globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gipro atre prosím o radu
Ahoj všem,
Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady

2 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu

4.2.2015 v 13:54 | Nahoru | #1
No mě to jak na kawě tak gixeru začalo slušně bublat při brždění motorem. Na gixeru bylo ale atre znát nejvíc, bez něj na záda plynem na jedničku až kolem 7tis... s ním 4,5tis, trochu otočit a letěl jsi po zádech

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

4.2.2015 v 17:32 | Nahoru | #2
Blesk90> no vidíš, že jsi rozdíl zaznamenal. Ono totiš nárůst výkonu cca 20% může v otáčkách kolem 5tis.znamenat nárůst výkonu, třeba jen 5PS. A u lehkého sporta to nemusí být ani poznat,protože to chce jet po zadním za plynem i na trojku, takže vnímání výkonu bude skreslený. Za to GTR je těžká a ani na jedničku s plným plynem se nezvedne. A právě tím se dají dobře poznat rozdíly. Dokonce s atre dokáže na jedničku přeprat zadní gumu, až zareaguje kontrola trakce.

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

4.2.2015 v 18:26 | Nahoru | #3
Blesk90> Ješťe bych podotknul, že Gtr ma stejný motor jako ZZR, akorád že z 200 koní jich v Gtr nechali jen 155. Takže skrytý potenciál by tu byl. Sice je pravda, že oproti ZZR je v motoru navíc variabilní časování ventilů a to je kompromis mezi výkonem ve špičce a středních otáčkách. Ale podle výkonových grafů z netu stejně vyplívá, že ZZR je výkonější v celém rozsahu výkonu, takže nechápu proč to tam vlastně nacpali. A nejspíš kvůli tomu, že je šestka tak dlouhej kvalt, tak jí ve fabrice trochu víc nadopovali. To si myslím já.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist