globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gipro atre prosím o radu
Ahoj všem,
Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Gipro atre prosím o radu

3.2.2015 v 09:06 | Nahoru | #1
Já to montoval na GSX-R 1000 K4 a potom na svou ZX10R 2007 a zase taková ´´ pecka to nebyla, cítit rozdíl byl hlavně v reakci na plyn. Nakonec jsem tam dal předek mínus zub a zadek plus 3 zuby a už to tak nějak jelo, ale to máš s kardanem smolíka

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

3.2.2015 v 11:49 | Nahoru | #2
Blesk90>Čau, nevím jak žádoucí je škrtit ostré sporty, také jim chybí nějakej ten kubík objemu. Taky si myslím,že zvedat výkon sportovním mašinám má smysl až ve špičce a na to je atre krátké. Ale co se týče cestovní moto je nárůst v nízkých otáčkách to pravé ořechové. Zatím jsem nikde nevyštrachal dyno graf na GTR ale v odkazu níže je vidět graf pro ZZR1400. Ještě jsem viděl graf B-kinga a ten byl fakt zajímavej, tahle mrcha je fakt hodně přidušená, akorád ho teď nemužu najít. Největší pocitový rozdíl u GTR s atre nebo bez je, když jedu ve dvou v plném naložení a tím že to přepnu za jízdy, mám kvalitní srovnání. A je to tam, to mi nikdo nevymluví

http://www.angelride...views/GiProATRE.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist