globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gipro atre prosím o radu
Ahoj všem,
Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu

2.2.2015 v 14:47 | Nahoru | #1
před lety jsem něco kolem ATRE našel nebo assassin našel (to už si nepamatuju) každopádně jsem to s ním konzultoval protože nevládnu angličtinou a z toho co tam psali (zx10r) tak nejagresivnější mapa byla kupodivu na N, což by asi mohlo vysvětlovat ty tvoje problémy, sice si myslíš, že máš zvolenu mapu pro VI ale ve skutečnosti to je N a je možný, že ECU se snaží v malých otáčkách o regulaci dle lambdy....

Je to jen moje úvaha, assassin si na to třeba vzpomene a znovu písne.

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

2.2.2015 v 17:28 | Nahoru | #2
Fugo> Ahoj, Gtr má na palubních budíkách ukazatel zařazeného kvaltu, který ukazuje trvale zařazenou pětku, nebo šestku(respektive OD jako overdrive-konečná rychlost) Jen tak mimo téma to je vlastně nesmyslně dlouhej kvalt ( což v Kawě trochu posrali), kdyby totiš šlo vytočit šestku na 10500 ot./min jelo by to 371 km/h. . I přesto že je šestá mapa nejsilnější, tak maximálku dosáhnu jen na pětku. Prostě šetka je přiliš slabá a naprosto zbytečná. Více by mi vyhovovalo zpřevodování jaké má ZZR1400.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist