globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gipro atre prosím o radu
Ahoj všem,
Namontoval jsem na GTR1400 gipro atre. A musím říct, že je to pro tuto motorku skvělá věc, nárůst výkonu je opravdu znát, reakce na plyn je možná moc prudká, ale dá se na to zvyknout. A zaznamenal jsem větší chuť GTRka na zadní pneu .
Ale teď k věci, bohužel se projevil jeden nepříjemný vedlejší účinek a to možná jen u tohoto konkrétního motocyklu. Blbě se to vysvětluje, ale pokusím se. Problém je v tom, že při konstantní jízdě 50tkou po městě (tzv.na brblačku) na třetí i čtvrtý rychl.stupeň nejede plynule, ale začne jakoby pulsovat dopředu a do zadu. Tlumiče rázů ve spojce a v zadním kole to jen a jen podporují!!! Při vypnutém atre je vše v pořadku a moto jede plynule konstantně.
A teď co s tím, powercomander kvůli tomu pochopitelně kupovat nebudu. Proto se ptám, co by se případně mohlo s motkou udělat, aby se tento jev odstranil.
Podtlaky jsou nastaveny dobře to jsem kontroloval budíkama a právě zde by byla možnost případně změnit chod motoru, ale na jejich seřízení respektive cílenému rozladění nemám potřebné nářadí!!! Otázka zní, šlo by to? Mám se o to nějak pokusit? A nebo existuje jiný způsob jak změnit chod motoru na částečně otevřený plyn.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro atre prosím o radu

23.2.2015 v 21:26 | Nahoru | #1

zubr píše: Rebel83> Ahoj, já skutečně myslel, že máš problém ty. Pro moji mášu je typ gipra K03. Z hlavy si pamatuji,že
-. bez atre
1. Je jen pokud bych měl demontované škrtící klapky, jinak nefunkční.
2. Aktivní mapa 5 stupně soft
3. Aktivní mapa 6 stupné hard
4. Kromě prvního stupně jsou ostatní rychlosti na mapě 6 stupně

Já používám nejradši 4ku, je rozumný že to není tak ostrý na jedničku. Zrovna včera bylo pěkně, tak jsem to vytáhl na místní letištní plochu pro prážkovací letadla a trochu blbnul. Dojíždím zadní gumu, takže jí nešetřím a na mapu 3 jsem si dával sprinty. A zatímco bez atre na jedničku je kontrola trakce v naprostém klidu, tak s atre zadní guma neudrží trakci už kolem 5 tis.ot/min. Kontrolka bliká a výkon drasticky kolísá. S vypnutou trakcí je to ale vážně o držku!!! Kďyž se těch třista kilo pod váma zavlní ve smyku, není to dobrej pocit.

to desítka má jen jeden režim. V sobotě jsem driftoval 5x

(reakce na) Gipro atre prosím o radu

23.2.2015 v 21:42 | Nahoru | #2
Rebel83> Jj driftovaní je super,ale nerad bych rozflákal moto za 400hadrů. Loni jsem v Mostě na dromu málem vystopil po třetím driftu na 9ce ninje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist