Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
zubr píše: Rebel83> Já myslím jednička, měla by to být nejostřejší neutralová mapa.
Pro zx10r ano.Já ale měl na mysli tvůj stroj. Pro něj tam jsou dvě "mapy" pokud máme stejný typ Gipra tak bych pro tvou mášu zvolil 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu
-. bez atre
1. Je jen pokud bych měl demontované škrtící klapky, jinak nefunkční.
2. Aktivní mapa 5 stupně soft
3. Aktivní mapa 6 stupné hard
4. Kromě prvního stupně jsou ostatní rychlosti na mapě 6 stupně
Já používám nejradši 4ku, je rozumný že to není tak ostrý na jedničku. Zrovna včera bylo pěkně, tak jsem to vytáhl na místní letištní plochu pro prážkovací letadla a trochu blbnul. Dojíždím zadní gumu, takže jí nešetřím a na mapu 3 jsem si dával sprinty. A zatímco bez atre na jedničku je kontrola trakce v naprostém klidu, tak s atre zadní guma neudrží trakci už kolem 5 tis.ot/min. Kontrolka bliká a výkon drasticky kolísá. S vypnutou trakcí je to ale vážně o držku!!! Kďyž se těch třista kilo pod váma zavlní ve smyku, není to dobrej pocit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 7 | 19.2.2024 v 20:49 1Václav1 |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 7 | 7.8.2023 v 10:54 bubuolin |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 0 | 31.7.2023 v 15:15 bubuolin |
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 10 | 9.7.2023 v 18:00 Niki76 |
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 | zolino | 16 | 9.6.2023 v 21:35 Zelinář |