářecí elektrody, elektrikářské očko, motex.stahovačka a tři na prasáka zbroušené šroubováky různých délek. Zbastleno z dílů vyštrachaných ze šuplíku a zdá se to nečekaně funkční
Do háje, z mobilu mi sem nejde uploadovat foto!!! Musím na PC
Naposledy editováno 05.02.2015 12:23:38
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu
1. pro zx10r
2. pro všechny 1400ccm stroje s vyřazenými sekundárními klapkami
3. pro VN
4. pro všechny 1400ccm stroje v seriovém stavu.
Nebude problém ve špatně zvoleném režimu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
zubr píše: Rebel83> Já myslím jednička, měla by to být nejostřejší neutralová mapa.
Pro zx10r ano.Já ale měl na mysli tvůj stroj. Pro něj tam jsou dvě "mapy" pokud máme stejný typ Gipra tak bych pro tvou mášu zvolil 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
-. bez atre
1. Je jen pokud bych měl demontované škrtící klapky, jinak nefunkční.
2. Aktivní mapa 5 stupně soft
3. Aktivní mapa 6 stupné hard
4. Kromě prvního stupně jsou ostatní rychlosti na mapě 6 stupně
Já používám nejradši 4ku, je rozumný že to není tak ostrý na jedničku. Zrovna včera bylo pěkně, tak jsem to vytáhl na místní letištní plochu pro prážkovací letadla a trochu blbnul. Dojíždím zadní gumu, takže jí nešetřím a na mapu 3 jsem si dával sprinty. A zatímco bez atre na jedničku je kontrola trakce v naprostém klidu, tak s atre zadní guma neudrží trakci už kolem 5 tis.ot/min. Kontrolka bliká a výkon drasticky kolísá. S vypnutou trakcí je to ale vážně o držku!!! Kďyž se těch třista kilo pod váma zavlní ve smyku, není to dobrej pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
zubr píše: Rebel83> Ahoj, já skutečně myslel, že máš problém ty. Pro moji mášu je typ gipra K03. Z hlavy si pamatuji,že
-. bez atre
1. Je jen pokud bych měl demontované škrtící klapky, jinak nefunkční.
2. Aktivní mapa 5 stupně soft
3. Aktivní mapa 6 stupné hard
4. Kromě prvního stupně jsou ostatní rychlosti na mapě 6 stupně
Já používám nejradši 4ku, je rozumný že to není tak ostrý na jedničku. Zrovna včera bylo pěkně, tak jsem to vytáhl na místní letištní plochu pro prážkovací letadla a trochu blbnul. Dojíždím zadní gumu, takže jí nešetřím a na mapu 3 jsem si dával sprinty. A zatímco bez atre na jedničku je kontrola trakce v naprostém klidu, tak s atre zadní guma neudrží trakci už kolem 5 tis.ot/min. Kontrolka bliká a výkon drasticky kolísá. S vypnutou trakcí je to ale vážně o držku!!! Kďyž se těch třista kilo pod váma zavlní ve smyku, není to dobrej pocit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 7 | 19.2.2024 v 20:49 1Václav1 |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 7 | 7.8.2023 v 10:54 bubuolin |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 0 | 31.7.2023 v 15:15 bubuolin |
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 10 | 9.7.2023 v 18:00 Niki76 |
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 | zolino | 16 | 9.6.2023 v 21:35 Zelinář |