Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 7 | 19.2.2024 v 20:49 1Václav1 |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 7 | 7.8.2023 v 10:54 bubuolin |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 0 | 31.7.2023 v 15:15 bubuolin |
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 10 | 9.7.2023 v 18:00 Niki76 |
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 | zolino | 16 | 9.6.2023 v 21:35 Zelinář |