globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gipro atre prosím o radu
Ahoj všem,
Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu

2.2.2015 v 11:39 | Nahoru | #1
je to díky vypnutí funkce THRE v mašině... ATRE má více možností nasatvení, máš tam nastavenou tu správnou hodnotu pro tvůj bike? A zkoušel jsi jiné nastavení? Jinak pro info, atre Ti nepřidá žádný výkon, pouze pozmění zapalování na první 3-4 kvalty do nějakých 6tisíc, v tomhle rozmezí je to v sérii z důvodu emisních a hlukových norem (většinou i bezpečnostních) trochu ´´zklidněný´´ jiným zapalováním. ATRE vlastně pak nakecává jednotce, že tam máš stále 5. nebo 6. kvalt a tak to jede bez jakýchkoliv omezezení... u některých motorek ATRE i odstraní omezení maximálních toček na 6. kvalt

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

2.2.2015 v 12:18 | Nahoru | #2
Blesk90> Ahoj, možnosti nastavení atre na Gtrko jsou jen 3. Můžu nastavit palivovou mapu na 5 a 6 rychl.stupeň. 5 je soft a 6 hard mapa. Třetí nastavení je, že na jedničku jede bez atre a na ostatní kvalty s atre. Ono to na jedničku jede fakt moc brutálně.
Kawasaki a Suzuki u mašin jako je GTR,ZZR,HAYABUSA a B-KING velmi značně seškrcují nižší rychlostní stupně a to až o dvacet procent v celém rozsahu přidání plynu. Pozor né v celém rozsahu otáček!!! U GTR to je mezi 2000 až 6000 ot./min a je znát, že je také nějaké zlepšení až k omezovači.
Nastavený to mám správně. Používám 6tkovou mapu, ta 5tková je slabší, ale dělá to naprosto shodně.
Spíše potřebuji poradit, jak změnit (možná i lehce zkurvit) chování motoru na částečný plyn.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist